Eg tok ´an!mag skrev:Dette ser veldig bra ut, kjoenik. (skal slutte å tulle)
Her kan du virkelig kose deg med musikk fremover.
Gleder meg veldig til å se og høre dette.
Gratulerer så masse.
God helg.
mag
Takk Helge, absolutt potensiale! Blir spennende å høre hvordan du synes det låter ift TrioHSobstad skrev:Hei Nils!
Dette ser veldig bra ut. For et luftig rom! Godt potensiale for god lyd.
Gratulerer!
Hehe, oppgradere du liksom, sæærlig... ;Dolllie skrev:Jeg lurer på hvor forskjellig de 2 platespillerene dine spiller. Det er jo DET som er interessant i denne verden.
Du må sikkert oppgradere forsterkeriet ditt nå, må du ikke? :-\
Takker Kjetil!gut_man skrev:Har ikke fått somla meg til å gratulere ennå kjoenik, men GRATULERER med nytt lytterom og med å ha fått tatt i bruk hønna, endeleig. Ser strøkent ut! Nesten så jeg håper at jeg blir stuck i Bergen på onsdag, skal opp bare for dagen Tenkte jeg kan ta med opp "tvillingen" din da... Går kjappere enn med posten uansett
Skjer her hele tiden her og.kjoenik skrev:Så den nå. Har hørt på musikk. Da hører man ikke småpipete sms´er
Ord blir fattige...kjoenik skrev:Takk Ole, jeg skal gjøre mitt beste for å behage laugets ører
Skal du ikke til Bergen snart da?Skink_123 skrev:En fryd for øyet og!
Hehe, ja sånn er det ;Dmusicus skrev:Grattis med nye htère, kjenner det rykker i min "vil ha" nerve også her og nu ;D ...
mvh
Skal legge ut bilder etterhvert. Fikk lageret i går men har ikke knipset bilder enda og reiser snart på ferie så det spørs om ikke det går noen uker.JanR skrev:Skjer her hele tiden her og.kjoenik skrev:Så den nå. Har hørt på musikk. Da hører man ikke småpipete sms´er
Blir morro å følge med fremover på LenCorian
/jan
Takk gismo!gismo skrev:Meget flotte HT må jeg gratulere deg med
gismo
Trompetnerd skrev:Takker!kjoenik skrev:Ord blir fattige...
Gratulerer så mye! Har hørt høyttalerene dine på Lyric en gang og det var rått! ;D
Nyt det
Nyter så ofte som jeg kan
Masse jobb igjen før alt er på plass. Vurderer sterkt å rotere hele oppsettet 90 grader, mot klokka. Men det er endel ting og tang som da må flyttes...
Peisen kan fjernes. Det er gulvvarme så den er overflødig. Da blir det plass til komponenter der og høytalere foran murveggen.
Henger meg på her - flotte høyttalere!kjoenik skrev:Takk gismo!gismo skrev:Meget flotte HT må jeg gratulere deg med
gismo
Svigerinnen min ble vill av beigeistring da hun så dem (men hun var ikke interessert i å høre hvordan de låt :).
Du som sa det 8)kjoenik skrev:Ikke så mye formen men snarere størrelsen... ;D
Takk for invitasjonen!kjoenik skrev:Skal du ikke til Bergen snart da?Skink_123 skrev:En fryd for øyet og!
Du kan jo stikke innom med noen prog-plater...!
Hehe, ja sånn er det ;Dmusicus skrev:Grattis med nye htère, kjenner det rykker i min "vil ha" nerve også her og nu ;D ...
mvh
Skal legge ut bilder etterhvert. Fikk lageret i går men har ikke knipset bilder enda og reiser snart på ferie så det spørs om ikke det går noen uker.JanR skrev:Skjer her hele tiden her og.kjoenik skrev:Så den nå. Har hørt på musikk. Da hører man ikke småpipete sms´er
Blir morro å følge med fremover på LenCorian
/jan
Noe er det hvertfall!! ;Dkjoenik skrev:Ikke så mye formen men snarere størrelsen... ;D
Størrelsen? De er da ikke så store ;Dkjoenik skrev:Ikke så mye formen men snarere størrelsen... ;D
De, nei nå blir jeg litt forvirret. Er det høytalerne vi snakker om?!?HSobstad skrev:Størrelsen? De er da ikke så store ;Dkjoenik skrev:Ikke så mye formen men snarere størrelsen... ;D
Mange takk Truls! Mye vind her i dag, men sol og varmt. Shopping i byen med jentene. Utrolig hvor tidlig de får teften for slikt.Elektron skrev:Det så deilig ut. Her i Bergen er det samme drittværet. Kos deg i ferien din.
mvh Elektron
Du har definitivt nådd HiFi-cruising altitude 30.000 feet! Stå på videre Nils!!!kjoenik skrev:Ellers har jeg fått mail om at PTP4 topplaten til Lencoplinthet er back in stock. 1 stk er bestilt og da er det ikke lenge igjen til monteringen kan begynne.
AbsoluttHSobstad skrev:Du har definitivt nådd HiFi-cruising altitude 30.000 feet! Stå på videre Nils!!!kjoenik skrev:Ellers har jeg fått mail om at PTP4 topplaten til Lencoplinthet er back in stock. 1 stk er bestilt og da er det ikke lenge igjen til monteringen kan begynne.