jokris skrev:
JanR skrev:
Milenko skrev:
Kjekt å ha litt "små tjon" å holde på med
Så lenge det ikke koster noe og fungerer like bra som annet jeg har hatt i hus til mange ganger prisen...oh yea
Og i tillegg er enklere å ha med å gjøre enn for eks Vivanco som jeg bruker rund baut, ikke så stive på godt norsk, er det bare å teste ut.
Koster jo ikke noe, kanskje det som er feilen ?
Er de gode nok for "proff" brukere burde de duge for oss andre, imho.
http://speakon.no/
/jan
det er de helt sikkert jan, for meg går kable på den siste lille dråpen av tyn sammen med strømrensing osv
kabler oppfører seg litt forskjellig avhengig av hvilket signal den får, derav kan man få noe forandring i lyd imo, er dog ingen
ekspert , men rekker hånden opp og innrømmer å være en kabelfantast, men blitt mer moderat med åra
Kabel må man ha, det er vi alle enig om
Stort lengre strekker jeg meg sjelden i "kabel diskusjoner" men må innrømme det er morro å leke litt med kabler i anlegget. Dvs signal/digital kabler.
Koster jo ikke noe, godt skjermede kabler og for ente gang....duger de til pa/proff bruke burde de være gode nok for oss vanlige dødelige.
Litt av poenget er jo at det går an å få tak i greie kabler her hjemme til priser som er lik --> ligger under for eks BJC.
Nuvel, nok kabel for en stund.
Lurer på om jeg skal gidde rusle ut i kulda og snekre ihopes ett par bafler til diskantene, tenke litt mere på den der :
/jan