KJOENIK's stereoanlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.997
    Torget vurderinger
    4
    Valentino skrev:
    Har de landet på fingeren?
    Eneste skaden i denne omgang ble en annengradsforbrenning på venstre hånds tommel og pekefinger. Skulle fjerne noe skit fra tuppen på loddebolten.
    Greit nok at jeg ikke er så teknisk anlagt, men jeg er jo ikke helt idiot heller, så jeg sørget for å legge noe aluminiumsfolie imellom...
    AU, men ikke OI

Oi kommer av at jeg hører en klar forbedring etter å ha koblet opp effekt og forforsterker med FAT LMC. Jeg er rett og slett ikke i tvil. For å være helt ærlig så forventet jeg nok ikke så mye mer enn en visuell oppradering.
    Jaja, da har jeg vel tatt standpunkt i strømkabeldebatten ::)

Pengvim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2005
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Rense loddebolten ja. Hørt om svamp? (følger vanligvis med) ;D

Strøm er jo rett og slett det viktigste i et anlegg. Hvis du ikke har strøm så skjer det veldig lite for å si det sånn. 8)

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.997
    Torget vurderinger
    4
    Pengvim skrev:
    Følger ikke med slike fancy accessories når man kjøper den billigste loddebolten på Biltema ;)

Pengvim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2005
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    kjoenik skrev:
    Pengvim skrev:
    Følger ikke med slike fancy accessories når man kjøper den billigste loddebolten på Biltema ;)
    Den typen er da bare for å plage fluer med vel? Du lodder ikke mye, hva? ;)

Da må du kjøpe deg sånn loddesvamp da. koster nok ikke mange kronene. Så kan du få rensa for loddetinn. En ghetto-løsning er jo å bare ta en kladd med fukta dopapir i en skål eller noe. Funker greit nok, men ikke optimalt..

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.997
    Torget vurderinger
    4
    Pengvim skrev:
    kjoenik skrev:
    Pengvim skrev:
    Den typen er da bare for å plage fluer med vel? Du lodder ikke mye, hva? ;)

Da må du kjøpe deg sånn loddesvamp da. koster nok ikke mange kronene. Så kan du få rensa for loddetinn. En ghetto-løsning er jo å bare ta en kladd med fukta dopapir i en skål eller noe. Funker greit nok, men ikke optimalt..
    Jeg lodder så lite som jeg kan, og kommer nok til å fortsette med det :)

R

Rolf_Da!

Gjest
    Grattis med nye egenproduserte kabler.
    Jeg synes disse er uhørt bra!

Men hvorfor lodda du?

R

soa

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    983
    Torget vurderinger
    18
    RoDa skrev:
    Men hvorfor lodda du?
    Ja, hvorfor det montro? Har du skjøta 2 lengder ;D

Se nå å få ut blider av håndtverket ditt. Forventer kirurgisk presisjon ;D ;D

Du får ta med et par av ledningene neste gang du tar en tur bortom. Er spent på om disse LMC greiene virkelig er så bra som "alle" vil ha det til.....

mvh

Edit; glemte å gratulere deg med oppgraderingen!

Pengvim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2005
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Du har vel ikke lodda strømkabler kjoenik? I såfall ville ikke jeg brukt dem ihvertfall... ::)

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.997
    Torget vurderinger
    4
    Hehe, bare rolig folkens. På den første kabelen tenkte jeg at det var en god idè å lodde fast skjerm til jord i kontaktenden. Men problemer med å smelte loddemetallet gjorde at jeg skrinla disse planene og gikk for en mer konvensjonell strømkontakttermineringsteknikk ;)

Skal definitivt ta med noen over til deg SOA. Dette er dynamitt ;D

:)

soa

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    983
    Torget vurderinger
    18
    Svært så stille det har vært fra deg i det siste. Har du skrevet ut sovepiller til deg selv ;D... eller drømmer du deg bare bort med den nye PU'en din....

Bilder og lytteinntrykk takk!

mvh

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.997
    Torget vurderinger
    4

Har vært i København på langweekend. Mye fis og ballade.
    Men viktigst, kom hjem med en halv kasse vinyl. Og i postkassen lå det en hentelapp.

Den siste tiden har det blitt mange, mange timer med musikk, på vinyl selvsagt!

