Normalt skal du skrive to, ikke 2.Finn 2 feil...
Men med konstruksjonsfeil.... hadde ikke latt det passere, så den gikk nok fra et terning kast 6 til en 3 er..... Sluket og jeg er nok på parti der. Tross alt når man har brukt et år på boksen og har tilgang til topp utstyr på jobb....Har en følelse av hva sluket mener, men syntes ikke han har rett
Vakkre er de! Magisk jobb utført!
HeiClose but no cigar! HALDEN!
Ikke helt HALDEN, men close......Fredrikstad Trommisen hans fra WigWam er nabo med megClose but no cigar! HALDEN!
Selv om Oslofiffen ikke liker Østfold, betyr ikke det att vi som er født og oppvokst her ikke er stolte av å være østfollingærClose but no cigar! HALDEN!
HeiSelv om Oslofiffen ikke liker Østfold, betyr ikke det att vi som er født og oppvokst her ikke er stolte av å være østfollingærClose but no cigar! HALDEN!
Han har fått veldig mye kred og, som fortjent, da han har gjort en strålende jobb. Men når man legger ut jobben her inne så må man forvente at folk har forskjellig syn på saker og ting, og ikke bare klør en opp etter ryggen. Etter det jeg fikk med meg er det heller ikke han som har gjort feilen, men konstruktøren av kortet. Det er beslutningen hans om å ikke fikse denne feilen og i stedet satse på en firmware løsning som jeg ikke liker, men det er hans boks og hans verk så han bestemmerKritikken kommer iallefall fort her inne. Håper eieren er fornøyd iallefall.
Think NOT !Ingeniøren
Men med konstruksjonsfeil.... hadde ikke latt det passere, så den gikk nok fra et terning kast 6 til en 3 er..... Sluket og jeg er nok på parti der. Tross alt når man har brukt et år på boksen og har tilgang til topp utstyr på jobb....
Tror nok det blir fiksa
Eieren er fornøyd !Dyret
Kritikken kommer iallefall fort her inne. Håper eieren er fornøyd iallefall.
Skjønner nå at jeg skulle ha dratt spøken enda lengre, med bilder av boksen i containeren på jobben, litt sånn på snei med avskrudd lokkHmmm...
Hvordan gikk det hos Armand ?Hei
Målinger og justering av CMRR hos Armand på Søndag
Må innrømme at jeg "grugleder" meg........
Mvh.
Johnny
Det ble en litt dårlig start på målerundene. Vi fant ut at ene fasen stort sett var helt stille og Johhny måtte reise hjem med uforettet sak. Forforsterkeren har vært i "intensive care" hos meg et par kvelder for å finne ut av hva som skjer.Hvordan gikk det hos Armand ?Hei
Målinger og justering av CMRR hos Armand på Søndag
Må innrømme at jeg "grugleder" meg........
Mvh.
Johnny
Eller enda enklere: Kun et 24V rele som aktiveres av lokomotivet når det har fått opp farten og som da gir power til det digitale styringskortet. Men det er mye mer elegant å gjøre dette i software og jeg har allerede fått melding om at han skal fikse dette. Så vi får bare vente å se hvor mange Nes cafe det tar.I verste fall slenger du bare inn en relebasert output fra crc supply kontrollert av en arduino med la oss si 2-3 sek delay fra du slår på power til det sendes DC til preampen fra power seksjonen. En mulig vei rundt trege Franske kodere
Edit: en slags Pre-amp softstart
Jau, jeg liker å gjøre ting vanskelig så jeg hopper ett par ganger over bekken før jeg trasker ett par mil for å hente vann @ meEller enda enklere: Kun et 24V rele som aktiveres av lokomotivet når det har fått opp farten og som da gir power til det digitale styringskortet. Men det er mye mer elegant å gjøre dette i software og jeg har allerede fått melding om at han skal fikse dette. Så vi får bare vente å se hvor mange Nes cafe det tar.I verste fall slenger du bare inn en relebasert output fra crc supply kontrollert av en arduino med la oss si 2-3 sek delay fra du slår på power til det sendes DC til preampen fra power seksjonen. En mulig vei rundt trege Franske kodere
Edit: en slags Pre-amp softstart