Asbjørn
Rubinmedlem
Stakseth? Mener du Bjørn Stakseth, sportsbutikken på Levanger? Ikke helt sikker på om jeg forstår...
Stakseth leverte halser til fender-gitarer på 80 tallet. En venn av meg bestilte derfra. Neppe sportsbutikk. Selv om gitarbygging kan oppfattes som sport...Stakseth? Mener du Bjørn Stakseth, sportsbutikken på Levanger? Ikke helt sikker på om jeg forstår...
Antagelig ...St. Peter kommer til å ha samtlige engler i gang med trompetfanfarer når du endelig, langt om lenge, ankommer Perleporten.
Dette venter vi virkelig på nå. Bruker du selvbygget røramp også?Youtube-klipp kommer etterhvert. Junior lover på ære og samvittighet. Skal se om vi kan fikse noen bilder fra konserten på fredag også.
Han satte første batch i går. Det skal visstnok bli en bayer, men jeg har forklart i noen detalj at dette er hans hobby, ikke min. Jeg har ikke tid til fler. Unntatt kanskje prøvesmaking.Nå venter vi bare på oppfølgeren.... "kan vi ikke lage øl til gitaren, fatter'n?"
Du får høre om Kurt Nilsen skal ha ny kjøkkenbenk?Jeg har begynt å fundere litt: Det ble jo en ganske stor rest av den IKEA benkeplaten, og det er lite sannsynlig at fruen plutselig vil ha kjøkkenbenk med gitarformet utslagsvask. Så, nå som snekkerarbeidet på høyttalerprosjektet mitt nærmer seg slutten... kanskje jeg skal lage en gitar til meg selv også? Ikke maken til denne, selvsagt, men noe enda særere.