Høytalerne har en fælsomhet på 94dB og en last som ligger stabilt omkring 6 ohm. Blir dermed mat for rør, og da i særdeleshet 300Bjohnnygrandis skrev:Utrolig flott tråd Kjoenvik...
Har ikke sett denne før nå jeg.Leste alle 16 sidene i ett jafs 8)
Hadde ikke tenkt å si men for fryktelig lyst til å prøve rør nå.
Hvordan er følsomheten på Living Voice Ht dine ...?
MVH Johnny
Må innrømme at det var en heldig bi-effekt ;Demotikon skrev:Nice!
Ser jaggu ut som om høytalerne er kjøpt for å matche den macho stolen![]()
Jøss da, mange takk for komplimenter! Det har blitt et godt sted å være og nyte musikkMaHa skrev:Jøye meg. Har ikke sett bildene før nå grunnet sperrer på jobbpc'en. For et fantastisk rom og anlegg, det flotteste jeg har sett på veldig lenge! Nydelig, rett og slett.
Hehe, for en vidunderlig mangel på selvinnsikt...kjoenik skrev:Vel, jeg er så fornøyd med lyden at jeg har lagt rør-oppgradering på hylla for en stund.
Ja! 300B er det fornuftige valget! ;Dtomerik skrev:...fornuftig oppsett...
Du kommer dit Valentino, før eller senere!Valentino skrev:Ja! 300B er det fornuftige valget! ;D
;D ;DValentino skrev:"Topp fem" fra OMF, gitt. Hallo der oppe på den rosa skyen, kjoenik!
Ja, det er veldig morro med så gode tilbakemeldinger! Det innrømmer jeg gjerne 8)impulse skrev:For en glimrende besøkstråd det er! Utrolig morro med så overstrømmende tilbakemeldinger, tenker jeg! Det er sånn et vellykket 300B-basert anlegg skal låte, rett og slett. Dessuten har du helt rett, OMF har tatt et nydelig bilde av en fantastisk forsterker. Gratulerer nok engang, Kjoenik. Jeg nå snart få rota meg til Bergen. Dette må jo høres!![]()
Det var virkelig nydelig ja. Grattis!kjoenik skrev:Jeg låner bildet til OMF. Det var simpelthen så nydelig.
Å heisann! Vi får se..kjoenik skrev:Det ligger en Audion Silver Night stereo-effekt 300B/2A3 (vippekontakt) på www.hifimagasinet.com...
Søk på "audion" på denne siden.
![]()
C-J Motif RIAAen?impulse skrev:Og nå er det snart enda et nytt komponent på vei til Bergen, Kjoenik. Det står bare her og venter på å bli pakket ned.....![]()
Thorsen,Torsen skrev:Hei Kjoenik. Bruker du fortsatt de DIY høyttalerkablene du lagde deg? I såfall er du fornøyd med de?
Trenger nye kabler selv, men har litt slank lommebok om dagen
Torsen
Ja, jeg vet, han har jo ASR Mini Basis han også.. ;Dimpulse skrev:Nei, Pengvim. Det er nok ikke cj-riaaen som skal til Bergen. Kjoenik har en alldeles glimrende riaa fra før. To, faktisk.
Jada, bruker et av de to parene jeg har mellom cd og pre-amp. Det er "Dikemark" diy. og det er BHO her på sentralen som er mannen bak kabelen. Det er ikke noe hokus pokus. Bare en solid koppersnor med litt gummi snurret rundt, med en gjennomsiktig slange utenpå. Skal se om jeg ikke kan få tatt et nærbilde, slik at du kan se det selv.Torsen skrev:Hei Kjoenik. Bruker du fortsatt de DIY høyttalerkablene du lagde deg? I såfall er du fornøyd med de?
Torsen
Hei. Dikemark bruker jeg faktisk selv. Jeg tenkte mer på høyttalerkabler. De jeg bruker i dag duger ikke i det hele tatt.kjoenik skrev:Jada, bruker et av de to parene jeg har mellom cd og pre-amp. Det er "Dikemark" diy. og det er BHO her på sentralen som er mannen bak kabelen. Det er ikke noe hokus pokus. Bare en solid koppersnor med litt gummi snurret rundt, med en gjennomsiktig slange utenpå. Skal se om jeg ikke kan få tatt et nærbilde, slik at du kan se det selv.Torsen skrev:Hei Kjoenik. Bruker du fortsatt de DIY høyttalerkablene du lagde deg? I såfall er du fornøyd med de?
Torsen
Tror ikke det er noe problem å lage selv.
Venter på en Chord Company Chorus interconnect som jeg skal teste mellom cd og pre, så da blir det jo spennende å se om jeg har baller til å høre forskjell på kabler... ;D
Det er noe på gang på vinylsiden. Mer om det snart!![]()
He he, det var ikke et reint lite minus heller...Erland skrev:Thorsen,Torsen skrev:Hei Kjoenik. Bruker du fortsatt de DIY høyttalerkablene du lagde deg? I såfall er du fornøyd med de?
Torsen
Sjekk DIY kablene jeg laget i tråden "Mother of interconnects"
Jeg har aldri hatt bedre kabler!
Eneste minus er at materialkost er ca 4000,- NOK