KJOENIK's stereoanlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Nido

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.08.2008
    Innlegg
    233
    Antall liker
    7
    ...kom gjerne med flere (lyriske) beskrivelser av lyden!!!

    hilsen Nido(som kan komme på lyttebesøk ;D)
     

    Elektron

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.07.2007
    Innlegg
    1.886
    Antall liker
    120
    Sted
    Bergen
    Dette er bare helt rått. Skjønner det blir tett med ekstravakter fremover ;D

    mvh Elektron
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    De helt lyriske beskrivelsene får vente.
    Jeg har bare 198V ut til pre-ampen. Spenningen skal være 415V.
    Konstruktøren er på mail og vi finner nok ut hvilken ledning som ikke er der hvor den helst skulle være.
    Dette er sansynligvis årsaken til brum også.
    Og se hva han skriver som kommentar til at jeg synes den låter svært bra...

    If the Messenger is truly only getting 198V, then you haven't heard anything yet!!!!

    Oi ;D
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.648
    Antall liker
    1.389
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    kjoenik skrev:
    De helt lyriske beskrivelsene får vente.
    Jeg har bare 198V ut til pre-ampen. Spenningen skal være 415V.
    Konstruktøren er på mail og vi finner nok ut hvilken ledning som ikke er der hvor den helst skulle være.
    Dette er sansynligvis årsaken til brum også.
    Og se hva han skriver som kommentar til at jeg synes den låter svært bra...

    If the Messenger is truly only getting 198V, then you haven't heard anything yet!!!!

    Oi ;D
    Litt som å kjøre med en jetmotor når en har to :D

    En merker trøkkforskjellen ved pådrag ;)
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Ja når den låter så bra som den gjør nå, mens den kjører på tomgang, er jeg svært spent på hva jeg har i vente!
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    åssen gåre, kjoenik?
    harru fått orden på spenningen?
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Ones har den inne. Han håpet å kunne se på den i går eller i dag, men han hadde mye arbeid som måtte gjøres ferdig (folk som har ventet lenge) så jeg må nok smøre meg med tålmodighet.
    Og det går faktisk ikke så verst, for Audio Innovation S300 låter utrolig trivelig på Living Voice!
    Har også fått inn både ny og brukt vinyl, så jeg lider ikke (så sinnsykt mye).

    Platetips

    Midlake - The Courage Of Others



    http://www.amazon.com/Courage-Other...=sr_1_8?ie=UTF8&s=music&qid=1267189493&sr=8-8

    Kan kanskje klassifiseres som folkprogrock, avdempet, meget melodiøst. Rett og slett noe av det beste jeg har hørt på veldig lenge!
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Nydelig musikk fra Calexico og Gotan Project.
    Gotan Project så jeg live i Grieghallen (Per Gynt salen) for noen år siden. Meget bra!

    Ones har funnet feilen og det er heldigvis lett å fikse. Venter på tre motstander som er bestilt. Om jeg er heldig har jeg den i hus igjen ved ukeslutt.

    Mer (knallbra) pausemusikk:

     

    samlanes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.02.2008
    Innlegg
    2.463
    Antall liker
    550
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    1
    Bra musikktips,både Gotan og Midlake.
    Midlake er ukjent for meg.
    Midlake ligner litt på The moody blues,etter lytten du Kjoenik la ut,hørtest knallbra ut via altec lansing høgt på dataen:)

    Var også og hørte på Gotan i Grieghallen,manglet hvertfall ikkje trøkk på den konserten.
    Knallbra konsert.

    Bra det ordner seg med preampen.

