|
Takk T!Elektron skrev:Gratulerer så mye. Du hadde timet det bra jfr siste sms. Vi får håpe at veslejenten har like godt sovehjerte som sine storesøstre
mvh Elektron
Takk for det L!Canales skrev:stas!
grattis, kjoenik.
det gjør godt for en mann å bli far.kjoenik skrev:Takk for det L!Canales skrev:stas!
grattis, kjoenik.
Innen tutta har kommet seg på beina bør høytalerne kanskje være erstattet med noen som er mye større og stabile. Høres ikke det fornuftig ut, eller er det bare min forkvaklede tankegang...?
65finger skrev:Gratulerer og godt år!
Takk, og godt nytt år ja!HSobstad skrev:Gratulerer! Kjekt!
Intet mindre!Canales skrev:det gjør godt for en mann å bli far.kjoenik skrev:Takk for det L!Canales skrev:stas!
grattis, kjoenik.
Innen tutta har kommet seg på beina bør høytalerne kanskje være erstattet med noen som er mye større og stabile. Høres ikke det fornuftig ut, eller er det bare min forkvaklede tankegang...?
hjernen din har aldri vært klarere enn nå.
selvfølgelig høres det fornuftig ut - alle vet da at små høyttalere er helsefarlig.
Takk for gratulasjoner mag!mag skrev:Følger opp med gode gratulasjoner her. Gratulerer så meget!
Barnegråt, bleieskift, ammetåke og dårlig med nattesøvn er din hverdag fremover...
Når det gjelder din hybel så begynner vel den å bli litt for liten med 5 stykker?
Her må du benytte muligheten til å få en noe større bolig, og med et eget rom for din kjære hobby.
Mvh
Geir.
Høres glimrende ut.mag skrev:Jeg har nå brukt høsten til å lage meg mitt lille rom oppe på tørkeloftet.
Det er virkelig godt å ha et eget rom hvor man kan boltre seg skikkelig med anlegg, musikk og div. remedier
mag
Takk!emokid skrev:Gratulerer med den lille
Vil du utdype hva slags høyttalere du er på utkikk etter?
Nei, de er alt for småemokid skrev:Uno Nano er jo ikke så store![]()
Har ikke hørt om dem men de var jo tøffe. Men hornhøytalere er det ikke.samlanes skrev:Har du høyrt om høgtalere som heiter N.N Acoustics?
Ein modell som heiter Masterpiece,som burde passe perfekt til 300b.
Muligens litt store,men allikevel nydelige høgt.
Mvh.
Det var jo horn du skulle ha,gløymde det ifarten.kjoenik skrev:Nei, de er alt for småemokid skrev:Uno Nano er jo ikke så store![]()
Har ikke hørt om dem men de var jo tøffe. Men hornhøytalere er det ikke.samlanes skrev:Har du høyrt om høgtalere som heiter N.N Acoustics?
Ein modell som heiter Masterpiece,som burde passe perfekt til 300b.
Muligens litt store,men allikevel nydelige høgt.
Mvh.
Dette derimot er hornhøytalere!
![]()
tror nesten jeg må tusle bortom og bare tilfeldigvis nevne det for ham.impulse skrev:Det gjør han nok, Eros. Det gjør han nok.![]()
aspara? da ville jeg sjekket ut de to største modellene (hl1 og hlr).kjoenik skrev:Takk for det musicus!
Aspara er helt klart interessant!
Så ikke denne før nå.Canales skrev:aspara? da ville jeg sjekket ut de to største modellene (hl1 og hlr).kjoenik skrev:Takk for det musicus!
Aspara er helt klart interessant!
jeg hørte den minste (ser ut som en halvkjip gulvstående, slank høyttaler) og den neststørste da jeg var i london før jul.
minstemann låt som en hvilken som helst dynamisk høyttaler av godkjent kvalitet (dog langt bak de lv'ene du har nå), mens hl1 (som har tut) var veldig bra. de låt faktisk som en hornhøyttaler - dynamisk og stort.
He he.. Kjenner igjen de argumentene der gitt, fruemor hoppet rett på og vips; velkommen AG Duo.. ;Dkjoenik skrev:Bruker vektige argumenter som sikkerheten til barna våre som også må kunne bruke kjellerstua. 150 kilos hornhøytalere er praktisk talt uveltelige. Et argument som er så godt at jeg blir helt rørt av meg selv ;D
Herlige bilder! Gratulerer så mye!kjoenik skrev:Mye fokus rettes for tiden mot denne fem ukers krabatinnen.