Godt poeng. I leilighet er dipol sub løsning som står på myke puter ideeltDette må være greia for deg dersom du skal i fengsel (leilighet) Ikke buldring i bassen og passe store pluss st det er dine elskede SEAS!
og det huset huskes godt enda. Deilig med en privat oase utenfor stuevinduet Virkelig flott. Nest hus blir Atriumhus.Atriumhus i seg selv er ikke nødvendigvis tragisk, jeg har et slikt et selv men da riktignok med 40 m2 AV rom i kjeller, og ingen naboer
Nå blei jeg nysjerrig.Ikke elektronikken hvertfall
Og jeg er veldig usikker på om jeg slipper berylliumsdrivern. Bakken har et kompakttrau i pipeline nå
Men midbasshorna er store og uhåndterlige
Så er jo spørsmålet om jeg ville angret på det?
Midbass kan løses på flere måter enn et laaangt konisk horn med knekk (selv om mine FLH er suverene)
Får vente til Euroen tangerer 10 NOK?Kjempe driver til toveis de der, ikke er de dyre eller, funker som snus i åpne baffler også.
8 slike i FLH linjekilde ved siden av SLOB gir bra flerr i midbassen...Denne her har imponert meg stort på hytta. Den har voldsomt smekk og detaljering.
10PR300 (8Ω) by FaitalPRO
FaitalPRO combined the latest R&D methods and technologies with the most advanced industrial automation techniques and all FaitalPRO drivers are made in Italy with the highest level of quality, consistency and durability.faitalpro.com
En dobbel sånn i liten kardioide kasse fra 100-700 Hz sammen med et minittrau (55 cm bredt) fra Bakken kunne kanskje matche FLH&2384 med 1/3 fotavtrykk?
Bra pris her: https://masori.de/en/products/10pr300?adv_go_adid=&adv_go_camid=20503414038&adv_go_groupid=&adv_go_keyword=&adv_go_matchtype=&adv_go_proid=shopify_GB_8079696822539_43888618635531&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI2urS6oTxggMVthmiAx3aagB9EAQYBSABEgJFpPD_BwE&utm_campaign=PMax - Categorie (EN)&utm_content=10PR300&utm_medium=cpc&utm_source=google&variant=43888618635531
Det har du absolutt kompetanse til å finne selv. Avhengig av om du skal benytte subbene videre eller ikke kan det også være fornuftig å gå ned i størrelse. Men tenker du en enkel toveis er det nok 15" som gjelderHva er «kapabel» 15 tommer?
Nettopp det var tanken min og. Kanskje mere smekk i to 10 tommere dersom jeg har sub.Det har du absolutt kompetanse til å finne selv. Avhengig av om du skal benytte subbene videre eller ikke kan det også være fornuftig å gå ned i størrelse. Men tenker du en enkel toveis er det nok 15" som gjelder
Enn 2216? Neppe...Nettopp det var tanken min og. Kanskje mere smekk i to 10 tommere dersom jeg har sub.