Et veldig fint album det der.Lyngen skrev:Den hørte jeg masse på i gårbaluba skrev:Antony & The Johnsons har massert ørene over hotetelefoner, "The Crying Light".
![]()
.
Et veldig fint album det der.Lyngen skrev:Den hørte jeg masse på i gårbaluba skrev:Antony & The Johnsons har massert ørene over hotetelefoner, "The Crying Light".
![]()
.
Skjønner veldig godt hvorfor du setter på Metheny gang på gang...han er jo STOR.pahf skrev:![]()
Jeg er jo ingen stor fan av instrumental jazz, men likevel finner jeg meg selv i å sette på godeste Metheny gang på gang.....![]()
Joda, det sier jeg ikke imot, men for et par år siden ga jeg han en sjanse, men det avskrev jeg fort. Nå fire år etter sitter jeg her og spiller den gang på gang på gang. Tror jaggu meg jeg er på vei til og bli en liten fan, hvem skulle trodd at flintskallen fra inntrøndelag skulle få til det før fylte 30Todd skrev:Skjønner veldig godt hvorfor du setter på Metheny gang på gang...han er jo STOR.pahf skrev:![]()
Jeg er jo ingen stor fan av instrumental jazz, men likevel finner jeg meg selv i å sette på godeste Metheny gang på gang.....![]()
+1Anonym skrev:David Bowie er aldri feil:
Jepp!! tar for meg en 6-7 utgivelser for øyeblikketTodd skrev:Er du på Dylan kjøret om dagen, 65finger?
Håper 'Blood on the Tracks' er en av dem, muligens min favoritt. Ellers er jo 'Modern Times' ypperlig, Enjoy!65finger skrev:Jepp!! tar for meg en 6-7 utgivelser for øyeblikketTodd skrev:Er du på Dylan kjøret om dagen, 65finger?
Blood on the tracks er på shortlistenTodd skrev:Håper 'Blood on the Tracks' er en av dem, muligens min favoritt. Ellers er jo 'Modern Times' ypperlig, Enjoy!65finger skrev:Jepp!! tar for meg en 6-7 utgivelser for øyeblikketTodd skrev:Er du på Dylan kjøret om dagen, 65finger?
![]()
Han fra The Havalinas?ErosLoveking skrev:Tim Scott - "The High Lonesome Sound"
![]()