K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Eels end of times
Vedlegg
-
35 KB Visninger: 141
Selvfølgelig en god ide.65finger skrev:Hermer etter deg og hiver inn den Pixies platen jeg har tilgjengelig. Gidder ikke å brenne
Mett, småfull og lat sitter og lytter alene i sofaen med en god Armagnac. Gidder ikke å finne blanke plater og koble til harddisker.baluba skrev:Selvfølgelig en god ide.65finger skrev:Hermer etter deg og hiver inn den Pixies platen jeg har tilgjengelig. Gidder ikke å brenne
Men har du dårlig tid, siden du velger akkurat denne utgivelsen?
I see. Dette har fått prioritet i rippingen av samlingen.65finger skrev:Mett, småfull og lat sitter og lytter alene i sofaen med en god Armagnac. Gidder ikke å finne blanke plater og koble til harddisker.baluba skrev:Selvfølgelig en god ide.65finger skrev:Hermer etter deg og hiver inn den Pixies platen jeg har tilgjengelig. Gidder ikke å brenne
Har rippet samlingen og gitt bort det meste av Cdene. Kuttet ut PCavspilling og må nå brenne ut Cder ;D ikke spesielt rasjonelt. Får snart et SDkortbasert driv-verk så det blir det 30-40 skiver på et kort.baluba skrev:I see. Dette har fått prioritet i rippingen av samlingen.65finger skrev:Mett, småfull og lat sitter og lytter alene i sofaen med en god Armagnac. Gidder ikke å finne blanke plater og koble til harddisker.baluba skrev:Selvfølgelig en god ide.65finger skrev:Hermer etter deg og hiver inn den Pixies platen jeg har tilgjengelig. Gidder ikke å brenne
Doolittle er beste Pixies albumet, vi er enige om det, baluba ?baluba skrev:Jeg har fortsatt i samme lei med "Live at BBC" - med Pixies seff. ;D
Ja, det er vi. Men så er da jeg hemningsløst kommersiell, så kanskje noen vil protestere på det. ;DRoberten skrev:Doolittle er beste Pixies albumet, vi er enige om det, baluba ?baluba skrev:Jeg har fortsatt i samme lei med "Live at BBC" - med Pixies seff. ;D
Å, det er mange særinger der ute. Eller her (uten at det nødvendigvis frikjenner meg :)Roberten skrev:Nei det kan jeg vanskelig se for meg at noen klarer å være uenig med oss i. Ærlig talt.
Sant nok. Noen er jo til og med villige til å poste i Power Ballad trådenbaluba skrev:Å, det er mange særinger der ute. Eller her (uten at det nødvendigvis frikjenner meg :)Roberten skrev:Nei det kan jeg vanskelig se for meg at noen klarer å være uenig med oss i. Ærlig talt.
Scorpions på repeat i bilen på vei over fjellet Roberten?Roberten skrev:Sant nok. Noen er jo til og med villige til å poste i Power Ballad trådenbaluba skrev:Å, det er mange særinger der ute. Eller her (uten at det nødvendigvis frikjenner meg :)Roberten skrev:Nei det kan jeg vanskelig se for meg at noen klarer å være uenig med oss i. Ærlig talt.
Hahahaha ! Det skulle tatt seg ut, Fingern ;D Da hadde jeg nok blitt pasient lenge før Sollihøgda.65finger skrev:Scorpions på repeat i bilen på vei over fjellet Roberten?Roberten skrev:Sant nok. Noen er jo til og med villige til å poste i Power Ballad trådenbaluba skrev:Å, det er mange særinger der ute. Eller her (uten at det nødvendigvis frikjenner meg :)Roberten skrev:Nei det kan jeg vanskelig se for meg at noen klarer å være uenig med oss i. Ærlig talt.
Denne er på pallen blant det jævligste som er gitt ut i historien inkl. gregorian ChantsRoberten skrev:Hahahaha ! Det skulle tatt seg ut, Fingern ;D Da hadde jeg nok blitt pasient lenge før sollihøgda.65finger skrev:Scorpions på repeat i bilen på vei over fjellet Roberten?Roberten skrev:Sant nok. Noen er jo til og med villige til å poste i Power Ballad trådenbaluba skrev:Å, det er mange særinger der ute. Eller her (uten at det nødvendigvis frikjenner meg :)Roberten skrev:Nei det kan jeg vanskelig se for meg at noen klarer å være uenig med oss i. Ærlig talt.