pahf
Hi-Fi freak
Mark Kozelek - What´s next to the moon
Eneste måten å bruke en sofa påJanR skrev:Etter kaffe og kaker er ikke den her karen helt feil, nydes selvsagt liggende i sofa'n 8)
Vinyl.
/jan
rolfozzy skrev:
Jeg fikk ikke taket på den der. Det trenger ikke bety så mye for tunglikte plater er ofte slitesterke. Så jeg skal gi han noen sjanser til.rolfozzy skrev:En av Tom Waits beste. Syns jeg.
Jaja. Syns og syns. Jeg er vel egentlig objektiv.
Uansett kjempeplate som blir bedre for hver spilling. Jævli bra melodier.
Syns, der var det der "synsordet" igjen, men jeg mener at det er den lettest tilgjengelige han har gjort på mange år.dag1234 skrev:Jeg fikk ikke taket på den der. Det trenger ikke bety så mye for tunglikte plater er ofte slitesterke. Så jeg skal gi han noen sjanser til.rolfozzy skrev:En av Tom Waits beste. Syns jeg.
Jaja. Syns og syns. Jeg er vel egentlig objektiv.
Uansett kjempeplate som blir bedre for hver spilling. Jævli bra melodier.
Er det bedriftsorkesteret til Veivesenet, Lyngen?Lyngen skrev:Atlas Sound Parallax
Får prøve denne jeg og da. Lyngen slenger jo av og til innom noe det er verd å bruke hardt tilmålt tid på.rolfozzy skrev:Er det bedriftsorkesteret til Veivesenet, Lyngen?Lyngen skrev:Atlas Sound Parallax
Tromsø? Har du flytta på deg??lars_erik skrev:Før man tusler og tasler en tur ut.
Heia Tromsø!
Ja, men det er hyggelig!dag1234 skrev:Får prøve denne jeg og da. Lyngen slenger jo av og til innom noe det er verd å bruke hardt tilmålt tid på.rolfozzy skrev:Er det bedriftsorkesteret til Veivesenet, Lyngen?Lyngen skrev:Atlas Sound Parallax
Nei. Men den eneste måten å få hoder til å rulle, er at motstaderne vinner.dag1234 skrev:Tromsø? Har du flytta på deg??lars_erik skrev:Før man tusler og tasler en tur ut.
Heia Tromsø!
Tentativ diagnose er Anorexia.Lyngen skrev:Ja, men det er hyggelig!dag1234 skrev:Får prøve denne jeg og da. Lyngen slenger jo av og til innom noe det er verd å bruke hardt tilmålt tid på.rolfozzy skrev:Er det bedriftsorkesteret til Veivesenet, Lyngen?Lyngen skrev:Atlas Sound Parallax
Jeg går videre med det Australske Veivesnets Orkester ved ledelse av Bradford Cox.
Han har dessverre fått en yrkesskade ved å ha blitt påkjørt av veivalsen, men det hinder han ikke heldigvis.
rolfozzy skrev: