Fantastisk bandnavn!eksu skrev:We Were Promised Jetpacks
Kan aldri! finne ut av denne, for jeg har den ikke på min SpotiFY!Townes skrev:Smøyso måtte på jobb all of a sudden. Da er det school of rock med kidsa
Crawdaddys - Crawdaddy express
Forøvrig kjemisk fritt for blandede følelser :
Hva er dette da? Det går da ikke an!dag1234 skrev:Men denne er jo ikke dum jaffal.
The Replacements - Pleased to meet me
Udannet fordi han ikkje har hørt Crawdaddys? Nye takter fra understreken!lars_erik skrev:Hva er dette da? Det går da ikke an!dag1234 skrev:Men denne er jo ikke dum jaffal.
Helt uten dannelse!
Nå er jeg om vanlig forvirret. Vet av erfaring at da er det best å holde kjeft.Townes skrev:Udannet fordi han ikkje har hørt Crawdaddys? Nye takter fra understreken!lars_erik skrev:Hva er dette da? Det går da ikke an!dag1234 skrev:Men denne er jo ikke dum jaffal.
Helt uten dannelse!
Eller mener du dag er uten dannelse fordi han liker en av de beste platene som ble gitt ut på 80 tallet?
Det var jo umulig å skjønne ka understreken siktet til. Uansett, Pleased to meet me er et mesterverk. Sånn er det med den saken. Og Paul Westerberg er den beste av alle Paul'er :dag1234 skrev:Nå er jeg om vanlig forvirret. Vet av erfaring at da er det best å holde kjeft.Townes skrev:Udannet fordi han ikkje har hørt Crawdaddys? Nye takter fra understreken!lars_erik skrev:Hva er dette da? Det går da ikke an!dag1234 skrev:Men denne er jo ikke dum jaffal.
Helt uten dannelse!
Eller mener du dag er uten dannelse fordi han liker en av de beste platene som ble gitt ut på 80 tallet?
Jeg likte denne plata. Enkel sjel med enkel smak. Jeg liker den faktisk veldig godt.
Åja. Det ja. Jeg langet ut en harrang om det i går, mer enn antydet at de hadde raidet Sparkjøp, men med denne slaskegjengen her inne så var det ingen som reagerte. Skjortknapper skal være av perlemor, plastknapper blir så gulaktige. Koster ikke mye de kablene dine, skjønner jeg.lars_erik skrev:^Udannet på grunn av den skjødesløse bekledningen!
Se på skjorten! Knappen på skjorten og dressjakken er ikke synkrone. For ikke å snakke om klokka! På feil arm
Dette går virkelig ikke an, av en som har skjorteknapper som koster nesten like mye som enkelte av mine kabler.
Til mitt forsvar er det å si at jeg ikke var mye hjemme i går, og går da klar av denne "Slaskegjengen" du referer til.dag1234 skrev:Åja. Det ja. Jeg langet ut en harrang om det i går, mer enn antydet at de hadde raidet Sparkjøp, men med denne slaskegjengen her inne så var det ingen som reagerte. Skjortknapper skal være av perlemor, plastknapper blir så gulaktige. Koster ikke mye de kablene dine, skjønner jeg.lars_erik skrev:^Udannet på grunn av den skjødesløse bekledningen!
Se på skjorten! Knappen på skjorten og dressjakken er ikke synkrone. For ikke å snakke om klokka! På feil arm
Dette går virkelig ikke an, av en som har skjorteknapper som koster nesten like mye som enkelte av mine kabler.
Det med klokkearm er faktisk frivillig. Men mange høyrehendte liker å ha den på venstre hånd, der det dyre uret er minst utsatt for slitasje. Men du kan velge. Men du velger altså ikke slik bekledning. Kan det være de forsøker å si oss noe? Kan det være kunst?