En lp side spillt....... yupp dette er en god combo dvs det kommer til og bli ennå bedre men selv uten finjustering og uten tilspilling hører jeg med engang at dette har potensiale til og bli riktig så bra.
Noe av det samme skjedde meg med AT OC9 for en del år siden. Den satt montert i std arm på en LUX PD-272, og det spilte ganske så fint. Men plutselig skjenet den bortover plata fordi nåla løsnet fra nålarmen. Kom et par ukvemsord da også, ja.Hvorfor skal man være forsiktig med og kjøpe aldrende Audio Technica AT OC9 ?.......jo fordi plutselig så detter hele cantileveret ut pgs dårlig lim og gummioppheng som størkner. Husker jeg ble bra lang i maska når hele skiten datt ut midt i avspilling av en plate, det ble litt: .hva i svarte granskauen.....pluss en del mindre pene gloser.
Det nærmer seg vel snart at Hovland Strata monoblokkene må settes i arbeid Rudi
Artig å se og lese at du har funnet igjen tid, form og lyst til å leke med ditt velassorterte arsenal av hifi leketøy
Hmm, det s-røret skulle jeg gjerne hatt på min....Denon DP59"en skulle få en Soundsmith Carmen, men denne pickupen er så lang at jeg ikke finner noe headshell som jeg får montert den langt nok bak til at jeg føler det akseptabelt, så da får en gammel Ortofon MC20 Supreme ta jobben så lenge. Foreløpig overtar den plassen til Pioneer PLC590"en i mellom anlegget.
Vis vedlegget 843244
Hmm, det s-røret skulle jeg gjerne hatt på min....
Ja, voldsomme priser på de jeg har sett hittil...Det var en i sørlandsmafiaen på finn.no som avertere et S rør for ikke lenge siden, men prisen var som vanlig fra sørlandsmafiaen hinsides sll fornuft.