Oki . Den jeg prøvekjørte hadde dem samme specsa... var noe stylingkit på den ... og den var vel oransje om jeg ikke husker feil.BHO skrev:Holdt meg her i Asker så lenge jeg har levd jeg. ;Djan#jan skrev:Holdt ikke til i Sandefjord vel .. for 20 år siden .... :BHO skrev:Jeg og en kompis stappa en ritmo-abarth motor og gearkasse i en sånn en gang.jan#jan skrev:Jeg kjører IKKE bilen under .... har riskoker jeg ;D
Men har kjørt en slik , med Abarth 130 hesters turbo .. som atpåtil var tweaket litt
Lettet for ALT unødvendig og senket litt, noe bredere dekk.
Fyttikatta ;D ;D
![]()
Mange finurlige løsninger for å få det til, men det gikk det og.
Unødvendig og nevne at bilen gikk godt etterpå den og. ;D
Husker ikke om det var før eller etterpå, men vi putta en 2,7L porsche 911 motor og gear inn i en vw transporter med sånt hevbart campingtak.
Det var campingbil det gitt. ;D ikke mye bobil i sneglefart preg over den. 8)![]()
Men det er nok rundt 20 år siden ja.....hmm tia flyr.
Hvor Fiat`n tok veien når den ble solgt er jeg ikke sikker på. Hvit var den da.
Transporter`n tror jeg forsvant opp mot Hamarkanten etter noen år. Hvit og litt svart var den.
For å være helt ærlig så har jeg aldri tørt å måle... Tror nok den drikker en del ja...atonal skrev:Kjekk familiebil. Hva er bensinforbruket på den Astro`en, tro?Thumper skrev:I tillegg til Roadster'n og MuZ'n så kjører jeg denne...
Hvorfor?
Fordi den har plass nok til alle i familien pluss bagasje.
Eneste grunn for å velge en lett-van er at kona ikke har C1... Eller så hadde jeg nok hatt en full size van igjen... Jeg må innrømme at jeg liker de store tunge amerikanske jernklumpene med sine store V8'ere... Astro'n har jo kun en "liten" 4.3l V6...
Kan legge ut et bilde av Lightningen min også da... Riktignok bilde fra fjorårets sesong på veien - bedre enn ingen bilde.a.cosworth skrev:Ja, denne trenger ikke noe fartsperre.Er den "liten" nok til å slippe å bli sperret på 80 km/t ?
Jeg har også min bil på grønne skilt, hvite C1 skilt er det vanligste (mindre verdt).
Dette er da min helgebil utenom denne har jeg;
'09 Peugeot partner med litt ekstra dill, arbeidsbil
'92 BMW 520i som kjærringen fikk til jul - strøken orginal bil i diamantsvart utførelse.![]()
mvh
Har denne på verksted. Har bytta et trykkrør til Turboen. Delekost: 500 kr, bruktFenalaar skrev:Mine daglige transportkjøretøy:
Privatbilen:
...
Fordi: Utrolig praktisk bil. Plass til det meste og kommer fram over alt. Kurant å kjøre, men treg. Relativt rimelig mhp bilhold.
Kan sterkt anbefale å oppgradere programvaren til dennetomerik skrev:Kjører en 08-modell BMW 525 D. Den har 3 liter diesel på 200hk, 400NM fra 1300 omdreininger og det morsomme er at jeg enkelt klarer mindre enn en halv liter på mila på langkjøring. Jeg kjører mye bil og dette er en bil jeg trives svært god i! Hadde Volvo V70 tidligere. Den passerte 100 tusen km og da kom alle småfeilene med dertil kostbare verkstedsregninger.
Supre biler! Dette er den eneste bilen jeg har hatt som jeg savner. Kjører nå en 2007 Peugeot Partner, men satser på å være tilbake i Geländewagen i løpet av våren.Fenalaar skrev:Mine daglige transportkjøretøy:
Privatbilen:
![]()
Fordi: Utrolig praktisk bil. Plass til det meste og kommer fram over alt. Kurant å kjøre, men treg. Relativt rimelig mhp bilhold.
Johan-Kr
Blir vel å ha denne til evig tid (omtrent). Koster ikke stort å ha - billig forsikring, og snart er den veteran. Ikke får jeg stort for den, om jeg vil selge heller. Praktisk som fy.Frode skrev:Supre biler! Dette er den eneste bilen jeg har hatt som jeg savner. Kjører nå en 2007 Peugeot Partner, men satser på å være tilbake i Geländewagen i løpet av våren.
Sikkert moro å kjøre, men de ser ut som en krysning mellom en gammel Mitsubishi og en Volvo 340Pink_Panther skrev:De hører mer hjemme i morrobiltråden. Fine biler, særlig den mørke.
Baksetet blir alvor den dagen du har avkom som passerer 18 ! Og med Superb er det i grunnen bare greit, for der sitter du godt.slartibartfast skrev:skoda superb
fordi jeg har enda ikke funnet en bil i samme prisklassen som har plass til en 2,02m mann i både frem og baksete.... (ikke at jeg sitter så ofte i baksete, da)
neste bil blir en superb stasjonsvogn..... den har PLASS
Takk for detPink_Panther skrev:De hører mer hjemme i morrobiltråden. Fine biler, særlig den mørke.
Hehe, kan jo ikke akkurat si takk da, men det er slike som deg som får meg til å elske bilen mine, at de rett og slett er elsk eller hat ;DGjestemedlem skrev:Sikkert moro å kjøre, men de ser ut som en krysning mellom en gammel Mitsubishi og en Volvo 340
*takes cover*![]()
Akkurat som Deph. Jeg elsker han. På en platonisk måte, selvsagt. ;DHan5y skrev:Takk for detPink_Panther skrev:De hører mer hjemme i morrobiltråden. Fine biler, særlig den mørke.Godt mulig de hører til der, men la de ut her da tråden heter "hva kjører dere..."
![]()
Hehe, kan jo ikke akkurat si takk da, men det er slike som deg som får meg til å elske bilen mine, at de rett og slett er elsk eller hat ;DGjestemedlem skrev:Sikkert moro å kjøre, men de ser ut som en krysning mellom en gammel Mitsubishi og en Volvo 340
*takes cover*![]()
Fruen fikk en VW Touran som lånebil en dag Caravellen var på verksted (igjen). Siden har hun konsekvent omtalt modellen som VW Kalkun.pahf skrev:Ingen som kjører Touran?