Dynavector Karat 17D3 er virkelig helt fantastisk. I forhold til AT-OC9 er den bedre på alle områder.
    Større transparens, bedre dynamikk, bedre kontroll, mer kraftfull.
    Man hører rett og slett lenger inn i opptaksrommet, og man kan lettere høre hvordan akustikken i opptaksrommet er.
    Det er fasinerende å høre hvordan den takler komplekse partier i musikken. Hvordan den klarer å separere instrumentene selv når det er mye som står på samtidig. Akkurat dette synes jeg er utrolig viktig for musikkopplevelsen. Dynamikken er helt rå. Totalt kontraindisert for hjertesyke, lettskremte, og generelt nervøse mennesker.
    Ellers opplever jeg at det er mye mer energi i musikken. Mellomtonen er virkelig vibrerende, full av liv. Bassfrekvensene blir også riktig godt traktert.

På noen innspillinger merker jeg at visse frekvenser fliser litt opp, i frekvensområdet for hylende kvinnestemmer. Når jeg tenker meg om har jeg ved et par anledninger også hørt dette på veldig energirike herrestemmer som er "close-miked" (mikrofoner tett på) slik at det høres ut som om hodet til sangeren er like stort som avstanden mellom høytalerne ::)
    Antar at jeg på tross av alt det gode har et lite sporingsproblem på visse opptak. Har prøvd flere forskjellige protraktorer og VTF'er og biasjusteringer, og har klart å redusere dette en hel del. Men det er der på noen innspillinger. Om dette er et reelt problem eller om det er innspillingene som er urimelig vanskelige er ikke lett å si (for meg i hvertfall).

Er det slik at jeg trenger en Triplanar VII ? ;)

Vanvittig moro med ny pickup er det i alle fall. Det er jo rart med det. Man får noe nytt inn. Så tenker man, så bra som det er nå kan det da umulig bli noe særlig bedre. Og så får man inn noe nytt og man forbløffes av hvor mye bedre det faktisk kunne bli.
    Og sånn går det, slag i slag.
    Hvor(dan) skal dette ende? ;D

En vakker dag, når platesamlingen har kommet opp på et visst kvalitetsnivå (økonomien må vel opp på et visst nivå den også ::)). Da skal jeg fleske til med en skikkelig grom platespiller. Det er helt sikkert! ;)

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.997
    Torget vurderinger
    4
    Akkurat nå: Telegraph Road
    Det er så bra at man kan bli helt skrullete!
    Man må være lobotomert for ikke å bli henrykt av en opplevelse som dette!!!

soa

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    983
    Torget vurderinger
    18
    Se der ja...nyydelig, og meget flotte bilder. Du er jo en habil fotograf også Kjoenik. Moro å høre at du er så fornøyd med dynavectoren. Forvent snarlig besøk ;)

mvh

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Og ang. sporingsproblemene dine; Kanskje du burde eksperimentere litt mer med VTA. Dynaelementene liker ofte at armen heller ørlite ned mot elementet. Hva som låter best må du jo finne fram til selv, men at det skal være mulig å få disse kvinnestemmene til å la vær å flise opp, har jeg stor tro på. DV17 sporer nærmest hva det skal være, nemlig. Men den krever litt jobbing for å gi alt, som nesten alle elementer i denne prisklassen.

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    29.056
    Torget vurderinger
    27
    Slenger meg på gratulasjonene. Kan godt tenke meg dette låter vakkert Kjoenik, og suverene bilder da.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.997
    Torget vurderinger
    4
    Takk for tilbakemeldinger!
    Skal jobbe med innstillingene!
    Den som bare hadde hatt en SME V når alle innstillingene skal gjøres...
    Det er tungvint med disse spacerne for VTA-justering på RB250!

Tror jeg runder av denne tråden nå.
    Ila de neste dagene vil jeg knipse noen bilder av status quo. En avsluttende bildekavalkade!

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    kjoenik skrev:
    Takk for tilbakemeldinger!
    Skal jobbe med innstillingene!
    Den som bare hadde hatt en SME V når alle innstillingene skal gjøres...
    Det er tungvint med disse spacerne for VTA-justering på RB250!

Tror jeg runder av denne tråden nå.
    Ila de neste dagene vil jeg knipse noen bilder av status quo. En avsluttende bildekavalkade!
    Avslutt for all del ikke denne fine tråden.

Hold den heller levende etterhvert som det skjer større eller mindre ting med utstyr, musikk, rom osv.

