Hadde den på VHS omtrent samtidig.rolfozzy skrev:
Er det lyden av bitre tårer som faller på gulvet du lytter til da? Jeg foretrekker lyden av musikk, så jeg spiller Band of Horses.mikefish skrev:Har bestillt Iron And Wine på vinyl m/cd,men den er selvfølgelig utsolgt.Virker som en plate å se frem til !
mvh. s,
Hehe. Nå er det snart besøk, da blir det avspilling av både vinyl, CD og DVDA. Så akkurat nå står det en CD og snurrer i stedet for:JanR skrev:
Jævlig bra på vinyl, imhovargen skrev:
Skive 2, fortsatt vinyl.
Digg skive, JanR!
Høres ut som en fortreffelig aften! Her starter vi nok med litt PT-vinyl, før vi går over til CD og DVD etterhvert som inntaket av alkoholholdige flytende substanser øker.JanR skrev:Jævlig bra på vinyl, imhovargen skrev:
Skive 2, fortsatt vinyl.
Digg skive, JanR!
Skal kjøre igjennom noen Opeth skiver, så PT på, på vinyl selvsagt, utover kvelden.
/jan
Da blir det den.JanR skrev:Må vel nesten bli "we lost the skyline" syns jeg
/jan
Jeg hadde sansen for den. Ikke i kveld dog, da jeg er i et annet modus etter en lang arbeidsuke. Men den vil absolutt bli spilt. Det viser bare hvor bra denne tråden er. Hadde ikke lånt øre til den uten at den hadde blitt lagt ut herdag1234 skrev:Hvordan likte du denne, lars_erik?
tHe Decemberisys - The King is dead
Å. Har ikke du hatt cdspiller hele tiden, da Townes?Townes skrev:Omsider på skikkli format
The National - High violet
Jæffla bra