Lørdagen var kanskje allerede ødelagt?lars_erik skrev:Kari Bremnes; Live
Lørdagen var kanskje allerede ødelagt?lars_erik skrev:Kari Bremnes; Live
Man or Astroman? det er ikke for ofte !C. Alshus skrev:Deilig musikk på morran.
å, no lo eg til eg hosta og så gulpa eg litt men det gikk bra.rolfozzy skrev:Lørdagen var kanskje allerede ødelagt?lars_erik skrev:Kari Bremnes; Live
Ai ai. Den der hadde eg på kassett. Og som tegneserie...Roberten skrev:Spotify kan ofte være redningen. Slik som nå, hvor jeg bedriver bnp og ikke er i nærheten av vinylen, da gir den meg 'Fem Fyrer Med Ved.'
Tegneserie ?!? Jøssenavn, ante ikke at det fantes engang jeg. Skiva er like bra i dag som i '84. Æresord.Townes skrev:Ai ai. Den der hadde eg på kassett. Og som tegneserie...Roberten skrev:Spotify kan ofte være redningen. Slik som nå, hvor jeg bedriver bnp og ikke er i nærheten av vinylen, da gir den meg 'Fem Fyrer Med Ved.'
Klarte visst å lagre legge ved feil bilde. Dette hørte jeg på, men nå er skiva ferdig.Roberten skrev:Man or Astroman? det er ikke for ofte !C. Alshus skrev:Deilig musikk på morran.
EDIT: fozzy har snart fortjent livslangt forbruk av mariekjeks.
;Drolfozzy skrev:Lørdagen var kanskje allerede ødelagt?lars_erik skrev:Kari Bremnes; Live
Jeg har faktisk den Bremnæs skiva. Men og høre på den, det blir for drøyt.lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:Lørdagen var kanskje allerede ødelagt?lars_erik skrev:Kari Bremnes; Live
Bra plate. Du burde prøve, istedet for nesten å ta livet av Brasse 8)
Du tør bare ikke inrømme at du liker Karirolfozzy skrev:Jeg har faktisk den Bremnæs skiva. Men og høre på den, det blir for drøyt.lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:Lørdagen var kanskje allerede ødelagt?lars_erik skrev:Kari Bremnes; Live
Gregg Allman derimot.
My kind of Kari.lars_erik skrev:Du tør bare ikke inrømme at du liker Karirolfozzy skrev:Jeg har faktisk den Bremnæs skiva. Men og høre på den, det blir for drøyt.lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:Lørdagen var kanskje allerede ødelagt?lars_erik skrev:Kari Bremnes; Live
Gregg Allman derimot.
Kari Diesen hadde absolutt sine øyeblikk, hun også ;Drolfozzy skrev:My kind of Kari.lars_erik skrev:Du tør bare ikke inrømme at du liker Karirolfozzy skrev:Jeg har faktisk den Bremnæs skiva. Men og høre på den, det blir for drøyt.lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:Lørdagen var kanskje allerede ødelagt?lars_erik skrev:Kari Bremnes; Live
Gregg Allman derimot.