Det er etterhvert noen slik tråder under "mitt anlegg", hvor man kan gå tilbake til de første sidene å nesten få vedkommendes historikk.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.997
    Torget vurderinger
    4
    Ok Erland, skal ikke være så dramatisk ;D
    Lar tråden leve, by (one) popular demand... 8)

Men det blir nok ikke oppgradering av annet enn musikksamlingen i nærmeste fremtid.
    Hvor langt den nærmeste fremtid strekker seg er derimot ikke godt å si...

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    Blir vel som med jaquin - nå Finn Schøll (også kjent som byttekongen)

"Den nærmeste fremtids" utstrekning er helt opp til dagsformen å vurdere ;)

Jeg har heller ingen voldsomme planer om store omveltninger i oppsettet med det første, det er andre områder av hjem, hus og hage som fortjerner å bli vektlagt penger og krefter nå, men hvem vet;

bare en liten dac kanskje, og da må det vel et nytt drivverk til også - og så skulle man hatt en ny tonearm - og hva er mer naturlig enn en ny pickup om man oppgraderer armen.... osv osv.

mao "the road goes on forever".

awe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Antall liker
    1.829
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2
    Har hygget meg med denne trivelige tråden, og kanskje blitt litt inspirert også. Etter noen år med Premier 10 og 11A - uten påtrengende lengsel etter noko meir og noko anna - tok også jeg spranget fra cj til Audion, fra push pull til single ended og fra 70 til 7 watt. Ikke slik at 11A forlater huset. På ingen måte, men litt variasjon er moro. Etter noen timer med den lille Silver Night-forsterkeren er jeg ganske paff over resultatet.

Selv om Audion Silver Night har sine begrensninger, både som 300B-forsterker og i det hele tatt, er jeg overbevist om at den er en musikalsk rakker. Jeg mener ikke å besjele den, men den er helt utrolig sporsikker når det gjelder å finne de signifikante elementene i den musikken jeg spiller. Det være seg rytmikk, klang eller uttrykk. Også i Mahlers 8.! Ja, ikke minst der, faktisk. Det ville ingen klart å innbille meg på forhånd. Ikke på høyttalere med en følsomhet rundt 89 db. Nå er lytterommet lite og belastningen ideell (jevn, høy impedanse og minimalistisk 1. ordens filtrering), men likevel.

Så moro ble det. Og mere til. Takk til flere stødige, erfarne, meddelsomme, entusiastiske musikkvenner.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Så morsomt at du har tatt steget over i SET-leiren, awe! Og ikke minst er det utrolig hyggelig at du er så fornøyd! Audions forsterkere er rett og slett uforskammet gode. En glimrende match til "Løven fra Fairfax" burde det også være. Dessuten er de ikke på radaren til alle og enhver. De er rett og slett litt hemmelige! Audion har aldri annonsert mye, men de har alltid fått overstrømmende kritikker. Det er slett ikke overraskende, for bedre SET-forsterkere skal du lete lenge etter, IMHO.
    Og Kjoenik, denne tråden må du la leve! Vi lover å sørge for at du slipper å dra fram respiratoren!

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.997
    Torget vurderinger
    4
    Hei Awe, det var jammen morsomt. Da er vi jo to Audion-frelste her på berget ;)
    Jeg har ikke lest eller hørt noen omtaler/kommentarer om Audion som har vært mindre enn skrekkelig positive.
    Det kan virke som om Erik Andersson har truffet blink med sine konstruksjoner.

Jaja, kanskje snøballen begynner å trille og flere får øynene opp for Audion. Det hadde jo vært hyggelig!

Jasså, Mahlers 8. er en god match for Audion ;D. Det må jeg jo sjekke ut, ASAP.
    Med Mahlers symfonier har jeg startet i hver ende, og deretter i midten, og nå må jeg fylle hullene til høyre og venstre for midten.
    Da kan du vel sikkert anbefale en god åtter, sånn "oss Audion-eiere imellom"... :)

Joda Trond, tråden skal få leve. Om jeg blir nødt til å begrave DV så må det noe annet inn. Og man kan jo som kjent ikke nedgradere eller tangere. Og nå har jeg eid Karat 17. Så da er det jo bare èn naturlig etterfølger...
    Vi får se hva som skjer...(Dynavector har fått en mail av det litt sentimentale slaget. Så får vi se om det er empati eller "antipati" som er rådende der i gården ;)).

awe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Antall liker
    1.829
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2
    Hjertelig takk til impulse og kjoenik. Det er rart med det, en er ikke likegyldig til et hei fra slike karer. Nå skal ikke dette primært handle om Mahlers 8., men den er lagelig som utgangspunkt for strøtanker om det før omtalte lille dropset av en forsterker.

Jeg har på musikksidene sunget Boulez' pris (DG), en fersk innspilling som forener imponerende lyd med enda mer imponerende tolkning. Med gigantorkester, tre kor, åtte sangsolister og orgel, satte jeg den på for enkel og rask bekreftelse på en fordom jeg trodde var sikker viten: Slik musikk må simpelthen havarere med forholdsvis moderat SET-forsterker på omtrent alt annet enn Avantgarde Trio. La oss få det overstått med det samme, slik at vi kan komme i gang med en strykekvartett av Haydn.

Huset ble ikke satt i bevegelse, men det ble til gjengeld sjelen. Du får ikke 500 musikere i fullt firsprang inn i et alminnelig hus uansett. Hjemme bruker vi en helt annen skala, og det er innenfor den valgte skala - den en mener er best egnet for tilegnelse av innholdet i og opplevelsen av den musikken en bryr seg om - ting må være på plass. Og det var de. Premier 11A gir mer fysisk trøkk og dynamisk drama, Silver Night gir mer klanglig separasjon og tydeligere diksjon. Det bobler, yrer og myldrer av differensierte blåsere av ulike slag, troverdige strykere og Goethes poesi. Jeg vil nå gjerne understreke at jeg ikke spilte så lavt at det ble bare smått og pent, og jeg opplevde ikke at dynamiske forløp ble krympet i sjenerende grad. Mitt poeng er at hvis de gode sidene ved et lydprodukt er gode nok, lar vi oss overbevise. SET har i min erfaring ofte en spesiell evne til å gi oss musikkens innhold intravenøst - uten at vi merker sprøytestikket engang. Det har jeg hørt flere ganger. Overraskelsen er at jeg kan få en tilstrekkelig dose av denslags via en svært overkommelig priset forsterker og nokså normale høyttalere. Det er for meg sensasjonelt.

På vinyl er favoritten i M8 Solti på Decca.

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    297
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Virkelig snasne greier det her kojenik.....gøy å følge tråden, og også se at min gamle snurrer fremdeles går rundt. :)
    Jupp, SET er noe for seg selv. Utrolig insmigrende og naturlig.
    Nå burde awe se å få prøvd egnede høyttalere som forsvarer SET 100%.... ;D

awe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Antall liker
    1.829
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2
    Du har et meget godt poeng der, BHO. Likevel, i skrivende stund fyller Mozart sommernatten helt og fullt. Jeg spiller så høyt jeg bare orker og alt er bare velstand. Enten flyr den lille boksen med de store rørene i lufta snart, eller så må jeg justere alle forestillinger to knepp mot venstre enda en gang. Jeg vet det ikke skal være slik, men jeg tuller ikke når jeg sier at mer pulver er det jeg savner minst. Når jeg tenker meg om, savner jeg ingenting. Iallfall ikke hva musikk angår.

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    297
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    I know, det kan funke meget bra, det er bare det at jeg vet at du ikke får potensialet helt ut før du benytter ht med betydelig høyere følsomhet.
    Sånn er det bare, og jeg tror ingen ihuga SET fans gidder å si meg imot. :)

awe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Antall liker
    1.829
    Sted
    Kragerø
    Torget vurderinger
    2
    Neida, BHO, jeg er ikke opptatt av å si noen imot i denne sammenhengen. Tvertimot, jeg bare lufter helt foreløpige, tilfeldige og såre mangelfulle lytteinntrykk på en gitt dag i et gitt oppsett. Mer prinsipielle, generelle eller absolutte utsagn omkring SET i forhold til høyttaleres følsomhet osv. overlater jeg gladelig til dem som mener de har greie på eller interesse av det. Sånn sett er begrepene SET, PP, OTL osv knekkende likegyldige for min del. Åpenbare mismatches kan forutses, og det kan det være riktig å si ifra om, hvis en er på trygg grunn. Dogmatiske føringer, derimot, kan være til hinder for gode lytteopplevelser. Det var i grunnen et av poengene mine i de foregående innleggene.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.997
    Torget vurderinger
    4
    God morgen :)

Boulez og Mahlers 8. er på vei.

