Fikk mail fra AO i går kveld. 95% prosent av delene til armen er ferdigstilt, så nå nærmer det seg 
Legger ved noen andre bilder også. Dette er noen av finsishene man kan velge. Finnes også i alskens farver (anodiserte).
John Nilsen utfører selv hvert hvert eneste steg i byggeprosessen innomhus, med presisjonsutstyr som han har samlet sammen de siste 20 årene.
Det tar ham 140 timer å lage hver arm.
Om denne armen spiller like godt som ryktene vil ha det til, fremstår den, med en pris på 1500£, som et kupp!
Den ble testet i HiFi-World, og de kåret den til "Tonearm of the Year" i 2007.
Om noen vil lese testen kan dere sende meg en pm, så kan jeg sende den som pdf-fil.
Mye "skryt" her nå, men det får dere bare tåle!
(I'm so exited, and I just can't hide it...)

Legger ved noen andre bilder også. Dette er noen av finsishene man kan velge. Finnes også i alskens farver (anodiserte).

John Nilsen utfører selv hvert hvert eneste steg i byggeprosessen innomhus, med presisjonsutstyr som han har samlet sammen de siste 20 årene.
Det tar ham 140 timer å lage hver arm.
Om denne armen spiller like godt som ryktene vil ha det til, fremstår den, med en pris på 1500£, som et kupp!
Den ble testet i HiFi-World, og de kåret den til "Tonearm of the Year" i 2007.
Om noen vil lese testen kan dere sende meg en pm, så kan jeg sende den som pdf-fil.
Mye "skryt" her nå, men det får dere bare tåle!