Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.394
    Antall liker
    20.257
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Da frekventerer altså både Mao og Stalin denne tråden ???
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    lars_erik skrev:
    Da frekventerer altså både Mao og Stalin denne tråden ???
    Da mangler vi bare 3dje mann, Doffen så er vi fulltallig. Forslaget er at du skifter bilde lars-erik. har funnet det frem til deg. Nytt nickname: Onkel Doffen er ikke nødvendig men enn styrke. Ligner ikke så rent lite på John Lennon og det er jo bra
     

    Vedlegg

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.687
    Antall liker
    1.449
    united59 skrev:
    God morgen, noen er tidlig oppe ser jeg. :)

    Crooked Fingers - Red Devil Dawn

    Til en harmonisk oppvåkning.
    Det fine med å våkne tidlig er at dagens første hvil kommer tidlig. Nå er det straks tid for en time på øyet, viktig å utnytte lørdagen til fulle.

    Ser du har hørt på de fleste Crooked Fingers albumene, hva synes du ? Jeg har de to første, men har sørgelig nok gått glipp av de påfølgende.

    Archers Of Loaf - All The Nations Airports

     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.394
    Antall liker
    20.257
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    ^ 65 Finger
    Jeg må i så fall utvikle barten en smule ::)

    "Onkel Doffen" ;D
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.392
    Antall liker
    34.119
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Roberten skrev:
    united59 skrev:
    God morgen, noen er tidlig oppe ser jeg. :)

    Crooked Fingers - Red Devil Dawn

    Til en harmonisk oppvåkning.
    Det fine med å våkne tidlig er at dagens første hvil kommer tidlig. Nå er det straks tid for en time på øyet, viktig å utnytte lørdagen til fulle.

    Ser du har hørt på de fleste Crooked Fingers albumene, hva synes du ? Jeg har de to første, men har sørgelig nok gått glipp av de påfølgende.

    Archers Of Loaf - All The Nations Airports

    Du er som Pippi Langstrømpe som ville begynne på skolen for å få ferie, skjønner jeg.
    Eller var det gammelmannsblæra og nattas øl som tvang deg opp?

    Det er noen flotte sanger på hvert album av C Fingers som tar meg på en spesiell måte. De bare glir rundt omkring meg og maler som en katt. Det hender jeg får klappe den også. :)

    Liker fortsatt best den siste, den er jevnest, men Red Devil Dawn er ikke langt unna.

    Icky Metty (?) hørte jeg også på forresten, sjelden jeg orker så støyete musikk, men det var noe der også ja. Likevel glad for at Bachmann kom seg til Østen og ble soft :)
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.687
    Antall liker
    1.449
    united59 skrev:
    Du er som Pippi Langstrømpe som ville begynne på skolen for å få ferie, skjønner jeg.
    Eller var det gammelmannsblæra og nattas øl som tvang deg opp?

    Det er noen flotte sanger på hvert album av C Fingers som tar meg på en spesiell måte. De bare glir rundt omkring meg og maler som en katt. Det hender jeg får klappe den også. :)

    Liker fortsatt best den siste, den er jevnest, men Red Devil Dawn er ikke langt unna.

    Icky Metty (?) hørte jeg også på forresten, sjelden jeg orker så støyete musikk, men det var noe der også ja. Likevel glad for at Bachmann kom seg til Østen og ble soft :)
    Det er rart med det, i seng rundt fire, men allikevel var det opp å stå fire timer senere.

    Icky Mettle støyete ? Does not compute :) Joa, gitarene skjærer avgårde i de fleste retningene, men allikevel er det en fin harmoni over det hele og supermelodiøst.

    På tide å få hørt gjennom siste Crooked Fingers.
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Roberten skrev:
    united59 skrev:
    Du er som Pippi Langstrømpe som ville begynne på skolen for å få ferie, skjønner jeg.
    Eller var det gammelmannsblæra og nattas øl som tvang deg opp?

    Det er noen flotte sanger på hvert album av C Fingers som tar meg på en spesiell måte. De bare glir rundt omkring meg og maler som en katt. Det hender jeg får klappe den også. :)

    Liker fortsatt best den siste, den er jevnest, men Red Devil Dawn er ikke langt unna.

    Icky Metty (?) hørte jeg også på forresten, sjelden jeg orker så støyete musikk, men det var noe der også ja. Likevel glad for at Bachmann kom seg til Østen og ble soft :)
    Det er rart med det, i seng rundt fire, men allikevel var det opp å stå fire timer senere.

    Icky Mettle støyete ? Does not compute :) Joa, gitarene skjærer avgårde i de fleste retningene, men allikevel er det en fin harmoni over det hele og supermelodiøst.

    På tide å få hørt gjennom siste Crooked Fingers.
    du er 60 år i ånden Robert. Det innebærer å stå opp klokken 0530. På med dress, skjorte og slips. Sette seg til rette i vindusposten og telle biler
     
    Ble medlem
    30.04.2008
    Innlegg
    11.870
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Denne burde Formannen låne ørene til 8)
    Gjerne. Så de hadde den på PK, til 149,- i går. Men da våknet jøden i meg. Ser med glede på om det skulle ramle et eksemplar i en postkasse nær meg. Lovlig kopiert selvsagt.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.394
    Antall liker
    20.257
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Denne burde Formannen låne ørene til 8)
    Gjerne. Så de hadde den på PK, til 149,- i går. Men da våknet jøden i meg. Ser med glede på om det skulle ramle et eksemplar i en postkasse nær meg. Lovlig kopiert selvsagt.
    Man vet aldri hva nissen finner på ;)
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.394
    Antall liker
    20.257
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Her synger Plant en fantastisk cover av Tim Buckleys Song To the Siren.

     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.394
    Antall liker
    20.257
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Robert Plant - Dreamland
    Dreamland er en ujevn plate, men den har noen virkelige topper. Så som One Cup Of Coffee og Song To the Siren.
    Skal lytte igjennom det meste av ham i dag. Men først en tur ut.
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn