Sidane skrev:
Nei nå får det faenmeg holde! Dette sluttet å være underholdende med dette innslaget, Sidane. Når jeg først forlater sottesengen for å menge meg med min kjære berm så bli jeg møtt med en slik vederstyggelighet som å se ManU bli nevnt et sted der man trodde det var trygt for de røde djevlene der. Satan steike, gå og skam deg i lang tid fremover! Og jeg som begynte å få tro på deg.
Sotteseng er et lite trivelig sted, men små slurker whisky og en Francoise Hardy som overøser meg med trøstende småkyss hele tiden blir det nesten overlevelig å ha øyne og nese som renner, og halvveis tette ører. Men kyssene er søte, kjærligheten virker gjensidig og utover kroppens skrøpelighet kan livet igjen leves en stakket stund. Egentlig b urde jeg også danset Valiumsdansen etterpå. Det er låten som er umulig å overgå for en stakkars artist som kommer med ny plate. Og de aller fleste andre, vil jeg mene. Snufs snufs, hente meg et nytt glass tenker jeg. Det går ikke an å danse valium, bare danse på valium. Og den luksusen er nok vanskelig for meg å få tak i nå, hvis ikke pilletrilleren i Sør-Rogaland tar turen nordover med den tiltrengte fortrengelseshjelpen.
Det er ikke dagens første Francoise.