Noe du vil snakke om ???ØivindJ skrev:Har fått en gammel Denon på besøk.
Dette likte Heresy`ne
Det har du selvsagt veldig rett iFallenA skrev:Synes dette bildet fortjener en plass i denne tråden
Det burde vel arvingen ha visthel skrev:Fender Telecaster. Eller som Øystein Sunde skrev i et av coverne sine "Færder Oppkaster".
Tack för den. Det är en jubileumsutgåva av en US Tele!hel skrev:Fender Telecaster. Eller som Øystein Sunde skrev i et av coverne sine "Færder Oppkaster".
Utrolig lekkert oppsett. Jeg ønsker meg sånn stereobenk.
En gammel Denon DVD-3000 har kommet på besøk, etter at en gammel Pioneer DV-717 tok kvelden her.JanR skrev:Noe du vil snakke om ???
Er det dette oppsettet du kvalitetssjekket min M2 Line på?Karlsson skrev:Tack för den. Det är en jubileumsutgåva av en US Tele!hel skrev:Fender Telecaster. Eller som Øystein Sunde skrev i et av coverne sine "Færder Oppkaster".
Ang rack så är det bara att börja bygga.
Kapa profiler svetsa sandblåsa och pulverlacka.
Profilerna är sedan sandfyllda. Racket står på Black diamond racing cones.
Hyllorna är i 22mm MDF med frästa kanter och sprutlackade.
Mvh
Olof
Helt ærlig: dette er det mest vellydene anlegget jeg har hørt hos noen HFS'ere ever! Realisme er nøkkelordet her... Olof har virkelig fått synergiene til å spille på lag i dette oppsettet og er noe som flere burde låne et øre til...FallenA skrev:Synes dette bildet fortjener en plass i denne tråden
Det tviler jeg ikke sekund på.Ludo skrev:Helt ærlig: dette er det mest vellydene anlegget jeg har hørt hos noen HFS'ere ever! Realisme er nøkkelordet her... Olof har virkelig fått synergiene til å spille på lag i dette oppsettet og er noe som flere burde låne et øre til...
Stämmer bra!hel skrev:Er det dette oppsettet du kvalitetssjekket min M2 Line på?Karlsson skrev:Tack för den. Det är en jubileumsutgåva av en US Tele!hel skrev:Fender Telecaster. Eller som Øystein Sunde skrev i et av coverne sine "Færder Oppkaster".
Ang rack så är det bara att börja bygga.
Kapa profiler svetsa sandblåsa och pulverlacka.
Profilerna är sedan sandfyllda. Racket står på Black diamond racing cones.
Hyllorna är i 22mm MDF med frästa kanter och sprutlackade.
Mvh
Olof
mvh
Hans Erik
Bara säg till när det kan passa för dig Jan så tar vi en lytt.JanR skrev:Det tviler jeg ikke sekund på.Ludo skrev:Helt ærlig: dette er det mest vellydene anlegget jeg har hørt hos noen HFS'ere ever! Realisme er nøkkelordet her... Olof har virkelig fått synergiene til å spille på lag i dette oppsettet og er noe som flere burde låne et øre til...
De som har vært innom smiler i flere dager etterpå sier ryktene, skummelt
Men man kan jo ikke fly ned dørene deres heller, ett kølapp system kanskje ?
Men alvorlig talt, det der virker som ett meget godt sammensatt og musikalsk anlegg. Musikksmaken er jo helt topp også
En annen jobber med rør og hønn som best en kan, Rom ble ikke bygd på en dag vettu ludo
/jan
Tusen tack Ludo!Ludo skrev:Helt ærlig: dette er det mest vellydene anlegget jeg har hørt hos noen HFS'ere ever! Realisme er nøkkelordet her... Olof har virkelig fått synergiene til å spille på lag i dette oppsettet og er noe som flere burde låne et øre til...FallenA skrev:Synes dette bildet fortjener en plass i denne tråden
Tusen takk for invitasjonKarlsson skrev:Bara säg till när det kan passa för dig Jan så tar vi en lytt.
Du är hjärtligt välkommen. Tror vi kan hitta lite musik du kan gilla med.
Är ju sommar (imellanåt i vart fall) men lite hifi är det stort sätt tid till.
Mvh
Olof
Ja.hel skrev:Olof skal hjelpe meg å modde delefilteret i mine RB75
Også har han som nevnt moddet min AN M2 preamp
Da er vel sakene i trygge hender? 8)
Klart du skal komme innom! Alltid koselig med HiFi-besøk! Og Fendern er min, så ta med poden, så får han prøvd den!JanR skrev:Det tviler jeg ikke sekund på.Ludo skrev:Helt ærlig: dette er det mest vellydene anlegget jeg har hørt hos noen HFS'ere ever! Realisme er nøkkelordet her... Olof har virkelig fått synergiene til å spille på lag i dette oppsettet og er noe som flere burde låne et øre til...
Men alvorlig talt, det der virker som ett meget godt sammensatt og musikalsk anlegg. Musikksmaken er jo helt topp også
En annen jobber med rør og hønn som best en kan, Rom ble ikke bygd på en dag vettu ludo
/jan
Tusen hjertelig takk Pye, makan til gjestfrihetPye skrev:Klart du skal komme innom! Alltid koselig med HiFi-besøk! Og Fendern er min, så ta med poden, så får han prøvd den!JanR skrev:Det tviler jeg ikke sekund på.Ludo skrev:Helt ærlig: dette er det mest vellydene anlegget jeg har hørt hos noen HFS'ere ever! Realisme er nøkkelordet her... Olof har virkelig fått synergiene til å spille på lag i dette oppsettet og er noe som flere burde låne et øre til...
/jan
Pye, kona til Olof
Ludo skrev:Helt ærlig: dette er det mest vellydene anlegget jeg har hørt hos noen HFS'ere ever! Realisme er nøkkelordet her... Olof har virkelig fått synergiene til å spille på lag i dette oppsettet og er noe som flere burde låne et øre til...FallenA skrev:Synes dette bildet fortjener en plass i denne tråden
mteinum skrev:For dere som ikke er på facebook, så går dere glipp av mye gøy
http://www.facebook.com/pages/Klipsch/29193021344
Vi er mange, og vi er veldig anti FB ;DFallenA skrev:Puhhh... trodde en stund jeg var den eneste som ikke drev med sånn fjes bok 8)
Godt å høre jeg ikke er alene
Herved utnevnt til Klipsch-FB-hoffreportermteinum skrev:Da skal jeg holde dere oppdatert med bilder fra klipsch sidene