Magdalena Kozena
Songs my mother taught me
Songs my mother taught me
Vedlegg
-
25.9 KB Visninger: 288
Musikken byr på sitt mangfold ;Dotare skrev:Jeg kjører tilfeldig på hele samlingen, så det kan også dukke opp pop og rock. I går hørte jeg plutselig på Ultravox, og for noen dager siden kvakk jeg til da det Wannskrækk slo til med "Æ veit da faen æ".
Takk for omtanke.vredensgnag skrev:Sympati avsendes herfra.
Hmmm - vet ikke om dette er til trøst for deg akkurat nå. Jeg sitter og nyter Annie Fischer i Liszts 1. pianokonsert, og forsøker å hensette meg til Weimar i 1855, da denne ble oppført første gang, med Liszt ved klaveret og Berlioz med viftepinn.
(VidarP hadde rett i at denne er Made in England).
Ikke dumt å dykke inn i den innspillingen derslowmotion skrev:Forsøker å bli bedre kjent med Mahlers 8.
Har 3 Mahler symfonier med Solti/CSOemotikon skrev:Ikke dumt å dykke inn i den innspillingen der
Men nå er jeg jo en slik Solti/CSO' er.....
Juba juba, så artig. Som reporteren i Filmavisen sa i en reportasje om Stockhausens besøk i Oslo i 1961, "Musikk er organisert lyd" - eller noe lignende. Artig reportasje fra den elektroniske musikkens barndom, en fascinerende kunstner. Den gamle mannen hviler ikke på sine laurbær.vredensgnag skrev:
Ditto her GGunzi skrev:Trodde ikke jeg skulle ha tålmod til dette en sommerkveld, men nå er jeg på andre cd'en.
Det stemmer nok. Så jeg reiser over med tom koffert, og fokus på klassisk vinyl.vredensgnag skrev:Det må være fjell av eldre klassisk vinyl i England. Og det virker som om de har vært flinke til å ta vare på den, ottone. .....