Ørret Quintet & Ortofon Quintet
Ja dette er en favoritt som spilles ofte her, plata er en utgivelse fra Speakers Corner og låter veldig bra. Jakter alltid på flere.Den Philips kammermusikk-serien som du viser et eksempel på her, Jim I Hendriksen, er en gullgruve på alle måter. Hvis en har fot på kombinasjonen av klassisk og vinyl, er dette perler på en snor.
Ja, men her var hun 14 år. Kanskje 15, og veldig god, men ekte fullriggere kommer ikke rett ut av egget.Er nok bare du som har vent deg til litt for snille kinafiolinister...
Mutter er ekte fullrigger!
Mutter ble FØDT fullriggetJa, men her var hun 14 år. Kanskje 15, og veldig god, men ekte fullriggere kommer ikke rett ut av egget.
Rett og slett vakkert, virkelig i min gate. Skulle egentlig legge meg, men satte på denne og måtte høre hele. Takk for tips.
Finn Mravinskys innspilling av Tchaik 4-5-6 på DG. Det er høyspent, det...Eg liker og veldig godt Tchakovski og i denne boksen er det ein rask versjon av Capriccio Italien som var bra.
Har og ein del versjonar av 1812 som eg likar godt og Telarc sin er jo vidgjeten, men eg liker nok 5. Symfonien best.