Jeg bruker B&C DCM50 som har 2" exit, 2" voice coil og 5" konisk papir-komposittmembran med "litt slaglengde". Den spiller fullstendig uanstrengt til 400 Hz og smooth opp til 2000 Hz:Eksotiske japanske drivere på vei kanskje ? , Har du forresten forsøkt de store altec - virket som flere her var begeistret over " smekket" i kombinasjon med store horn ( jmlc 200 ?)
Jeg burde ta dette til meg !Tester gjerne 2384 waveguidene dine en dag.
MEN, det er noe med Tractrix 200 fra 4-500 Hz med B&C dcm50 som er fantastisk bra.
Uff - ja , bytt det bort - gi det bort - bli kvitt det !TAD TD-4001 er sååå 2016
-m
ligger et nytt par på Ebay USD 7.550+ +"2384 selges løst i USA..koster nada " - synd det samme ikke kan sies om 4003, markedet har vært rensket for slike lenge, trolig ikke uten grunn..
Når det gjelder horn blir det jo også et spørsmål om systemvalg, ville bare påpeke at store horn også har noen fordeler - fordi av oss som ikke har skjønt at forenkling er forbedring.
Har jo vært nye 4003 med th4003 horn til salgs på torget i lengre tid"2384 selges løst i USA..koster nada " - synd det samme ikke kan sies om 4003, markedet har vært rensket for slike lenge, trolig ikke uten grunn..