Du klarer ikke å la være å plage en fattig stakkar :-[joaquin skrev:janr, hvor er du?
det står et par høyttalere og skriker etter deg på bruktbørsen! ;D
JanR skrev:Du klarer ikke å la være å plage en fattig stakkar :-[joaquin skrev:janr, hvor er du?
/jan
Regnet ikke med detjoaquin skrev:JanR skrev:Du klarer ikke å la være å plage en fattig stakkar :-[joaquin skrev:janr, hvor er du?
/jan
hehe, ikke meningen å plage deg.
jeg er enig med bho i at hvis det er ET menneske som fortjener å ha khorn i hus, så er det deg.
kommer nok en vakker dag, janr!
:'(gubben skrev:Da kommer mine Heresy på torget snart
Må få finansiert et DIY prosjekt...
Dette kan være en mulighet for deg til og oppgradere på høytalersiden, Jan.JanR skrev::'(gubben skrev:Da kommer mine Heresy på torget snart
/jan
Liker å se høytalerne jeg Rolf, bokstavelig talt.rolfozzy skrev:Dette kan være en mulighet for deg til og oppgradere på høytalersiden, Jan.JanR skrev::'(gubben skrev:Da kommer mine Heresy på torget snart
/jan
;DGago skrev:får håpe det var cardas, da.
han mener jo at heresy 2 er bedre enn 3, så dette må ha vært et kupp for ham.
;D ;Dhifiguru skrev:Snakk om høy følsomhet! Litt sånn konkylieform på horna dine eller? ;D
Har byttet de originale horna med konkylier ja... Havbris rett i stua! Dere skulle bare sett hodetelefonene mine... ;DJanR skrev:;D ;Dhifiguru skrev:Snakk om høy følsomhet! Litt sånn konkylieform på horna dine eller? ;D
/jan
Haugenial skrev:Har byttet de originale horna med konkylier ja... Havbris rett i stua! Dere skulle bare sett hodetelefonene mine... ;DJanR skrev:;D ;Dhifiguru skrev:Snakk om høy følsomhet! Litt sånn konkylieform på horna dine eller? ;D
/jan
Vel, hva syns du om H III da ?Tst skrev:Har lånt et sett Heresy 3, er dette noe å ha i forhold til nyere RF82?
Er det helt nye HT du snakker om ? Har H III selv + RF 82 , skal ikke si at den ene er bedre enn den andre, men annerledes JA ;DTst skrev:Egentlig synes jeg de er helt forferdelige, men skal prøve de i helgen. Har tidligere prøvd RB52, som jeg likte bedre.
Vel, der har du svaret ditttrond skrev:Det er en plagsom diskant forvrengning i RF-5 ene mine, mest på litt høyere volum.Ht er forøvrig nye fra butikk og har mindre enn 100 timer
Er de helt forferdelig er det vel bare å levere tilbake ?Tst skrev:Egentlig synes jeg de er helt forferdelige, men skal prøve de i helgen. Har tidligere prøvd RB52, som jeg likte bedre.
Det er en ærlig sak unge mannTst skrev:De er brukte, men jeg aner ikke hvor gml. de er. De blir returnert, fordi jeg likte de ikke. Utseende er nydelig med fint treverk og klassisk Klipsch "look".