united
Æresmedlem
Yup, veldig bra.bluesbreaker skrev:Hayes Carll: KMAG YOYO
Noen som har hørt denne?
For de som liker Dave Alvin, Drive by Truckers, Yoakam o.l.
Yup, veldig bra.bluesbreaker skrev:Hayes Carll: KMAG YOYO
Noen som har hørt denne?
For de som liker Dave Alvin, Drive by Truckers, Yoakam o.l.
Denne kommer i SACD någismo skrev:Denne nå
Enig at Cynic's Spinning Wheel Motel er en fantastisk sang.Roberten skrev:@ Rounited59, tittelsangen er så bra at gåsehuden min blir støl.
Synes de tre første er veldig gode, men det geniale starter først på spor 4 for min del. Haha, yeah right -den ene boksen er full av guilty pleasures, er det du sier ?united59 skrev:Enig at Cynic's Spinning Wheel Motel er en fantastisk sang.
Jeg må bare forbi de to første tøffe sporene på albumet, SÅ først starter den for meg. Takk forresten for den linken til FM-konserten, den er veldig bra.
(Feil med skråblinga hos meg i dag på LastFM, noe som skjer når jeg syncer skvisbokser der en av dem IKKE skal skråbles. Starter vel igjen opp etter et døgn eller så, av seg selv).
Tar en runde med denne jeg også, har noen utrolig tøffe låter.united59 skrev:The Cynics - Spinning Wheel Motel (2011)
På tide med en øl.Roberten skrev:Hippie
God tråd dette, men noen ståpels på den plata fikk jeg ikke. Grei, men ikke mer.Roberten skrev:@ Rounited59, tittelsangen er så bra at gåsehuden min blir støl.
Er det sånn å forstå at ingen av dere hører at åpningskuttet er det nest mest geniale med hele plata? Bare slått på oppløpssiden av tittelkuttet.Roberten skrev:Synes de tre første er veldig gode, men det geniale starter først på spor 4 for min del. Haha, yeah right -den ene boksen er full av guilty pleasures, er det du sier ?united59 skrev:Enig at Cynic's Spinning Wheel Motel er en fantastisk sang.
Jeg må bare forbi de to første tøffe sporene på albumet, SÅ først starter den for meg. Takk forresten for den linken til FM-konserten, den er veldig bra.
(Feil med skråblinga hos meg i dag på LastFM, noe som skjer når jeg syncer skvisbokser der en av dem IKKE skal skråbles. Starter vel igjen opp etter et døgn eller så, av seg selv).
EDIT: også var jeg visst over på Spinning Wheel Motel av Cynics, jeg også.
har gitt denne plata noen sjanser til, pga entusiasmen her inne, men jeg vet ikke om jeg synes det er så genialt at de vil høres ut som r.e.m. før 1988. Helt greit lissom..Townes skrev:Er det sånn å forstå at ingen av dere hører at åpningskuttet er det nest mest geniale med hele plata? Bare slått på oppløpssiden av tittelkuttet.Roberten skrev:Synes de tre første er veldig gode, men det geniale starter først på spor 4 for min del. Haha, yeah right -den ene boksen er full av guilty pleasures, er det du sier ?united59 skrev:Enig at Cynic's Spinning Wheel Motel er en fantastisk sang.
EDIT: også var jeg visst over på Spinning Wheel Motel av Cynics, jeg også.
Nei, no vart æ skremt.