mteinum
Æresmedlem
Søk, og du skal finnessm skrev:Noen som har en link til bob crites sin virksomhet på elementer.....?
http://www.critesspeakers.com/
Søk, og du skal finnessm skrev:Noen som har en link til bob crites sin virksomhet på elementer.....?
;D ;DBrasse skrev:Forte kan eg jo alltids kjøpe når JanR kjøper seg K-horn
Hyggelig at du/dere tenker på meg men ikke aktuelt med ht bytte................................ennåBrasse skrev:Jada, tenkte nå mest til han Jan, han har jo bil
JanR skrev:Personlig hadde jeg nok vurdert KG 4 fremfor Heresy, meg om det.
Virker spennende, få, om noen, av de her i norden.
Løp og kjøp
/jan
Som sagt.rolfozzy skrev:JanR skrev:Personlig hadde jeg nok vurdert KG 4 fremfor Heresy, meg om det.
Virker spennende, få, om noen, av de her i norden.
Løp og kjøp
/jan
................ja deg om det. ;D
Brasse skrev:Og så er det jo litt kult å være 'han med KG-4 8)
Har du fått deg plass til La scala? 8)ssm skrev:jeg skal på tur en dag....vurderer nå ett par la scala igjen.....
la scala 1 er det snakk om , da skal nok subbene i unoene mine få kjørt seg mot hornbassen i la scala , vurderer å handle , fordi jeg er så forbanna sugen på å sammenlikne disse to høyttalerne kort og godt.....
Brasse skrev:Ikkje Toyota Celicaen fra '79 altså?
Eller prøver du å østblokk-mobbe meg over på Heresy?
Hørt KG 4 ?timc skrev:Neida. Det er ditt valg. Var bare et uttrykk for hva jeg ville valgt selvBrasse skrev:Ikkje Toyota Celicaen fra '79 altså?
-Tim
Hvordan vil du beskrive lyden fra KG 4 i forhold til Forte II, Jan ?JanR skrev:Hørt KG 4 ?timc skrev:Neida. Det er ditt valg. Var bare et uttrykk for hva jeg ville valgt selvBrasse skrev:Ikkje Toyota Celicaen fra '79 altså?
-Tim
/jan
Har ikke hørt KG 4.rolfozzy skrev:Hvordan vil du beskrive lyden fra KG 4 i forhold til Forte II, Jan ?JanR skrev:Hørt KG 4 ?timc skrev:Neida. Det er ditt valg. Var bare et uttrykk for hva jeg ville valgt selvBrasse skrev:Ikkje Toyota Celicaen fra '79 altså?
-Tim
/jan
Til en viss grad enig, forbehold om at jeg ikke har hørt KG-4.timc skrev:Nei, ikke personlig, men beskrivelsene jeg har fått av KG serien er ikke slik jeg ønsker det.
Kan jo hende det ikke stemmer, men uten å ha hørt hadde jeg valgt Heresy. Da vet jeg hva jeg får, og jeg vet at jeg liker det
-Tim
Velkommen i Klipschklubben igjen 8)Titleist skrev:da var student oppsettet koblet opp!
rb-81 og harman 980 samt ps3.
det spiller i hvertfall hip hop engasjerende
Hei , det er ikke for dyrt det , tviler på at du finner noen heresey II billigere her hjemme. Boksen på toppen der , er den inklusive ?Brasse skrev:
4161,- ferdig frakta, momsa og tolla fra Uniten til Norge. Dette er gjennom JetCarriers Shop4You, der de kjøper høgtalerene for meg på eBay og følger opp med selger. For dyrt eller? Er da altså samme pris som for de KG-4 eg har lagt inn bilde av tidligere.
Har også lest mykje på Klipsch-forumet. 9/10 sier Heresy foran KG-4. Skulle gjerne hørt begge, men tar dette litt som et stunt - Viss det viser seg at dette er piece of caken så går det ann å gjere det igjen!
These are later model Heresy I speakers, so they have the best components. The wood is natural oak with oiled finish so is easy to care for. The grilles are natural cane material so are very retro looking and very high style. They also have the matching slanted riser bases which would be very preferable in your smaller space - they aim the horns up to your listening level. There is maybe a couple of slight marks but these are as we say 'near mint' in condition. They sound marvelous.
Ikke noe problemBrasse skrev:Ps. Eg er klar over at eg er jævli ubesluttsom og vimsete - bear with me!
Du får holde på til du finner et par Hersy III.Brasse skrev:Ja, og så går jo posten fremover og eg legger ut bilder av ganske mykje snadder. Så eg har ikkje dårlig samvittighet
Spørs om ikke de amerikanske spiller litt større?!Brasse skrev:I fjor var i fjor. Og det var sist Heresy var på børsen? Fra 4000 til 6000 er det framleis 2000 kroner, eller 50% økning.
Eg veit ikkje kva eg driver med, men dette går nok til slutt, Espen
Dessuten trur eg amerikanske Heresy låter like bra som norske