    Mvh.
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Snekket med Ones på fredag. De tre motstandene ligger på posten og monteres i morgen. Håper jeg rekker å hente etter jobb.
    Feilen med PSU'en har eksistert siden den ble laget. Det som har skjedd er at loddetinn fra en av loddingene har rent gjennom transistorprintet og ned på chassis under. Dermed har det dannet seg en bro av loddetin mellom printet og chassis, og dette har ført til kortslutning, varme og gnistrer. Varmen har etter kort tid smeltet broen slik at kortslutningen har opphørt. Men det har ført til at tre motstander på transistorprintet har blitt skadet. Dette har ført til at PSU aldri har levert de 415V til rørene som den skal, og dermed har ikke tidligere eier noensinne hørt noe i nærheten av det fulle potensialet av pre-ampen. Kjedelige greier, for ham. Jeg er glad det ordner seg, med håndterbare utlegg.
    Elliot Midwood, man kan vel kalle ham co-konstruktør, er veldig overrasket. Han har aldri opplevd at en powersupply har hatt noen feil. Alt er overdimensjonert og skal ikke kunne gå i stykker.

    Svaret:

    "Nils,

    I am VERY surprised to hear there was an issue in the original soldering. This is a first. These circuit boards were Wave soldered on a very sophisticated machine and this kind of thing almost never happens.

    Anyway, I am glad you found the problem. I will let the folks who do the soldering know what you have found and see what they say. I am sure they will surprised as well."

    Han er forøvrig en meget hyggelig og hjelpsom fyr, og har fulgt opp tett via e-mail.
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Kjekt at noen plukker opp musikktips, og da spesielt Midlake! Jeg fikk den anbefalt fra innehaveren på Apollon i bergen. Han begynner å kjenne min smak ganske bra og mente at dette måtte jeg bare høre. Beste på lenge ja!
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Men jeg koser med altså med Audio Innovation S300. Og i dag fikk jeg plutselig noen timer for meg selv. Været passet best for inneaktiviteter.
    Akkompagnert av Beethovens symfonier har jeg gjennomført periodisk vedlikehold på vinylriggen. Metallpolish, blåsprit og Audio Origami's "superslippery oil" er ingrediensene som skal til.
    Knipset endel bilder, og siden dette er et bildeforum så pøser jeg på.

    Spilleren er altså en TW Acustic Raven Two. Plinthet er i en metall/plastikk-legering. Kan ikke være mye plastikk der, for det veier naturstridig mye i forhold til størrelsen.





    Tomas Woshnick er veldig nøye på at toleransene skal være så små som mulig. Det både føles og ses når man arbeider med riggen.



    Alle delene i armen er håndlaget og satt sammen av en skotte med norske aner som driver firmaet Audio Origami.
    Armen heter Audio Origami PU7 og er basert på den gamle klassikeren Syrinx PU3. PU7 er imidlertid i en helt annen klasse. John Nilsen vet dette. Han jobbet nemlig hos Syrinx i hine dage.



    Finishen på armen er akkurat passelig fin etter min smak. Lekker, men man kan se at den er håndlaget. Dette har ikke vært ok for alle. En annen nordmann returnerte armen han hadde bestilt nettopp fordi finishen ikke var feilfri. Jeg kan forsåvidt forstå at man forventer 100% finish når man betaler såpass mye som armen koster. Nilsen har nok en jobb å gjøre der. Utifra bilder av nyere armer har finishen blitt bedre.










    Men på den annen side...du verden så bra den er, med sine skjønnhetsflekker :D Ikke kom her med en SME og tro at du er noe ;D







    Skulle jeg skifte den ut, eller supplere med en annen arm (jeg har jo Raven TWO) måtte det bli Graham Phantom i siste inkarnasjon.

    PU er Dynavector XX2. Siden jeg fikk den har jeg vært alt fra superfornøyd til litt tvilende. Anlegget har jo forandret seg fra tid til annen, og innstillinger justert. Men den siste tiden har følt at det sitter veldig bra.
    Kunne godt tenke meg å prøve Koetsu Rosewood Signature eller Benz LP ved neste bytte.







    Motoren fikk seg også litt polish, og jammen ble den blank og fin.



