Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.755
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    rolfozzy skrev:
    Bobby Long-A winter Tale.
    Har mine sterkeste anbefalinger denne. Hvis du liker Dylan Leblanc og Ray LaMontagne, Løp og kjøp !

Er'n ikke engelsk?
    Skal sjekkes ut lell'! :)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    ^Udannet på grunn av den skjødesløse bekledningen!
    Se på skjorten! Knappen på skjorten og dressjakken er ikke synkrone. For ikke å snakke om klokka! På feil arm :mad:

Dette går virkelig ikke an, av en som har skjorteknapper som koster nesten like mye som enkelte av mine kabler.
    Åja. Det ja. Jeg langet ut en harrang om det i går, mer enn antydet at de hadde raidet Sparkjøp, men med denne slaskegjengen her inne så var det ingen som reagerte. Skjortknapper skal være av perlemor, plastknapper blir så gulaktige. Koster ikke mye de kablene dine, skjønner jeg.

Det med klokkearm er faktisk frivillig. Men mange høyrehendte liker å ha den på venstre hånd, der det dyre uret er minst utsatt for slitasje. Men du kan velge. Men du velger altså ikke slik bekledning. Kan det være de forsøker å si oss noe? Kan det være kunst?
    Til mitt forsvar er det å si at jeg ikke var mye hjemme i går, og går da klar av denne "Slaskegjengen" du referer til.

Om de prøver å si oss noe med klokka på feil arm? Tja? Facist?, anarkist, syklist eller nudist?
    Uansett er det uhørt, og skulle også vært usett.
    Nei, tror ikke det. For meg er coveret et statement: Dårlig smak skal utkonkurrere enda dårligere smak.

I går dreiv du å kasta Fjellräven-jakka di vegg i mellom slik at den skulle se passe herpa ut til du skulle på jobb i dag, tenker jeg.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Denne søvnløse småbarnspappaen fra utkant-Norge er nå søt da ;) (fritt etter Kristin Halvorsen)

Dette er selvsagt "Verdens beste Paul"!

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    I går dreiv du å kasta Fjellräven-jakka di vegg i mellom slik at den skulle se passe herpa ut til du skulle på jobb i dag, tenker jeg.
    Bergansjakka! Man har da stil :mad:

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Denne søvnløse småbarnspappaen fra utkant-Norge er nå søt da ;) (fritt etter Kristin Halvorsen)

Er det Townes du sikter til? Har aldri sett han, men jeg har alltid tenkt han er ganske søt, ja.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Er det Townes du sikter til? Har aldri sett han, men jeg har alltid tenkt han er ganske søt, ja.
    Hatten er jo fin, og kler ham godt. Ellers er det jo triste greier; å komme fra det mørkeste vest.
    Og all denne søvnmangelen, har jo ført ham ut i fordervelsen angående viktige fakta som verdens beste paul. Trist :'(

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Hatten er jo fin, og kler ham godt. Ellers er det jo triste greier; å komme fra det mørkeste vest.
    Og all denne søvnmangelen, har jo ført ham ut i fordervelsen angående viktige fakta som verdens beste paul. Trist :'(
    Vær litt storsinnet nå, på denne viktige dagen.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Townes skrev:
    Verdens beste Paul:

Am I wrong?
    Overhodet ikke. Eventuelt mas og fjatt om noe er det bare å anse som bakgrunnsstøy.

Lagwagon - Hoss

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Klart Mc Cartney er best, når han er eneste du vet om ;D

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Townes skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:

Klart Mc Cartney er best, når han er eneste du vet om ;D
    Vær grei nå, Townes. Det er ikke fint å sparke en mann som ligger nede.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Bare sånn forresten:

Om man sammenligner Paul Westerberg og Paul McCartney post-the mats og post-Beatles, tror eg 99.99% av jordens befolkning vil mene at Westerberg kommer best ut av det ::)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Townes skrev:
    Bare sånn forresten:

Om man sammenligner Paul Westerberg og Paul McCartney post-the mats og post-Beatles, tror eg 99.99% av jordens befolkning vil mene at Westerberg kommer best ut av det ::)
    Utseendemessig eller musikalsk?

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    Townes skrev:
    Bare sånn forresten:

Begge deler. Suicaine gratification er ei bedre plate enn Macca noensinne har levert, og kommer til å levere :)

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Townes skrev:
    Bare sånn forresten:

Paul McCartney avgikk jo ved døden i 1966, eller senest i 1970, så det hersker det liten tvil om 8)

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Townes skrev:
    dag1234 skrev:
    Townes skrev:
    Bare sånn forresten:

Begge deler. Suicaine gratification er ei bedre plate enn Macca noensinne har levert, og kommer til å levere :)
    Du liker jo å se stener rulle, også :-\

Dag, finnes den noen adekvat behandling for dette alvorlige tilfellet?
    Eller bør man bare innse at det er håpløst, og se i nåde til denne arme, søvnløse, rotløse sjelen?

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Townes skrev:
    dag1234 skrev:
    Townes skrev:
    Bare sånn forresten:

Jeg skal høre på den plata, men hvis han ikke har brukt VELDIG mye penger på fjeset sitt etter det youtube-klippet, er jeg redd Macca gruser han alvorlig. Ikke i dag da, men i glansdagene hans.

Huff, hvite strømper, og den sveisen da, rappa den fra MacGyver, eller? Ser jo ut som en som Skodaselger som drømmer om å synge i gospelkor. Skaff han en personal shopper, hvis han ikke klarer det selv, sier nå bare jeg.

Paul Westerberg - Suicaine Gratification

Vedlegg

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Townes skrev:
    dag1234 skrev:
    Townes skrev:
    Bare sånn forresten:

Du liker jo å se stener rulle, også :-\

Dag, finnes den noen adekvat behandling for dette alvorlige tilfellet?
    Eller bør man bare innse at det er håpløst, og se i nåde til denne arme, søvnløse, rotløse sjelen?
    Alt lar seg løse bare du har nok penger. Eller nok øl.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.880
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Townes skrev:
    dag1234 skrev:
    Townes skrev:
    Paul Besterberg - Suicaine gratification

E jo en klassiker...
    Hehe. Den var god.
    Sa jo at den var god...Klassiker må vite.
    Vitsen, Townes. Vitsen. Plata er jeg ikke ferdig med enda.
    Ah! Det var altså en vits?! Så feil kan man da altså ta. Da er det bare å ringe 113, og avlyse denne stormingen.

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.755
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Må ikke glemme klassikerne, nei :)

Mickey Newbury - Looks Like Rain (1969)

Tatt fra årets box:

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.511
    Townes skrev:
    Roky Erickson & the aliens - I think of demons

Klassiker
    Så til de grader. Jeg lånte bort mesteparten av Roky platene mine for et halvår siden, kanskje på tide å få de tilbake snart.

eksu

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.05.2007
    Antall liker
    985
    Torget vurderinger
    4
    Green on Red - The Killer Inside Me

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…