Smorte24 skrev:
vredensgnag skrev:
Torja skrev:
Virker som alle har glemt Libya..
opprørerne, frihetskjemperne eller hva man ønsker å kalle dem er hardt presset.. Gaddafis soldater er på frammarsj...
Avmakt? En stille oppgitthet over hvor moralsk korrupte vestens ledere er? De er livredde for at det skal bli tilsvarende protester i Saudi Arabia, og saudiene bruker det som skjer i Libya som avskrekkende eksempel.
Du har brukt år på å kritisere vesten fordi de har innvandert Afghanistan og Irak, og nå kritiserer du de for ikke å gjøre inngrep i Libya, ditt hat mot vesten begynner å bli latterlig.
Dette er ikke vesten sin feil, forresten jeg tror det er USA sin feil ang katastrofen i Japan, med å sprenge under vannflaten skapte de jordskjelvet og deretter Tsuianamien, på denne måten fikk de ned oljeprisen.
Det har forresten vært protester i Saudia Arabia, de slo ned på det akkurat som Iran gjorde.
Jeg håper virkelig at Ghadaffi vinner og alle andre andre land slår hardt ned på det, det skal ikke være slik at man skal løpe ut i gatene og angripe statlige eide eiendeler for å få makt. Dette heter hiarki og ikke demokrati uansett hva personen med makta har gjort.
Dine leseevner er veldig dårlige, smorte.
At vestens ledere er moralsk korrupte demonstrerer de da tydelig nå? De sier de skulle så gjerne likt å gjøre noe, men må inviteres først. Samtidig er det tydelig at de gjerne ser det blir ryggdekning for kustus med opprørerne der det er mest olje. Så du noen protester mot at SA gikk inn i Bahrain?
Nå kjenner jeg tilfeldigvis områdene fra Jubail, al-Khobar, Dhahran, Ras Tanurah osv på østkysten av SA meget godt, og kan forundres over hvor lite som sies for å beskytte shi'itene der mot hva som nå foregår, sammenlignet med den indignasjon som ble utvist for å beskytte shi'itene i Irak mot et annet sett sunniherrer.
Og pass kjeften din når du tilskriver andre et hat mot noe. Jeg hater slett ikke Vesten, men jeg er i stand til å se på hva som skjer uten Barbiebriller med rosa glass.