enig! trenger frokost og en tur i badekar. den typen tur i karet hvor man har med lunsjen. etter det er det muligens tid for den skiva. etter at man har vært en tur ute å bunkret glasscola og ostepop. for guds skyld ikke noe ostepop oppe i glasscolaen. det blir bare noe guffent klinRoberten skrev:nei, det var fint driv i det her, men kanskje litt ambisiøst såpass tidlig på morgenen.65finger skrev:ikke verst dette roberten
baluba, jeg er ganske sikker på at hun heter Gina G.
Ja, jeg kjente brått at det var i overkant optimistisk å stable seg ned i en stol, så jeg foretok en taktisk tilbaketrekning til sofaen. Tre glasscola, et ostesmørbrød og et halvt glass med syltet chilli er fortært, nå er det bare å vente på å bli menneske igjen.65finger skrev:enig! trenger frokost og en tur i badekar. den typen tur i karet hvor man har med lunsjen. etter det er det muligens tid for den skiva. etter at man har vært en tur ute å bunkret glasscola og ostepop. for guds skyld ikke noe ostepop oppe i glasscolaen. det blir bare noe guffent klinRoberten skrev:nei, det var fint driv i det her, men kanskje litt ambisiøst såpass tidlig på morgenen.65finger skrev:ikke verst dette roberten
Herren har spist geitost igjen? Og skylt ned mange ganger med noe udefinerbar væske?65finger skrev:enig! trenger frokost og en tur i badekar. den typen tur i karet hvor man har med lunsjen. etter det er det muligens tid for den skiva. etter at man har vært en tur ute å bunkret glasscola og ostepop. for guds skyld ikke noe ostepop oppe i glasscolaen. det blir bare noe guffent klinRoberten skrev:nei, det var fint driv i det her, men kanskje litt ambisiøst såpass tidlig på morgenen.65finger skrev:ikke verst dette roberten
Ostepop og glass cola er søndagsfrokost for slemme gutterlars_erik skrev:Herren har spist geitost igjen? Og skylt ned mange ganger med noe udefinerbar væske?65finger skrev:enig! trenger frokost og en tur i badekar. den typen tur i karet hvor man har med lunsjen. etter det er det muligens tid for den skiva. etter at man har vært en tur ute å bunkret glasscola og ostepop. for guds skyld ikke noe ostepop oppe i glasscolaen. det blir bare noe guffent klinRoberten skrev:nei, det var fint driv i det her, men kanskje litt ambisiøst såpass tidlig på morgenen.65finger skrev:ikke verst dette roberten
:
Han støtter fars musikkvalg, eller er han mest interessert i trall for småtroll ?Townes skrev:Fortsetter opplæringen med drolten
The count bishops - s/t
tipper fjeset til guttebass smelter inn i et smil når far setter på denneRoberten skrev:Han støtter fars musikkvalg, eller er han mest interessert i trall for småtroll ?Townes skrev:Fortsetter opplæringen med drolten
The count bishops - s/t
;D65finger skrev:Ostepop og glass cola er søndagsfrokost for slemme gutterlars_erik skrev:Herren har spist geitost igjen? Og skylt ned mange ganger med noe udefinerbar væske?65finger skrev:enig! trenger frokost og en tur i badekar. den typen tur i karet hvor man har med lunsjen. etter det er det muligens tid for den skiva. etter at man har vært en tur ute å bunkret glasscola og ostepop. for guds skyld ikke noe ostepop oppe i glasscolaen. det blir bare noe guffent klinRoberten skrev:nei, det var fint driv i det her, men kanskje litt ambisiøst såpass tidlig på morgenen.65finger skrev:ikke verst dette roberten
:
Ganske sikker på at du har rett der, he he he. Kjapt gjort å taste feil, men litt snodig likevel.Roberten skrev:nei, det var fint driv i det her, men kanskje litt ambisiøst såpass tidlig på morgenen.65finger skrev:ikke verst dette roberten
Blandede kjensler???dag1234 skrev:Med blandede kjensler:
The count bishops -s/t
Det blir et bra menneske ut av poden ,Townes. Det er jeg helt sikker påTownes skrev:Blandede kjensler???dag1234 skrev:Med blandede kjensler:
The count bishops -s/t
En blanding av tøfft og fett, da?
Følger fingern's anbefaling og gir drolten en dose fra Hr. Oblivian
Jack Oblivian - So low
Og etter 1.5 minutt hopper han opp og ned ;D
@Roberten: Han må ta det han får. Barnemusikk får besteforeldre og barnehagen, når den tid kommer, sørge for. Ingen "Inger Lise Rypdal synger for barna" skal innenfor husets fire vegger her, nei.
Noen ganger liker jeg ikke smaken din. Og da blir jeg skuffet. Den skuffelsen blander seg med glede fra de gangene jeg liker smaken din. Siden vi ikke har et ord for å være gledet og skuffet samtidig, så fant jeg ut at "blandede kjensler" var mest dekkende.Townes skrev:Blandede kjensler???dag1234 skrev:Med blandede kjensler:
The count bishops -s/t
Jack Oblivian - So low
@Roberten: Han må ta det han får. Barnemusikk får besteforeldre og barnehagen, når den tid kommer, sørge for. Ingen "Inger Lise Rypdal synger for barna" skal innenfor husets fire vegger her, nei.
Så så. Eg kan jo ikkje bare like god musikk, må høre på litt ræl også...dag1234 skrev:Noen ganger liker jeg ikke smaken din. Og da blir jeg skuffet. Den skuffelsen blander seg med glede fra de gangene jeg liker smaken din. Siden vi ikke har et ord for å være gledet og skuffet samtidig, så fant jeg ut at "blandede kjensler" var mest dekkende.Townes skrev:Blandede kjensler???dag1234 skrev:Med blandede kjensler:
The count bishops -s/t
Jack Oblivian - So low
Herregud, noen må ha det inn med teskje! Fedrene nå til dags!
Denne var jo ganske tøff, forresten.
Får gjøre det nuh. Begynner jaffala bra.Townes skrev:Så så. Eg kan jo ikkje bare like god musikk, må høre på litt ræl også...dag1234 skrev:Noen ganger liker jeg ikke smaken din. Og da blir jeg skuffet. Den skuffelsen blander seg med glede fra de gangene jeg liker smaken din. Siden vi ikke har et ord for å være gledet og skuffet samtidig, så fant jeg ut at "blandede kjensler" var mest dekkende.Townes skrev:Blandede kjensler???dag1234 skrev:Med blandede kjensler:
The count bishops -s/t
Jack Oblivian - So low
Får heller prøve denne da, den går kanskje gjennom dag-sensuren
Rod Picott - Welding burns
Hva er nu dette for horrible beskyldninger? Tung på altervinen i dag, eller?dag1234 skrev:Får gjøre det nuh. Begynner jaffala bra.Townes skrev:Så så. Eg kan jo ikkje bare like god musikk, må høre på litt ræl også...dag1234 skrev:Noen ganger liker jeg ikke smaken din. Og da blir jeg skuffet. Den skuffelsen blander seg med glede fra de gangene jeg liker smaken din. Siden vi ikke har et ord for å være gledet og skuffet samtidig, så fant jeg ut at "blandede kjensler" var mest dekkende.Townes skrev:Blandede kjensler???dag1234 skrev:Med blandede kjensler:
The count bishops -s/t
Jack Oblivian - So low
Men jeg glemmer aldri da du mer enn insiunierte at jeg ikke spilte musikk. Aldri. Jeg er ikke bitter, bare litt avdempet i den umiddelbare entusiasmen.
Hvem er han fyren her da?
Er han ikke alltid tung på altervinen, da? Ting tyder på det, uten at det plager meg noe særlig. Det gjør heller ikke sniklyttingen til Cooders nyeste verk. Klassisk Cooder ala 70-tallet er en grei beskrivelse. Flere smakebiter finnes på YouTube.Townes skrev:Hva er nu dette for horrible beskyldninger? Tung på altervinen i dag, eller?dag1234 skrev:Får gjøre det nuh. Begynner jaffala bra.Townes skrev:Så så. Eg kan jo ikkje bare like god musikk, må høre på litt ræl også...dag1234 skrev:Noen ganger liker jeg ikke smaken din. Og da blir jeg skuffet. Den skuffelsen blander seg med glede fra de gangene jeg liker smaken din. Siden vi ikke har et ord for å være gledet og skuffet samtidig, så fant jeg ut at "blandede kjensler" var mest dekkende.Townes skrev:Blandede kjensler???dag1234 skrev:Med blandede kjensler:
The count bishops -s/t
Jack Oblivian - So low
Men jeg glemmer aldri da du mer enn insiunierte at jeg ikke spilte musikk. Aldri. Jeg er ikke bitter, bare litt avdempet i den umiddelbare entusiasmen.
Picott er en no enda en av disse singer/songwriterne som havner i "mer enn godkjent" båsen. Litt samme tralten som Slaid Cleaves (som han vel covrer på denne), og mange andre "sånne".
Drikker ikke altervin! Alt for kjipe årganger i den fattigmannskirka jeg går i.Townes skrev:Hva er nu dette for horrible beskyldninger? Tung på altervinen i dag, eller?dag1234 skrev:Får gjøre det nuh. Begynner jaffala bra.Townes skrev:Så så. Eg kan jo ikkje bare like god musikk, må høre på litt ræl også...dag1234 skrev:Noen ganger liker jeg ikke smaken din. Og da blir jeg skuffet. Den skuffelsen blander seg med glede fra de gangene jeg liker smaken din. Siden vi ikke har et ord for å være gledet og skuffet samtidig, så fant jeg ut at "blandede kjensler" var mest dekkende.Townes skrev:Blandede kjensler???dag1234 skrev:Med blandede kjensler:
The count bishops -s/t
Jack Oblivian - So low
Picott er en no enda en av disse singer/songwriterne som havner i "mer enn godkjent" båsen. Litt samme tralten som Slaid Cleaves (som han vel covrer på denne), og mange andre "sånne".
Men dag da...dag1234 skrev:Drikker ikke altervin! Alt for kjipe årganger i den fattigmannskirka jeg går i.Townes skrev:Hva er nu dette for horrible beskyldninger? Tung på altervinen i dag, eller?dag1234 skrev:Får gjøre det nuh. Begynner jaffala bra.Townes skrev:Så så. Eg kan jo ikkje bare like god musikk, må høre på litt ræl også...dag1234 skrev:Noen ganger liker jeg ikke smaken din. Og da blir jeg skuffet. Den skuffelsen blander seg med glede fra de gangene jeg liker smaken din. Siden vi ikke har et ord for å være gledet og skuffet samtidig, så fant jeg ut at "blandede kjensler" var mest dekkende.Townes skrev:Blandede kjensler???dag1234 skrev:Med blandede kjensler:
The count bishops -s/t
Jack Oblivian - So low
Du mente det ikke var så viktig med isolert bolig for meg, siden jeg likevel ikke hørte på musikk. Det var sånn ordene falt. Jeg husker det. Det gjør enda vondt når jeg tenker på det. Et stikk i hjertet, lissom.
Burde jeg kjent til han her? Jeg synes at han er av de heldigere anbefalingene dine - og det sier ikke lite!
Men dag da...Townes skrev:*snipp snap*