clintern skrev:
Heisann folkens!
Etter en runde med ht sjekk til naim elektronikk (bytte av ht pga nytt og større rom, n-sats er musikalsk morro, men monitoriske, og et ønske om gulvstående meldte seg), tok jeg kontakt med en av de musikalske veiledere på forumet som tidligere har fått på plass en micro seiki DQX hos meg (en av oss vil overleve den andre, og jeg tror det blir seiki`en for å si det slik)
Trond Impuls gjorde kort prosess og ga sin ærlige mening om saken - kjøp H6 by H!
Leste tråden og sjekka børsen - H6 klonen til "the clone master" var solgt!!! MEN etpar sms og en hyggelig tlf samtale senere er avtale om et siste sett H6 fra Håvards hånd seglet!
Nikko - du bruker min tidligere rotel pre (fin sak -og så med radio attpåtil!), og er den eneste jeg finner på denne tråden som bruker transistor. Hører gjerne fra deg!
Jeg starter altså med naim elektronikk, enhver mening/erfaring rundt H6 + Naim mottas med takk.
Du verden som jeg gleder meg ;D
Jeg er kjempe fornøyd med rotel pre'en og rotel effekten min på H6 klonene nå skal det sies at jeg ikke har hørt på
allverden av forsterkeri og høytalere ,men har da vært litt kringomrundt ;D
Ikke hørt så mye rør heldigvis ellers er jeg redd jeg kunne blitt fattig og skilt.
For det trur jeg låter stort.
Men for å beskrive litt hva som skjer når jeg lytter til H6 må jeg nesten dra frem en liten konsert her oppe på Rjukan.
Med Bjørn Berge, den foregikk i ett lite bedehus vil jeg nesten kalle det. Lite lokale og stort anlegg det ble en fysisk opplevelse.
Oppe på scena satt Berge med sigaretten i munnen og spilte noe vannvittig på gitaren ,og jeg var i en annen verden.
Trampa takten og var helt oppslukt i musikken.
Det er det geniale med H6 de får frem noe av den samme opplevelsen jeg hadde da. Ett driv og en live følelse jeg aldri har opplevd maken til.
De spiller så stort at jeg blir litt forundra hver gang.
Gled deg og lykke til.