Dyret
Hi-Fi freak
Nå ble jeg tatt litt på senga her. Må jo bare takke og bukke, dette kom litt brått på
Kan jeg spørre om hvor i kongeriket du holder hus?
Nå ble jeg tatt litt på senga her. Må jo bare takke og bukke, dette kom litt brått på
Du må oppdatere oss Simrol, hvordan er ståa, er du ferdig med finish og fortsatt like fornøyd?
Jeg kan på lørdag. Tur/retur.... 8)Tror jeg må invitere meg selv på en tur til Arendal snart cbart1. Lurer virkelig på hvordan disse låter!
Oktober og november er som regel min hifi høytid. Ikke så mye på tapetet på hjemmefronten og tempereaturer som gjør at kl A drift blir levelig selv i små rom he he...Oktober er en kraftig undervurdert måned
Skal du til Horten eller?
DET takker jeg veldig gjerne ja til!! Har sikkert spurt om det før men husker ikke i farta, hvor holder du til Impulse?Det kommer snart inn en ny platespiller i riggen her. Da er det bare å finne en dag eller kveld, så kan de som føler for det ramle innom å høre hva en orginal(vel, bassmembran og oppheng er byttet ut i noe vesentlig bedre, men ellers...) H2 duger til.
I Hølen. Ikke så langt fra Moss. Halvannen mil nærmere hovedstaden.DET takker jeg veldig gjerne ja til!! Har sikkert spurt om det før men husker ikke i farta, hvor holder du til Impulse?Det kommer snart inn en ny platespiller i riggen her. Da er det bare å finne en dag eller kveld, så kan de som føler for det ramle innom å høre hva en orginal(vel, bassmembran og oppheng er byttet ut i noe vesentlig bedre, men ellers...) H2 duger til.
Hehe. Ingen fare det, dyret. Ser jeg deg i år, skal jeg si ifra.Og. Om du ser meg på messa i år Impulse, så må du røske tak i meg. Beklager dypt og ydmykt for 2016...
Det hadde vært supert. Kos deg på ferie.Det kommer snart inn en ny platespiller i riggen her. Da er det bare å finne en dag eller kveld, så kan de som føler for det ramle innom å høre hva en orginal(vel, bassmembran og oppheng er byttet ut i noe vesentlig bedre, men ellers...) H2 duger til.
Hei igjen Impulse.Det kommer snart inn en ny platespiller i riggen her. Da er det bare å finne en dag eller kveld, så kan de som føler for det ramle innom å høre hva en orginal(vel, bassmembran og oppheng er byttet ut i noe vesentlig bedre, men ellers...) H2 duger til.
Vis vedlegget 483755
Her ligger det klart. Waveguide, Seas 27 TDFC, Vifa C17WG-66-08 og MW 5082, mangler en diskant og litt delefilterkomponenter