    Plinthet står på stillpoints





    Alt vatret og klart



     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.648
    Antall liker
    1.389
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Si meg, er det et gedigent speil platen hviler på? ;D
     

    terryboy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2003
    Innlegg
    1.254
    Antall liker
    878
    Torget vurderinger
    1
    kjoenik skrev:
    Skulle jeg skifte den ut, eller supplere med en annen arm (jeg har jo Raven TWO) måtte det bli Graham Phantom i siste inkarnasjon.
    Jeg har tilnærmet samme spiller som deg (Raven One med kun 1 armbase kontra din Raven Two med sine 2 armbaser), og hadde også Graham Phantom II som ny førstekandidat til spilleren. Har likevel nå kommet i sterk tvil da det ryktes at denne amerikanske godbiten likevel "gruses" av Thomas Woschnicks egen kreasjon Raven 10.5. Raven 10.5 tonearmen ble nylig lansert av TW, og den er selvsagt optimert for å passe sammen med TW spillerne.

    Fra TW Acustics egne sider:
    http://www.tw-acustic.de/raven-105-tonarm/index.html

    Litt førsteinntrykk fra den engelske importøren:
    http://www.pinkfishmedia.net/forum/showthread.php?t=32706&page=80
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.648
    Antall liker
    1.389
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    rolfozzy skrev:
    kjoenik skrev:
    Platetips

    Midlake - The Courage Of Others



    http://www.amazon.com/Courage-Other...=sr_1_8?ie=UTF8&s=music&qid=1267189493&sr=8-8

    Kan kanskje klassifiseres som folkprogrock, avdempet, meget melodiøst. Rett og slett noe av det beste jeg har hørt på veldig lenge!
    Ja denne høres veldig bra ut. Den ble bestilt. Noe av det beste på leeenge ja.
    Om det er cash til overs etter neste lønning er det fare for at denne blir plukket opp på Big Dipper, så den der da jeg var innom for å legge igjen en bunke flyers til ProgKjeller!
     
    H

    Hugh

    Gjest
    Flott spiller, med rå arm og pu. Som alt annet du har er dette innertier!!! Takk for glitrende bilder (selv om det er noen av dem jeg ikke ser.....) og fin skildring! Dette må jo bare låte bra. MÅ!!
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.431
    Antall liker
    25.952
    Torget vurderinger
    24
    terryboy skrev:
    kjoenik skrev:
    Skulle jeg skifte den ut, eller supplere med en annen arm (jeg har jo Raven TWO) måtte det bli Graham Phantom i siste inkarnasjon.
    Jeg har tilnærmet samme spiller som deg (Raven One med kun 1 armbase kontra din Raven Two med sine 2 armbaser), og hadde også Graham Phantom II som ny førstekandidat til spilleren. Har likevel nå kommet i sterk tvil da det ryktes at denne amerikanske godbiten likevel "gruses" av Thomas Woschnicks egen kreasjon Raven 10.5. Raven 10.5 tonearmen ble nylig lansert av TW, og den er selvsagt optimert for å passe sammen med TW spillerne.

    Fra TW Acustics egne sider:
    http://www.tw-acustic.de/raven-105-tonarm/index.html

    Litt førsteinntrykk fra den engelske importøren:
    http://www.pinkfishmedia.net/forum/showthread.php?t=32706&page=80
    Gikk en lang debatt om dette på Audiogon.
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Skink_123 skrev:
    Si meg, er det et gedigent speil platen hviler på? ;D
    Det er karbon Skink ;)

    Takk for platene forresten. Jethro Tull er forrykende!

    terryboy skrev:
    kjoenik skrev:
    Skulle jeg skifte den ut, eller supplere med en annen arm (jeg har jo Raven TWO) måtte det bli Graham Phantom i siste inkarnasjon.
    Jeg har tilnærmet samme spiller som deg (Raven One med kun 1 armbase kontra din Raven Two med sine 2 armbaser), og hadde også Graham Phantom II som ny førstekandidat til spilleren. Har likevel nå kommet i sterk tvil da det ryktes at denne amerikanske godbiten likevel "gruses" av Thomas Woschnicks egen kreasjon Raven 10.5. Raven 10.5 tonearmen ble nylig lansert av TW, og den er selvsagt optimert for å passe sammen med TW spillerne.

    Fra TW Acustics egne sider:
    http://www.tw-acustic.de/raven-105-tonarm/index.html

    Litt førsteinntrykk fra den engelske importøren:
    http://www.pinkfishmedia.net/forum/showthread.php?t=32706&page=80
    Spennende nyheter!! Skal lese mer om det en annen dag.

