|
Eg tok ´an!mag skrev:Dette ser veldig bra ut, kjoenik. (skal slutte å tulle)
Her kan du virkelig kose deg med musikk fremover.
Gleder meg veldig til å se og høre dette.
Gratulerer så masse.
God helg.
mag
Takk Helge, absolutt potensiale! Blir spennende å høre hvordan du synes det låter ift TrioHSobstad skrev:Hei Nils!
Dette ser veldig bra ut. For et luftig rom! Godt potensiale for god lyd.
Gratulerer!
Hehe, oppgradere du liksom, sæærlig... ;Dolllie skrev:Jeg lurer på hvor forskjellig de 2 platespillerene dine spiller. Det er jo DET som er interessant i denne verden.
Du må sikkert oppgradere forsterkeriet ditt nå, må du ikke? :-\
Takker Kjetil!gut_man skrev:Har ikke fått somla meg til å gratulere ennå kjoenik, men GRATULERER med nytt lytterom og med å ha fått tatt i bruk hønna, endeleig. Ser strøkent ut! Nesten så jeg håper at jeg blir stuck i Bergen på onsdag, skal opp bare for dagenTenkte jeg kan ta med opp "tvillingen" din da... Går kjappere enn med posten uansett
![]()
Skjer her hele tiden her og.kjoenik skrev:Så den nå. Har hørt på musikk. Da hører man ikke småpipete sms´er![]()
Ord blir fattige...kjoenik skrev:Takk Ole, jeg skal gjøre mitt beste for å behage laugets ører
![]()
Skal du ikke til Bergen snart da?Skink_123 skrev:En fryd for øyet og!
Hehe, ja sånn er det ;Dmusicus skrev:Grattis med nye htère, kjenner det rykker i min "vil ha" nerve også her og nu ;D ...
mvh
Skal legge ut bilder etterhvert. Fikk lageret i går men har ikke knipset bilder enda og reiser snart på ferie så det spørs om ikke det går noen uker.JanR skrev:Skjer her hele tiden her og.kjoenik skrev:Så den nå. Har hørt på musikk. Da hører man ikke småpipete sms´er![]()
Blir morro å følge med fremover på LenCorian
/jan
Takk gismo!gismo skrev:Meget flotte HT må jeg gratulere deg med
gismo
Trompetnerd skrev:Takker!kjoenik skrev:Ord blir fattige...
Gratulerer så mye! Har hørt høyttalerene dine på Lyric en gang og det var rått! ;D
Nyt det
Nyter så ofte som jeg kan
Masse jobb igjen før alt er på plass. Vurderer sterkt å rotere hele oppsettet 90 grader, mot klokka. Men det er endel ting og tang som da må flyttes...
![]()
Peisen kan fjernes. Det er gulvvarme så den er overflødig. Da blir det plass til komponenter der og høytalere foran murveggen.
Henger meg på her - flotte høyttalere!kjoenik skrev:Takk gismo!gismo skrev:Meget flotte HT må jeg gratulere deg med
gismo
Svigerinnen min ble vill av beigeistring da hun så dem (men hun var ikke interessert i å høre hvordan de låt :).
Du som sa det 8)kjoenik skrev:Ikke så mye formen men snarere størrelsen... ;D
Takk for invitasjonen!kjoenik skrev:Skal du ikke til Bergen snart da?Skink_123 skrev:En fryd for øyet og!
Du kan jo stikke innom med noen prog-plater...!
Hehe, ja sånn er det ;Dmusicus skrev:Grattis med nye htère, kjenner det rykker i min "vil ha" nerve også her og nu ;D ...
mvh
Skal legge ut bilder etterhvert. Fikk lageret i går men har ikke knipset bilder enda og reiser snart på ferie så det spørs om ikke det går noen uker.JanR skrev:Skjer her hele tiden her og.kjoenik skrev:Så den nå. Har hørt på musikk. Da hører man ikke småpipete sms´er![]()
Blir morro å følge med fremover på LenCorian
/jan
Noe er det hvertfall!! ;Dkjoenik skrev:Ikke så mye formen men snarere størrelsen... ;D
Størrelsen? De er da ikke så store ;Dkjoenik skrev:Ikke så mye formen men snarere størrelsen... ;D
De, nei nå blir jeg litt forvirret. Er det høytalerne vi snakker om?!?HSobstad skrev:Størrelsen? De er da ikke så store ;Dkjoenik skrev:Ikke så mye formen men snarere størrelsen... ;D
Mange takk Truls! Mye vind her i dag, men sol og varmt. Shopping i byen med jentene. Utrolig hvor tidlig de får teften for slikt.Elektron skrev:Det så deilig ut. Her i Bergen er det samme drittværet. Kos deg i ferien din.
mvh Elektron
Du har definitivt nådd HiFi-cruising altitude 30.000 feet! Stå på videre Nils!!!kjoenik skrev:Ellers har jeg fått mail om at PTP4 topplaten til Lencoplinthet er back in stock. 1 stk er bestilt og da er det ikke lenge igjen til monteringen kan begynne.
AbsoluttHSobstad skrev:Du har definitivt nådd HiFi-cruising altitude 30.000 feet! Stå på videre Nils!!!kjoenik skrev:Ellers har jeg fått mail om at PTP4 topplaten til Lencoplinthet er back in stock. 1 stk er bestilt og da er det ikke lenge igjen til monteringen kan begynne.