Nå ble jeg tatt litt på senga her. Må jo bare takke og bukke, dette kom litt brått på
Kan jeg spørre om hvor i kongeriket du holder hus?
Nå ble jeg tatt litt på senga her. Må jo bare takke og bukke, dette kom litt brått på![]()
Du må oppdatere oss Simrol, hvordan er ståa, er du ferdig med finish og fortsatt like fornøyd?
Jeg kan på lørdag. Tur/retur.... 8)Tror jeg må invitere meg selv på en tur til Arendal snart cbart1. Lurer virkelig på hvordan disse låter!![]()
Oktober og november er som regel min hifi høytid. Ikke så mye på tapetet på hjemmefronten og tempereaturer som gjør at kl A drift blir levelig selv i små rom he he...Oktober er en kraftig undervurdert måned
Skal du til Horten eller?
DET takker jeg veldig gjerne ja til!! Har sikkert spurt om det før men husker ikke i farta, hvor holder du til Impulse?Det kommer snart inn en ny platespiller i riggen her. Da er det bare å finne en dag eller kveld, så kan de som føler for det ramle innom å høre hva en orginal(vel, bassmembran og oppheng er byttet ut i noe vesentlig bedre, men ellers...) H2 duger til.
I Hølen. Ikke så langt fra Moss. Halvannen mil nærmere hovedstaden.DET takker jeg veldig gjerne ja til!! Har sikkert spurt om det før men husker ikke i farta, hvor holder du til Impulse?Det kommer snart inn en ny platespiller i riggen her. Da er det bare å finne en dag eller kveld, så kan de som føler for det ramle innom å høre hva en orginal(vel, bassmembran og oppheng er byttet ut i noe vesentlig bedre, men ellers...) H2 duger til.
Hehe. Ingen fare det, dyret. Ser jeg deg i år, skal jeg si ifra.Og. Om du ser meg på messa i år Impulse, så må du røske tak i meg. Beklager dypt og ydmykt for 2016...
Det hadde vært supert. Kos deg på ferie.Det kommer snart inn en ny platespiller i riggen her. Da er det bare å finne en dag eller kveld, så kan de som føler for det ramle innom å høre hva en orginal(vel, bassmembran og oppheng er byttet ut i noe vesentlig bedre, men ellers...) H2 duger til.
Hei igjen Impulse.Det kommer snart inn en ny platespiller i riggen her. Da er det bare å finne en dag eller kveld, så kan de som føler for det ramle innom å høre hva en orginal(vel, bassmembran og oppheng er byttet ut i noe vesentlig bedre, men ellers...) H2 duger til.
Vis vedlegget 483755
Her ligger det klart. Waveguide, Seas 27 TDFC, Vifa C17WG-66-08 og MW 5082, mangler en diskant og litt delefilterkomponenter