Hva er dette for noe ræl? 9000 serien ?Må si det ble orden på opptakene. Har bare testet noen kassetter enda. Men alle har til felles at det blir helt supre opptak. Å ta ut transporten er fem enkle skruer og noen hurtigkoblinger. Nice.
Vis vedlegget 1065529
Har også en slik, men jeg har dessverre ikke hverken tid eller den kunnskap/ferdigheter som trengs til å sette den fullt og helt tilbake i den stand den fortjener. Trenger du en delespiller får du bare si ifraMå si det ble orden på opptakene. Har bare testet noen kassetter enda. Men alle har til felles at det blir helt supre opptak. Å ta ut transporten er fem enkle skruer og noen hurtigkoblinger. Nice.
Beocord 9000, ja. TOTL i B&O sin verden tror jeg det er innenfor å si.
Teknologien fascinerer meg, den er så vidt jeg vet alene om denne måten å kalibrere på ift opptak. I følge flere jeg har lest den teoretisk beste løsningen, den kan ta opp "perfekt" på alle typer bånd. Mye bra for relativt lite penger. Derfor ble den min
Kanskje noen kan hjelpe deg få 9000 på veien igjen gir ikke bort en 9000 den er et ikon mere en vel verdt ta var på til bruk & ettertid . MvhHar også en slik, men jeg har dessverre ikke hverken tid eller den kunnskap/ferdigheter som trengs til å sette den fullt og helt tilbake i den stand den fortjener. Trenger du en delespiller får du bare si ifra
Snacky
Det har du egentlig helt rett i, men jeg har nå vært så heldig og fått skaffet meg en helt strøken Pioneer CT-737MarkII, som det (også) er helt vidunderlig lyd i. Den har også kalibreringsmuligheter, dog kun manuell (bias + level), men det er bare gøy med noen ekstra knotter å vri på i ny og neKanskje noen kan hjelpe deg få 9000 på veien igjen gir ikke bort en 9000 den er et ikon mere en vel verdt ta var på til bruk & ettertid . Mvh
Det ville være dødssynd å bruke en sånn til delespillerHar også en slik, men jeg har dessverre ikke hverken tid eller den kunnskap/ferdigheter som trengs til å sette den fullt og helt tilbake i den stand den fortjener. Trenger du en delespiller får du bare si ifra
Snacky
Har ikke prøvd så mange. Men i følge testene er den meget god på både innspilling og avspilling. Har også forstått det slik som at Beocord 9000 er spesielt tro mot IEC-standardene, noe jeg antar er gunstig ift avspilling av preinnspilte bånd? Der er nok en fordel ved avspilling av egne opptak gjort på 9000 på andre kasettspillere, noe som er en veldig viktig egenskap for meg.Jeg verdsetter egenskapen meget høyt ren avspilling av preinnspilte
bånd hvordan synes de heldige eiere av beocord 9000 den står seg med pre innspillet bånd materiale ? Mvh
?Revox B 215 - S i sort
Hos meg ser den helt kritthvit ut, men den kunne vært kullsort om jeg hadde valgt mørkt tema på nettleseren...Revox B 215 - S i sort
det fungerte faktisk veldig brakoffert som knivsett kommer levert i fungerer bra til kassetter.
Jeg har brukt mest DigiKey og Mouser. Også pleier jeg å holde meg til kondensatorer av merket Nichicon for enkelhets skyld siden det er et merke med et godt rykte.Hvor kjøper folket kondesatorer av god kvalitet til kassettspillere? Er det Mouser som gjelder? Tar en runde på HK CD491n og måler alle om de er innenfor spek og har funnet noen som avviker.
vurder panasonic kondensatorerHvor kjøper folket kondesatorer av god kvalitet til kassettspillere? Er det Mouser som gjelder? Tar en runde på HK CD491n og måler alle om de er innenfor spek og har funnet noen som avviker.