Hmm, noe i denne sjangeren ;DSkink_123 skrev:Hva kan der hjelpes med? ;D
HAHAHA ;Dkjoenik skrev:Ikke kom uforberedt til hifi-pusheren ;D
Nei det er ikke godt å si helt enda. Kanskje horn, blant annet? Men jeg tror nok ikke det skjer noe før sommer/høst 2011...Canales skrev:og hva byr så 2011 på?
kjoenik skrev:Nei det er ikke godt å si helt enda. Kanskje horn, blant annet? Men jeg tror nok ikke det skjer noe før sommer/høst 2011...Canales skrev:og hva byr så 2011 på?
Jeg også :-XCanales skrev:kjoenik skrev:Nei det er ikke godt å si helt enda. Kanskje horn, blant annet? Men jeg tror nok ikke det skjer noe før sommer/høst 2011...Canales skrev:og hva byr så 2011 på?
horn?
jeg "frykter det verste". 8)
kjoenik skrev:Jeg også :-XCanales skrev:kjoenik skrev:Nei det er ikke godt å si helt enda. Kanskje horn, blant annet? Men jeg tror nok ikke det skjer noe før sommer/høst 2011...Canales skrev:og hva byr så 2011 på?
horn?
;D
Jeg sikter ikke mot toppen i LV sitt sortiment hvis det er det du sikter til. Og det er ikke fordi de tilhørende sub´ene er store og firkantede...Canales skrev:kjoenik skrev:Jeg også :-XCanales skrev:kjoenik skrev:Nei det er ikke godt å si helt enda. Kanskje horn, blant annet? Men jeg tror nok ikke det skjer noe før sommer/høst 2011...Canales skrev:og hva byr så 2011 på?
horn?
;D
erru like gærn som jeg mistenker deg for å være, kjoenik?
eller var dette et dumt spørsmål?
burde jeg fjerne gåsøyne i "frykter det verste"?
ville lommeboka di takke meg hvis jeg gjorde det?
en dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare, vettu.