Hva var det som ikke "funket optimalt" da, Nido? Bare sånn fordi det er greit med bakgrunnen.Nido skrev:@teste ut carlsson i stuen; designet er laget for å fungere optimalt i "normale rom"; dvs firkantet og normal takhøyde, helst inntil side/bakvegg. Hadde selv et par OA 58 i stue liknende med kjoenik sin (stor takhøyde, skrått mm), dette funket ikke optimalt. Da jeg flyttet dem i mindre og egnet rom derimot
alt i beste mening!
En Cannondale på en seng av britiske førsteutgivelser med Gentle Giant...nice ;DSkink_123 skrev:Skal ikke si hvilke assosiasjoner jeg får men dette er jo bare helt kanon, et bilde med stereoen OG sykkelen! Det vil komme lignende i min tråd! Kan ikke være dårligere!
Herlig!
Hah, jeg kommer ikke til å oppta noe kjørefelt med denne sykkelen, helt sant!johnnygrandis skrev:Sånn tråsykkel kjøring er jo helsefarlig blant alle disse billistene som opptar kjørefeltet..... ;D
Fin sykkel.
Noen som vet hvor jeg kan finne en fin kurv til å feste på styret, til blomstene...?RoDa skrev:Du er snill med kona di, Kjoenik! Fin damesykkel det der. 8)
R
Alt er relativt...RoDa skrev:Du har jo verken skjermer eller bagasjebrett heller? Fikk den billig den der håper jeg? :
R
Wow. Moro!kjoenik skrev:Hehe, den helgen er jeg i Larvik. The Residents spiller på det lokale konserthuset. En bekjent av meg har overtalt dem til å komme nettopp dit. Smått sensasjonelt vil jeg si at det er!
Skulle på Residentskonsert i Larvik 5 nov, men nå lurer jeg på om det går i vasken pga jobb.Skink_123 skrev:Er det noe Oslo tur på tapeten?
Usj da! Nei det hadde vært moro med besøk, nå begynner det å svinge litt her i heimen og!kjoenik skrev:Skulle på Residentskonsert i Larvik 5 nov, men nå lurer jeg på om det går i vasken pga jobb.Skink_123 skrev:Er det noe Oslo tur på tapeten?
Var det noe spesielt?
Ja absolutt, en vaskeekte prog-kveld! Skal nok finne anledning til Oslotur, men spørs om det blir i 2010...Skink_123 skrev:Usj da! Nei det hadde vært moro med besøk, nå begynner det å svinge litt her i heimen og!kjoenik skrev:Skulle på Residentskonsert i Larvik 5 nov, men nå lurer jeg på om det går i vasken pga jobb.Skink_123 skrev:Er det noe Oslo tur på tapeten?
Var det noe spesielt?
Jo lenger du venter jo bedre, tankene går på ny vinylrigg her i fjerde!kjoenik skrev:Ja absolutt, en vaskeekte prog-kveld! Skal nok finne anledning til Oslotur, men spørs om det blir i 2010...Skink_123 skrev:Usj da! Nei det hadde vært moro med besøk, nå begynner det å svinge litt her i heimen og!kjoenik skrev:Skulle på Residentskonsert i Larvik 5 nov, men nå lurer jeg på om det går i vasken pga jobb.Skink_123 skrev:Er det noe Oslo tur på tapeten?
Var det noe spesielt?
Jaja, men det er ikke så mye snert over oppgraderingene lenger...Elektron skrev:Fy skamme seg Kjoenik, tenk å kalle tråden sin for sidrumpa. Du er tvert imot en stor inspirasjon for oss andre som prøver å lage kosetråder her inne.
mvh Elektron
Spennende!Skink_123 skrev:Jo lenger du venter jo bedre, tankene går på ny vinylrigg her i fjerde!kjoenik skrev:Ja absolutt, en vaskeekte prog-kveld! Skal nok finne anledning til Oslotur, men spørs om det blir i 2010...Skink_123 skrev:Usj da! Nei det hadde vært moro med besøk, nå begynner det å svinge litt her i heimen og!kjoenik skrev:Skulle på Residentskonsert i Larvik 5 nov, men nå lurer jeg på om det går i vasken pga jobb.Skink_123 skrev:Er det noe Oslo tur på tapeten?
Var det noe spesielt?
Det lukter Avid Acutus. Jeg lurer egentlig mest på hvilken PSU jeg skal gå for. Også må jeg jo selvfølgelig få solgt VPIen.kjoenik skrev:Spennende!Skink_123 skrev:Jo lenger du venter jo bedre, tankene går på ny vinylrigg her i fjerde!kjoenik skrev:Ja absolutt, en vaskeekte prog-kveld! Skal nok finne anledning til Oslotur, men spørs om det blir i 2010...Skink_123 skrev:Usj da! Nei det hadde vært moro med besøk, nå begynner det å svinge litt her i heimen og!kjoenik skrev:Skulle på Residentskonsert i Larvik 5 nov, men nå lurer jeg på om det går i vasken pga jobb.Skink_123 skrev:Er det noe Oslo tur på tapeten?
Var det noe spesielt?
Du har jo en meget oppegående vinylrigg. Det skal litt til for å overgå den. Holder du deg til VPI?
Acutus er lekker!Skink_123 skrev:Det lukter Avid Acutus. Jeg lurer egentlig mest på hvilken PSU jeg skal gå for. Også må jeg jo selvfølgelig få solgt VPIen.kjoenik skrev:Spennende!Skink_123 skrev:Jo lenger du venter jo bedre, tankene går på ny vinylrigg her i fjerde!kjoenik skrev:Ja absolutt, en vaskeekte prog-kveld! Skal nok finne anledning til Oslotur, men spørs om det blir i 2010...Skink_123 skrev:Usj da! Nei det hadde vært moro med besøk, nå begynner det å svinge litt her i heimen og!kjoenik skrev:Skulle på Residentskonsert i Larvik 5 nov, men nå lurer jeg på om det går i vasken pga jobb.Skink_123 skrev:Er det noe Oslo tur på tapeten?
Var det noe spesielt?
Du har jo en meget oppegående vinylrigg. Det skal litt til for å overgå den. Holder du deg til VPI?
Men tror jeg ønsker å kjøre på Lyra skala enda! Selv om Titan i frister.