Det var da en flott maskin
Beocord 4500 (1988-1993). Fin forhistorie der siste to eiere er kjent for gjengen her.
Så nå er jo spørsmålet, hvilke taper passer med denne skjønnheten som tar like stor plass på toppen av hyllen som en platespiller? Lekkert er det selv om det skaper utfordringer til innredningen med den layouten, og låter fint gjør det sikkert også. Men hvordan få best mulig lyd ut av den?
Du synes vel det, ja. Trengte bare å true med å begynne å sende nyutgitte kz-er over fjellet som gave så var den kjapt til salgs.Det var da en flott maskin
Beocord 4500 (1988-1993). Fin forhistorie der siste to eiere er kjent for gjengen her.
Så nå er jo spørsmålet, hvilke taper passer med denne skjønnheten som tar like stor plass på toppen av hyllen som en platespiller? Lekkert er det selv om det skaper utfordringer til innredningen med den layouten, og låter fint gjør det sikkert også. Men hvordan få best mulig lyd ut av den?
O
Ikke enda.. Skulle hatt metallic grønn som matcher Mazda`n som står ute på gårdsplassen her.. Mazda skulle forøvrig ha 15000,- for å bygge om anlegget til DAB. Da installerer jeg heller en kassettspiller..Frog: Bestilt noen i rød metallic?
Fram til for et år siden tilhørte den en vintage wizard ned mot fleskegrensen, og nåværende eier kom aldri i gang med kassettprosjektet. Jeg tror nok den har levd et mer beskyttet og vedlikeholdt liv enn min 613.Kan fylles på litt mer, ettersom Denon var omtrent ubrukt. Det er ikke NAD, og iallefall ikke Beo. Overfyll ikke!!
Her bruker vi det vi har av kamera og det er selvfølgelig mobilen.(Samsung A5)Bilder kan med fordel tas med stativ, eller form for støtte, slå av blitsen, har man et polfilter er dette veldig bra for å fjerne reflekser.
Et lite stemningsbilde i januar
Vis vedlegget 421633