Forundringenes tid er ennå ikke over, eller kanskje jeg heller skulle kalle det overraskelsenes tid er ennå ikke over, fordi...... jeg driver og spiller på vintage anlegget og på min stein gamle Ortofon M20FL sånn bare på litt trass, men den låter helt greit på de gamle innspillingene fra 70 tallet......... og noen timer har den fått nå, men så i går byttet jeg over til Tandberg reciveren og spillte litt på den via ProAc'ene og fremdeles med sånn noenlunde greit resultat, men mellomtonen begynte og bli bra........ så i dag så har jeg vært litt slækk, så jeg satte meg i godstolen og koblet til hodetelefoner og Leonard Cohen platen "You want it darker" eller noe sånnt....... og du verden...... lyden har kommet seg mange hakk og nå går det faktisk an og sitte og kose seg med lyden fra den gamle Ortofon'en, mellomtonen har blitt svært så behagelig og bassen er bra, skjønt den har ikke vært noe problem tidligere heller og diskanten har gått fra rusten piggtråd til ganske så avrundet og behagelig, ingen harde "Ssss'er" og den virker og grave ganske dypt i rillene........ spiller nå såpass oppegående at jeg må prøve ut litt flere plater for cross sjekk. Men morosamt at mitt 44 år gamle klenodie klarer og levere selv i dag.