ambiance
Overivrig entusiast
Raidiohead. Rainbows
Hehe. Er det du dette da?lars_erik skrev:I disse alkohol-debatt tider, spilles denne ;D
Nei. Det var mer ment som et statement. Og selvsagt trøndersk ironi over den viktige debatten halve sentralen er opptatt av :dag1234 skrev:Hehe. Er det du dette da?lars_erik skrev:I disse alkohol-debatt tider, spilles denne ;D
Ironi? Det kan jeg ingen ting om. Hvor får du tak i det da?lars_erik skrev:Nei. Det var mer ment som et statement. Og selvsagt trøndersk ironi over den viktige debatten halve sentralen er opptatt av :dag1234 skrev:Hehe. Er det du dette da?lars_erik skrev:I disse alkohol-debatt tider, spilles denne ;D
Jeg mener, det finnes vel neppe viktigere ting å diskutere nå, ettersommeren/høsten 2011. Også trøndersk ironi.
Det kreves at man er innfødt i verdens navle, eller nærliggende områder. Østlendinger, f.eks. forstår den i det hele tatt ikke. men må forklares med teskjedag1234 skrev:Ironi? Det kan jeg ingen ting om. Hvor får du tak i det da?lars_erik skrev:Nei. Det var mer ment som et statement. Og selvsagt trøndersk ironi over den viktige debatten halve sentralen er opptatt av :dag1234 skrev:Hehe. Er det du dette da?lars_erik skrev:I disse alkohol-debatt tider, spilles denne ;D
Jeg mener, det finnes vel neppe viktigere ting å diskutere nå, ettersommeren/høsten 2011. Også trøndersk ironi.
spamme alle tråder må du. den prudence skiva er faktisk ganske dårlig.lars_erik skrev:Det kreves at man er innfødt i verdens navle, eller nærliggende områder. Østlendinger, f.eks. forstår den i det hele tatt ikke. men må forklares med teskjedag1234 skrev:Ironi? Det kan jeg ingen ting om. Hvor får du tak i det da?lars_erik skrev:Nei. Det var mer ment som et statement. Og selvsagt trøndersk ironi over den viktige debatten halve sentralen er opptatt av :dag1234 skrev:Hehe. Er det du dette da?lars_erik skrev:I disse alkohol-debatt tider, spilles denne ;D
Townes skrev:Gjestemedlem skrev:Frisk start på ny uke.
Har hørt gjennom den et par ganger. 4 av 6 er greit, man er jo litt snill med et bra band?Townes skrev:the Jayhawks - Mockingbird time
Ser Rønning flesker til med en 6'er. Etter åpningskuttet å bedømme bør det bety at resten av plata er noen hinsides perler, får åpningskuttet er en 3'er, i beste fall en 4'er.
Er ikke verst det siste heller, The Messenger.Townes skrev:Fantastisk åpningskutt på den der!!!united59 skrev:Ray Wylie Hubbard - Loco Gringos Lament (1994)
Fikk total gåsehud første gang eg hørte Dust of the chase. Vanskelig å motså en låt som starter med:united59 skrev:Er ikke verst det siste heller, Mr. Messenger.Townes skrev:Fantastisk åpningskutt på den der!!!united59 skrev:Ray Wylie Hubbard - Loco Gringos Lament (1994)
Som vanlig har du har god oversikt
Vet det blir bra daI come down from Oklahoma with a pistol in my boot
A pair of dice, a deck of cards and a bible in my suit