    Nå skal jeg dele noe annet med dere...

    Hugh skrev:
    Flott spiller, med rå arm og pu. Som alt annet du har er dette innertier!!! Takk for glitrende bilder (selv om det er noen av dem jeg ikke ser.....) og fin skildring! Dette må jo bare låte bra. MÅ!!
    Kjedelig, dere ser ikke bildene fra www.thecrossovernetwork.co.uk. Man må være registrert for å se bildene...
    Jaja, det er überlekre bilder av nye PU7 armer.

    Men i dag er altså dagen jeg har ventet på.
    Og hvordan føles det nå...???
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    BRAAAAAAA ;D ;D ;D ;D ;D
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Bilder kommer om et øyeblikk :)
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.662
    Antall liker
    15.657
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Kjør på Kjoenik...
    Raven-spilleren din er elegant til tusen og bildene er jo så utsøkte som de kan få blitt.
    - Vi venter....dette er BRA :eek:
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Ones, vår elektronikkguru i Bergen, har fikset feilen i Messenger. Såvidt jeg har forstått skulle det ikke mer til enn å skifte tre motstander.
    Når gir den 415V ut fra PSU.
    Etter såvidt å ha testet den, med 198V ut, var jeg imponert over lyden, men mindre fornøyd med tydelig brum i høytalerne.

    Vel, det er historie nå. Det er tyst. Og da mener jeg absolutt stillhet. Den lager IKKE støy. Ikke brum og ikke sus. Jeg kan skru opp phonoforsterkeren på nivåer som ville blåst elementene til himmels og det er ikke antydning til sus. Det er helt absurd!

     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Søren heller. Photobucket herper bildene mine. De er jo sylskarpe på skjermen min etter at jeg har kjørt sharpen på dem??? Hva gjør jeg galt??
    Er det et annet sted jeg kan laste opp bildene for bedre gjengivelse?
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.662
    Antall liker
    15.657
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    kjoenik skrev:
    Er det et annet sted jeg kan laste opp bildene for bedre gjengivelse?
    flickr.com synes nå jeg er suveren.

    Edit: Det virker på meg som at bildet ditt har fått en kompresjon ett eller annet sted i prosessen. Utover det er de jo intet å utsette på utsikten ...hehe.
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Ja det er luftig :)

    Tror jeg vet hva jeg har tullet med. Forandringene er gjort i raw og kommer ikke med når de lastes opp til photobucket. Mer bilder om et øyeblikk!
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.648
    Antall liker
    1.389
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Godt å høre du likte de! Jeg liker ikke å anbefale ting som ikke faller i smak ;)
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Jeg gir opp...
    Skal prøve flickr neste gang!

    Litt mer utsikt





    Ja, så var den på plass







    Heldig for meg at fruen skulle på venninnetreff i kveld :D



    Hun bemerket forøvrig at det var et kult logo



    Jeg er enig



    På baksiden er det er solid hageslange som sender strømmen fra PSU til linjesteget



    Strømmen til PSU er fra hjemmemontert fatLMC





    Og løfter man blikket.

    Mon amore :-*

     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.662
    Antall liker
    15.657
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Nå kan du STOLT lene deg tilbake Kjoenik og kose deg med musikken og "utsikten" resten av kvelden. Messenger har jeg hverken hørt eller hørt om før. Allikevel så den veldig "fast ut i fisken" og neppe noe shitt.
    - Dette var bra! Takk for flotte bilder Kjoenvik. De var verdt å vente på.
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Mange takk Grumpy. Jeg er veldig, veldig glad nå. Dette er utrolig morsomt!
    Jeg skal ikke si noe om lyden. Jeg er overhodet ikke i mentalt vater. Begynner å rabulere nå kommer nok VidarP med helsepersonellovens paragraf tre i hånd. Og jeg har ikke tenkt til å overnatte på institusjon... ;D

    Men bare som et forsiktigt antydende lite preview...

