Her var det som vanlig god mat og utmerket musikk/lyd. Han felegnukkern jeg hadde med fikk stjerner i øynene av dynamikken i det store anlegget. Gitaranslagene smalt lynraskt ut i rommet, luftig som aldri før og trommeslagene satt skikkelig godt. JBLene på sin side låt fett, og overraskende homogent. Morsomme greier. Fikk du ordentlig liv i SEASene? Mulig løsningen er som du sier, gi de nok krutt og kjør på. Jeg tok med så mye det var plass til i bilvraket; 4 høyttalere, 1 tuner, 2 monoblokker, 1 stereoeffekt og ikke minst Caryen din som kom hjem igjen. En likanes og veldig god pre, men ikke helt i klasse med MIen. Blir godt å få satt den tilbake i aktiv tjeneste. Noe av det kan du beholde, så bruker jeg deg som lager for resten og tar gjerne en tur til og fyller på mer greier om du føler for det. Timene gikk fort, og litt før det ble tid for å vende nebbet i retning av sivilisasjonen begynte det å snø noe jævlig. Hjemturen gikk likevel greit, kanskje bortsett fra en lokal helt som på død og liv skulle kappkjøre på den gjensnødde og mørke krøtterstien mot Såner ( han roet seg dog betraktelig etter å ha blitt stående sidelengs i en av svingene. )