- Ble medlem
- 01.03.2008
- Antall liker
- 1.028
Crossroads...
Vedlegg
-
221.7 KB Visninger: 54
-
208.8 KB Visninger: 44
|
---- mye Dylan, flink-rock og jamsies nedslag her ---- ;Dunited59 skrev:Det er her vi særingene er, har du ikke skjønt det ennå?
Ja, det vil jeg tro. Vel, nå slukker jeg helt for bevisstheten og lar fantasien få spillerom. Natta ....dag1234 skrev:Ok. Affirmasjon er uvante måter å tenke på for meg.Lyngen skrev:Affirmasjoner er noe man bevisst forteller seg selv gjentatte ganger til underbevisstheten tar den til seg og forhåpentligvis blir til virkelighet. Enten med setninger eller visuelle bilder. Noe man vil oppnå. Han snakket om de 4 p´er. De må være i presens, være positive, presise og være personlige. Jeg prøvde engang en liten greie ved å si jeg er glad hele veien til jobb på en halvtimes gåtur når jeg i utganspunktet var i svært dårlig humør. Hadde en helt strålende dag på jobb. Burde brukte dette uendelig mye mer ettersom vi alle tenker mest negativt.dag1234 skrev:Affirmasjoner sier meg ikke så mye da, men...
Og så var jeg på et foredrag med en engelsk regresjonsterapeut. Tidligere liv er hyperspennende.
Regresjonsterapi er derimot er jo en slekting av hypnosen. Du kan si det er når en tar det litt langt.
Hehe. Min besissthet sluknet etter det fjerde glasset. Nå er det bare Bob Dylan for meg.Lyngen skrev:Ja, det vil jeg tro. Vel, nå slukker jeg helt for bevisstheten og lar fantasien få spillerom. Natta ....dag1234 skrev:Ok. Affirmasjon er uvante måter å tenke på for meg.Lyngen skrev:Affirmasjoner er noe man bevisst forteller seg selv gjentatte ganger til underbevisstheten tar den til seg og forhåpentligvis blir til virkelighet. Enten med setninger eller visuelle bilder. Noe man vil oppnå. Han snakket om de 4 p´er. De må være i presens, være positive, presise og være personlige. Jeg prøvde engang en liten greie ved å si jeg er glad hele veien til jobb på en halvtimes gåtur når jeg i utganspunktet var i svært dårlig humør. Hadde en helt strålende dag på jobb. Burde brukte dette uendelig mye mer ettersom vi alle tenker mest negativt.dag1234 skrev:Affirmasjoner sier meg ikke så mye da, men...
Og så var jeg på et foredrag med en engelsk regresjonsterapeut. Tidligere liv er hyperspennende.
Regresjonsterapi er derimot er jo en slekting av hypnosen. Du kan si det er når en tar det litt langt.
Bevisstheten har medført mye elendighet.united59 skrev:Bevissthet er oppskrytt, mener nå jeg.
Særlig etter juleribbe og mye akevitt. ;D
George Thorogood - Move It On Over (1978)
![]()
Denne fant jeg blant vinylen, men det er lettere å la filene strømme.
Lat ja.![]()
Ja enig. Iallefall for meg. Mine minst ustolte øyeblikk har ikke akkurat vært utførte i særlig bevisste tilstander.dag1234 skrev:Bevisstheten har medført mye elendighet.united59 skrev:Bevissthet er oppskrytt, mener nå jeg.
Mange av mine dårligste valg har jeg gjort med viten og vilje...united59 skrev:Ja enig. Iallefall for meg. Mine minst ustolte øyeblikk har ikke akkurat vært utførte i særlig bevisste tilstander.dag1234 skrev:Bevisstheten har medført mye elendighet.united59 skrev:Bevissthet er oppskrytt, mener nå jeg.
Og Whisky. Masse ;Dunited59 skrev:Bevissthet er oppskrytt, mener nå jeg.
Ja, makan til babbel 8)dag1234 skrev:Etter all denne esoteriske bablingen trengs det noe skikkelig jordnært.
Selvfølgelig er det en god start. Det er jo årets beste plate.Lyngen skrev:![]()
Dette er vel en god start på en søndag?
Katolikker og alkohol-nytere har gjerne en annen kirketid enn andre?dag1234 skrev:Odd Nordstoga - Heim te mor Etter en god arbeidsøkt på kontoret og før kirketid.
Kanon. Drar den frem rett som det er. Svære greier han Solomon Burke.Jega skrev:Solomon Burke
Kirketiden i Norge er bestemt av når bøndene er ferdig med fjøsstellet.lars_erik skrev:Katolikker og alkohol-nytere har gjerne en annen kirketid enn andre?dag1234 skrev:Odd Nordstoga - Heim te mor Etter en god arbeidsøkt på kontoret og før kirketid.