AldriTownes skrev:Trur du må sjekke kilden, dag :
Harmløst karakterbyggende vil jeg siTownes skrev:Harmøls rock&roll til drolten:
The bloody hollies - If footmen tire you
En sånn søndag i dag? ;Dunited59 skrev:Peter Green - Whatcha Gonna Do?
Ikke hans beste, men den fungerer bra som balsam på nervene. Og det trengs idag.
Scoop er det rette ordet, ja! Og knall skive du spiller der.baluba skrev:Brian Eno blir kurator for Punkt-festivalen i 2012!
På tide med en sørlandsferie altså. Before and After Science spilles for anledningen. Dette er jo et utrolig scoop for Punkt.
http://www.fvn.no/kultur/musikk/article899049.ece
Knallbra skive av fantastisk orkester !Burnt_Island skrev:Ble en av de beste platene innen 60-talls garasjerock lagd i 2003?
Sovet 3 timer siste veka... føles det som. Bra plate å våkne til da, om ikkje anna!65finger skrev:sovet i 3 timer i ettermiddag. for en løk!
Roberten, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom leikeplassen i pisseregn, bleier,og jobbing...Roberten skrev:Fingern, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom å vegetere på sofaen, i sengen, kjøkkengulvet og halvveis på en stol.
Bra korps det der TownesTownes skrev:Sovet 3 timer siste veka... føles det som. Bra plate å våkne til da, om ikkje anna!65finger skrev:sovet i 3 timer i ettermiddag. for en løk!
Her danner svenske heidersmenn bakgrunnsmusikken for en liten jobbeøkt.
Hellacopters - High visibility
Lillegutt vokser til og da får far fred (hvis han ikke deiser på seg flere da)Townes skrev:Roberten, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom leikeplassen i pisseregn, bleier,og jobbing...Roberten skrev:Fingern, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom å vegetere på sofaen, i sengen, kjøkkengulvet og halvveis på en stol.
Glad det snart er arbeidsveke igjen...
I dag har eg tenkt, opptil flere ganger, at dersom kondomprodusenter hadde filmet her i dag, så hadde de sittet igjen med reklamemateriell til en verdi av helt abnorme summer...65finger skrev:Lillegutt vokser til og da får far fred (hvis han ikke deiser på seg flere da)Townes skrev:Roberten, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom leikeplassen i pisseregn, bleier,og jobbing...Roberten skrev:Fingern, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom å vegetere på sofaen, i sengen, kjøkkengulvet og halvveis på en stol.
Tja, du kan jo alltids bruke kompostkvern. Hvis du synes det er for kostbart så kan du stappe lillegutt i fryseren. Det går det og, men det tar litt lenge tid før det blir stilt.Townes skrev:I dag har eg tenkt, opptil flere ganger, at dersom kondomprodusenter hadde filmet her i dag, så hadde de sittet igjen med reklamemateriell til en verdi av helt abnorme summer...65finger skrev:Lillegutt vokser til og da får far fred (hvis han ikke deiser på seg flere da)Townes skrev:Roberten, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom leikeplassen i pisseregn, bleier,og jobbing...Roberten skrev:Fingern, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom å vegetere på sofaen, i sengen, kjøkkengulvet og halvveis på en stol.
Sammen med folk du liker, så da sier vi at du er en heldig mann, Townes.Townes skrev:Roberten, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom leikeplassen i pisseregn, bleier,og jobbing...Roberten skrev:Fingern, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom å vegetere på sofaen, i sengen, kjøkkengulvet og halvveis på en stol.
Joa, det var bare Norwegian Splendor genet som tok fullstendig overhånd her en stund.Roberten skrev:Sammen med folk du liker, så da sier vi at du er en heldig mann, Townes.Townes skrev:Roberten, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom leikeplassen i pisseregn, bleier,og jobbing...Roberten skrev:Fingern, du er en heldig mann. Selv har jeg vekslet mellom å vegetere på sofaen, i sengen, kjøkkengulvet og halvveis på en stol.