Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.753
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Roberten skrev:
    Takk, united59, hver gang noen snakker om, eller sier de hører på gammel REM tenker jeg på da Butthole Surfers flyttet til Atlanta for å stalke bandet. Det får meg alltid i godt humør.

Og derfor, gla'musikk i form av The Bellrays - Hard Sweet And Sticky
    Butthole Surfers likte visstnok å "leave a van parked in front of Michael Stipes' house painted on the side "Michael Stipe/Despite the Hype/I'd Love to Suck/Your Big Long Pipe"" ;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    united59 skrev:
    Roberten skrev:
    Takk, united59, hver gang noen snakker om, eller sier de hører på gammel REM tenker jeg på da Butthole Surfers flyttet til Atlanta for å stalke bandet. Det får meg alltid i godt humør.

Og derfor, gla'musikk i form av The Bellrays - Hard Sweet And Sticky
    Butthole Surfers likte visstnok å "leave a van parked in front of Michael Stipes' house painted on the side "Michael Stipe/Despite the Hype/I'd Love to Suck/Your Big Long Pipe"" ;D
    ;D Fine gutter.

Jeg må tilbake til noen gamle kjenninger, Grant Lee Buffalo - fuzzy.

En gang skal jeg finne ut hva Grant Lee Phillips har bedrevet de femten siste årene.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.753
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    16 Horsepower - Yours Truly

Ny kompilasjon.
    Mest for å høre på cd 2 som skal være dedikert b-sider og demovarer.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Chris Smither - Small revelations

Lenge siden eg hadde hørt Slow surprise nå. Enkelte låter er så fine at de høres ved jevne mellomrom.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Mye mann med brustent hjerte og kassegitar sutrer i 35 minutter om dagen, Townes ? ;)

Selv hører jeg mye på guttunge som romantiserer balkan og gamledager med et lite orkester og sytete stemme sånn som denne

Beirut - The Rip Tide

eksu

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.05.2007
    Antall liker
    985
    Torget vurderinger
    4
    Over the Rhine - Ohio

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Mye mann med brustent hjerte og kassegitar sutrer i 35 minutter om dagen, Townes ? ;)

Selv hører jeg mye på guttunge som romantiserer balkan og gamledager med et lite orkester og sytete stemme sånn som denne

Beirut - The Rip Tide

Ja, har gått i singer/songwriter fella igjen. Etter å ha vært en drøy uke på 70s rockeretrokjøret, var det tilbake til gamle synder.
    Etterpå skal eg høre på guttunger som romantiserer balkan og gamledager med et lite orkester og sytete stemmer

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Townes skrev:
    Roberten skrev:

Beirut - The Rip Tide

Ja, har gått i singer/songwriter fella igjen. Etter å ha vært en drøy uke på 70s rockeretrokjøret, var det tilbake til gamle synder.
    Etterpå skal eg høre på guttunger som romantiserer balkan og gamledager med et lite orkester og sytete stemmer
    Det er som jeg sier inni enhver tøff rocker banker det et brustent countryhjerte. Da får det ikke hjelpe at du er altfor ung til å rote deg helt vekk i singer/songwriter labyrinten :)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Det synes jeg er en ordentlig koselig skive. Men så er jeg også skikkelig glad i slikt.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    65finger skrev:
    På nykontoret via PC. her må det teppe på gulvet om ikke annet
    Ja, av klangen på telefonstemmen din å dømme var det et ganske livlig kontor du har nå.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    65finger skrev:
    På nykontoret via PC. her må det teppe på gulvet om ikke annet
    Ja, av klangen på telefonstemmen din å dømme var det et ganske livlig kontor du har nå.
    Må faktisk jobbe med akustikken 8) Høres ut som jeg har møter i en kirke

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Townes skrev:
    Wilco - Sky blue sky

Lader opp til årets beste (og mest innbringende) plate kommer om noen uker.
    Hva var det igjen, dersom den ikke kjeder meg platt i hjel skulle du få en flaske whisky ?

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Wilco - Sky blue sky

Hva var det igjen, dersom den ikke kjeder meg platt i hjel skulle du få en flaske whisky ?
    Tror det var kasse...
    Kriteriet var vel at den skulle slå cynicsplata, så det er vel en fair sjans for at du går fri. Utfordringen blir jo å finne ut korleis det skal avgjøres. Vi kan jo la dagbladet sin kåring være avgjørende ::)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Wilco - Sky blue sky

Tror det var kasse...
    Kriteriet var vel at den skulle slå cynicsplata, så det er vel en fair sjans for at du går fri. Utfordringen blir jo å finne ut korleis det skal avgjøres. Vi kan jo la dagbladet sin kåring være avgjørende ::)
    Enig, det er en overveldende sannsynlighet for at jeg slipper unna. Ja, la oss la Dagbladets representant ErosLoveKing sin mening være avgjørende.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Wilco - Sky blue sky

Tror det var kasse...
    Enig, det er en overveldende sannsynlighet for at jeg slipper unna. Ja, la oss la Dagbladets representant ErosLoveKing sin mening være avgjørende.
    Nei, la oss heller, for første og siste gang i verdenshistorien, feste lit til Sven Ove Bakke.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Wilco - Sky blue sky

Tror det var kasse...
    Nei, la oss heller, for første og siste gang i verdenshistorien, feste lit til Sven Ove Bakke.
    Aldri. I verden. Jeg stoler mer på en random Jehovas Vitne fyr enn Sven Ove Bakke.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Wilco - Sky blue sky

Tror det var kasse...
    Aldri. I verden. Jeg stoler mer på en random Jehovas Vitne fyr enn Sven Ove Bakke.
    Enig. Sjøl Brann er mer til å stole på enn SOB (neppe tilfeldige initialer på han forresten).

Merket at eg har hørt den Wilco plata veeeeldig mange ganger, så skifter til litt sånne sutrefolk med brustne hjerter igjen

Reckless Kelly - Wicked twisted road

Grei plate. Steve Earle light eller noe sånt...

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn