Terje-A: Begynn å bruke dem, så skjønner du nok hvorfor de er så gode- eplene , altså.
Noaa: La den være mekanisk sett. Kun rens. Følg anvisningene, så går det helt strøkent med den der. Tipper tilogmed Terje sliter med teknisk stand på sine ESer mer enn deg. "Opplagsmaskiner" er strøkent, det. Jeg har to selv.
Baluba: Keep searching.. Jeg har lyst på Walkman selv, men kommer ikke til å gjøre noe med den lysten. Men jeg skal se etter en.
Unnskyld for OT;
Jeg er ikke ukjent med Eple. Mitt eple brukte Leopard, og var bra. Men det passet ikke meg. Kona overtok, og epler passer godt til de som ikke har noen erfaring med PC i det hele tatt. Det skal Steve Jobs ha. Etter dette har jeg stått for supporten av Macbook, Macbook Air, Macbook Pro, iPhone og iPad. Og min erfaring er at eplenes software gradvis har blitt dårligere og dårligere. Det beste epleproduktet etter min mening var Macbook Air når den kom i 2011 med Lion OS.
Og så tilbake til Topic;
Jeg sliter overhodet ikke med mine ES som jeg har i bruk. 3KAES er feilfri, 770ES er også helt hundre etter bytte av venstre gummihjul. Og K7BII er jo god som gull.
Eneste vedlikeholdet jeg gjør er å holde gummihjul og lydhoder rene.. En bomullspinne eller to fuktet med rensevæska fra Nagaoka av og til gjør susen. (Når biasjustering er vanskelig å justere så er det et sikkert tegn på at ting er møkkete)
Men jeg skal innrømme at min 850ES kjøpt inn fra Polen ikke er helt frisk, der ble jeg smålurt. Noen har vært slemme med den. Men jeg har trua på at den skal bli bra.