    DETTE ER MEGALOHYSTERISK BRA

    De siste ukenes følelsesmessige berg og dalbane: :D :) :eek: ??? :( :mad: :-X :'( :-X :p ::) :) :-* :D ;D

    Men nå er det bare harmoni!
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.648
    Antall liker
    1.389
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    kjoenik skrev:
    Mange takk Grumpy. Jeg er veldig, veldig glad nå. Dette er utrolig morsomt!
    Jeg skal ikke si noe om lyden. Jeg er overhodet ikke i mentalt vater. Begynner å rabulere nå kommer nok VidarP med helsepersonellovens paragraf tre i hånd. Og jeg har ikke tenkt til å overnatte på institusjon... ;D

    Men bare som et forsiktigt antydende lite preview...

    DETTE ER MEGALOHYSTERISK BRA

    De siste ukenes følelsesmessige berg og dalbane: :D :) :eek: ??? :( :mad: :-X :'( :-X :p ::) :) :-* :D ;D

    Men nå er det bare harmoni!
    ;D
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.550
    Antall liker
    15.775
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Skjønner godt at du er fornøyd! Fin presentasjon av anlegget og jeg liker spesielt god platespilleren, nice. Ser ut til til at du har en flott stue/lytterom med god takhøyde og gasspeis - litt misunnelig :). Kult med oversiktbilde i skikelig fugleperspektiv.

    Mvh
    OU812
     

    gwikse

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.02.2006
    Innlegg
    1.091
    Antall liker
    253
    Herlig lytterom med flott utstyr. Sikle sikle
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Elektron skrev:
    Når Kjønik er glad, er jeg glad :)

    mvh Elektron
    Ja du er nå bare en ordenlig godgutt du Truls ;D
    Du må komme på besøk ASAP. Ta me' deg Hælge'n!

    Mange takk OU812 og gwikse! Kjekt å glede andre med bilder og preik (som vi invidde aldri kan få nok av).

    Og hva gjør jeg når jeg er i drittbra humør.

    Jo, jeg spiller Grateful Dead, American Beauty (på vinyl selvsagt, hello...), og gauler med for full hals ;D
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    fantastiske vibber, kjoenik.

    må innrømme at utbruddene dine er iferd med å gå innpå meg nå.
    og jeg som trodde jeg var ferdig store med hi-fi kjøp...


     

    gwikse

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.02.2006
    Innlegg
    1.091
    Antall liker
    253
    kjoenik skrev:
    Elektron skrev:
    Når Kjønik er glad, er jeg glad :)

    mvh Elektron
    Ja du er nå bare en ordenlig godgutt du Truls ;D
    Du må komme på besøk ASAP. Ta me' deg Hælge'n!

    Mange takk OU812 og gwikse! Kjekt å glede andre med bilder og preik (som vi invidde aldri kan få nok av).

    Og hva gjør jeg når jeg er i drittbra humør.

    Jo, jeg spiller Grateful Dead, American Beauty (på vinyl selvsagt, hello...), og gauler med for full hals ;D
    Det er når du hører deg selv via pickup og annlegg at du vet at du gauler høyt nok ;D
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.662
    Antall liker
    15.657
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Elektron skrev:
    Når Kjønik er glad, er jeg glad :)
    mvh Elektron
    Du er igrunn en likanes kar du Elektron ..hehe. Det er koselig det.
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.292
    Torget vurderinger
    4
    Gago skrev:
    fantastiske vibber, kjoenik.

    må innrømme at utbruddene dine er iferd med å gå innpå meg nå.
    og jeg som trodde jeg var ferdig store med hi-fi kjøp...
    Bra klipp! :D

    gwikse skrev:
    Det er når du hører deg selv via pickup og annlegg at du vet at du gauler høyt nok ;D
    Ja jeg lurte på hvem den gyselige stemmen baki der var. Trodde det var oppløsningen som lot meg høre gaulinga til trommisen ;D

    Nå er det sengetid. Jeg er emosjonelt utladet.

    I morgen har jeg seinvakt. Hele formiddagen for meg selv. Lurer på hva jeg skal finne på. Det er jo ikke akkurat utevær...
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn