decibelius
Hi-Fi freak
Så har me juksa litt
Vedlegg
-
14.3 KB Visninger: 126
Har ikke spilt BoDeans siden 80-tallet, men denne gikk det mye av da ja.Townes skrev:bra plate det der, united!
Little feat - S/T
Klassiker!
10 000? Hadde folk like rævva smak den gang som nå? Akk ja. Kanskje ikkje typisk Feat, men min favoritt med dem uansett.united59 skrev:Har ikke spilt BoDeans siden 80-tallet, men denne gikk det mye av da ja.Townes skrev:bra plate det der, united!
Little feat - S/T
Klassiker!
Artig gjenhør, den har holdt seg.
Nå klikkes det på denne av Little Feat her også. Ikke helt typisk dem, men meget bra ja!
Den solgte vel ca 10 tusen i sin tid...
Ja, sant dette spriket i alle retninger - fra det fantastiske til det latterlige. Sopihop?Bent skrev:Siden så mange her inne har hørt på denne de siste dagen måtte jeg ta en lytt jeg og:
Ry Cooder - Pull Up Some Dust And Sit Down
Merkelig plate dette her, tror den må ha noen runder for og bli kjent med den.
Som hardbarket Cooder-fan vil jeg hevde det spriker mellom det fantastiske og enda mer fantastiske.dag1234 skrev:Ja, sant dette spriket i alle retninger - fra det fantastiske til det latterlige. Sopihop?
Jeg skal gi den flere sjanser, men ble passe månebedåtten da jeg høre de derre mazurkagreiene inni der. Da mistet jeg litt fokus.Mr-T skrev:Som hardbarket Cooder-fan vil jeg hevde det spriker mellom det fantastiske og enda mer fantastiske.dag1234 skrev:Ja, sant dette spriket i alle retninger - fra det fantastiske til det latterlige. Sopihop?
Beste nye plata jeg har hørt på årevis.
EDIT: Jeg er enig med VG's anmelder:
http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10082124
Jeg antar at det du sikter til er det vi normalt kaller cajun eller tex-mex. Sånt har Cooder alltid holdt på med.... kronksempelet er vel Chicken Skin Music albumet. Mye torader der ja.dag1234 skrev:Jeg skal gi den flere sjanser, men ble passe månebedåtten da jeg høre de derre mazurkagreiene inni der. Da mistet jeg litt fokus.
Den kan du få av meg og spille sammen med Jens Book Jensen. Det var ikke my cup of tea.Mr-T skrev:Jeg antar at det du sikter til er det vi normalt kaller cajun eller tex-mex. Sånt har Cooder alltid holdt på med.... kronksempelet er vel Chicken Skin Music albumet. Mye torader der ja.dag1234 skrev:Jeg skal gi den flere sjanser, men ble passe månebedåtten da jeg høre de derre mazurkagreiene inni der. Da mistet jeg litt fokus.
Abefales ikke! til skjortestryking. Skopuss? Til nød.dag1234 skrev:Jeg skal gi den flere sjanser, men ble passe månebedåtten da jeg høre de derre mazurkagreiene inni der. Da mistet jeg litt fokus.Mr-T skrev:Som hardbarket Cooder-fan vil jeg hevde det spriker mellom det fantastiske og enda mer fantastiske.dag1234 skrev:Ja, sant dette spriket i alle retninger - fra det fantastiske til det latterlige. Sopihop?
Helt enig med deg der, selv om jeg aldri har brukt ordet månebedåtten før. ;Ddag1234 skrev:Jeg skal gi den flere sjanser, men ble passe månebedåtten da jeg høre de derre mazurkagreiene inni der. Da mistet jeg litt fokus.Mr-T skrev:Som hardbarket Cooder-fan vil jeg hevde det spriker mellom det fantastiske og enda mer fantastiske.dag1234 skrev:Ja, sant dette spriket i alle retninger - fra det fantastiske til det latterlige. Sopihop?