Gratulerer, Valentino. Nok en gang gjør du et utmerket valg. Tenke seg til å få en slik spiller, og samtidig få lov til å opprettholde lengselen etter en VPI!
Var forresten på Tannum og så på Montanahyller i dag. De har jo 8 ukers bestillingstid! Med tanke på at det tar meg et halvt år å bestemme meg, så forstår jeg ikke den sendrektigheten. Men de så absolutt herlige ut in real life også.
Som Fosse har vært inne på, så vil jeg også ha en egen hylle for spilleren, og ikke sette den oppå Montanaen, på tross av at jeg skal ha dem hengende på vegg. Ad vinylen: Mine stakkarslige utregninger sier meg at det greier seg med *6 (35,4 cm) høyde og 38 cm dybde. Men det er mulig jeg går feil her. 35,4 er vel ytre mål, så da blir vel indre mål 33 cm. Kanskje i knappeste laget. Noen som har prøvd. (Fosse? anbefalte vel *6 (46,8 cm), som da blir indre mål på 44,4 cm. (Har forstått det slik at målene som er oppgitt er ytre, og at sidene er 1,2 cm tykke.)
Et annet problem er jo vekten av vinylen, og faren for at hyllene siger? Noen som har erfaringer her. Hvor bred bør en ha disse modulene? Ellers så skal jeg gjemme bort elektronikken i disse hyllene også. Er bare så lei disse rackene. Passer ikke inn i en veldesignet stue!
Jævlige priser, forresten!