Joda Birger, platespilleren snurrer fremdeles. Dvs. ikke akkurat nå, ettersom stiften på den nye PU'en har blitt borte (kem har gjort det)...
    Men det er jo greit å kikke litt rundt i cd-samlingen igjen ;)

Audion anbefaler ikke å bruke høytalere under 89dB. Så du er jo på trygg grunn Awe, med snill last på høytalerne spiller det nok musikk. Kan se på tidspunktet for siste innlegg i går kveld at det var vanskelig å løsrive seg. Kjenner den følelsen.
    Når den ene cd'en eller platen nærmer seg slutten, dukker en ny opp i hodet som man bare høre :D

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.080
    Torget vurderinger
    2
    Fin tråd dette som jeg oppdaga først i natt. Nå har jeg lest og sett på den. Og som sagt, fin tråd, fine bilder. Og ikke minst vil jeg tro dette spiller som en drøm

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Skrytetråd av Audion, jeg er så nær og kjøpe selv sånn som dere skryter ;)

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    297
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    awe skrev:
    Neida, BHO, jeg er ikke opptatt av å si noen imot i denne sammenhengen. Tvertimot, jeg bare lufter helt foreløpige, tilfeldige og såre mangelfulle lytteinntrykk på en gitt dag i et gitt oppsett. Mer prinsipielle, generelle eller absolutte utsagn omkring SET i forhold til høyttaleres følsomhet osv. overlater jeg gladelig til dem som mener de har greie på eller interesse av det. Sånn sett er begrepene SET, PP, OTL osv knekkende likegyldige for min del. Åpenbare mismatches kan forutses, og det kan det være riktig å si ifra om, hvis en er på trygg grunn. Dogmatiske føringer, derimot, kan være til hinder for gode lytteopplevelser. Det var i grunnen et av poengene mine i de foregående innleggene.
    Det var kun ment som en anbefaling, i forhold til at du åpenbart har fått en vellykket smaksprøve av SET. ;)
    Med følsomme ht "flyter" liksom musikken på en annen måte med SET. :)

kojenik: cd`r funker vel det og..... og du har jo blitt en jævel på å ta flotte bilder. :)

Vermin: det lå et sett med BP-psu`er til salgs på ebay/england for en tid tilbake...... ;)

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    BHO skrev:
    awe skrev:
    Det var kun ment som en anbefaling, i forhold til at du åpenbart har fått en vellykket smaksprøve av SET. ;)
    Med følsomme ht "flyter" liksom musikken på en annen måte med SET. :)

kojenik: cd`r funker vel det og..... og du har jo blitt en jævel på å ta flotte bilder. :)

Vermin: det lå et sett med BP-psu`er til salgs på ebay/england for en tid tilbake...... ;)
    Siden du skal i gang med K-Horn så er det vel ike bruk for all den kraften du får fra din BP. Så jeg skal være barmhjertig, pm meg for adresse ;)

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.997
    Torget vurderinger
    4
    Vermin skrev:
    BHO skrev:
    Se her Vermin.....uten BP psu`er men..............
    http://cgi.ebay.co.uk/Audion-Silver...ryZ14973QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Han har pre til salgs og så jeg. ;)
    Nei se det, jammen gikk det en mail til uk så får vi se. Fin pris :)

Dette er bare drit tro?
    http://cgi.ebay.co.uk/audion-silver...0012696QQcmdZViewItem?_trksid=p3286.m20.l1116
    Ja det er jo skikkelig vulgært med sånne gullforgylte greier ;D

Oi, så akkurat at de har BP psu, en til hver blokk. Steike!

Sjekk her, http://www.audion.co.uk/ under "customer ads".

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    297
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2

Jens

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.06.2003
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hadde noen Audion monoblokker sammen med Uno/Duo en gang i tiden.
    Særdeles dynamisk lyd, men dessverre altfor høy forsterkning slik at man fikk noe støy med så lettdrevne høyttalere.
    Mener dog å huske at dette var PP forsterkere med 5687 som drivere.
    Muligens en helt annen type enn hva du ser på her, eller............ ???

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Jens skrev:
    Hadde noen Audion monoblokker sammen med Uno/Duo en gang i tiden.
    Særdeles dynamisk lyd, men dessverre altfor høy forsterkning slik at man fikk noe støy med så lettdrevne høyttalere.
    Mener dog å huske at dette var PP forsterkere med 5687 som drivere.
    Muligens en helt annen type enn hva du ser på her, eller............ ???
    Uffda, er det noe og si på dine forsterkere Kjoenik?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn