JanOlav
Hi-Fi freak
Det er flott! Klipsch sidene er det eneste jeg savner fra den tiden jeg var FB bruker.mteinum skrev:Da skal jeg holde dere oppdatert med bilder fra klipsch sidene
Det er flott! Klipsch sidene er det eneste jeg savner fra den tiden jeg var FB bruker.mteinum skrev:Da skal jeg holde dere oppdatert med bilder fra klipsch sidene
Bare for å korte ned søket, noen mulighet for å teste annen amp - kilde i anlegget ?Haugenial skrev:Hei, kan dere hjelpe meg?
Har en slags lav skurrelyd i venstre høyttaler (Chorus II), men den kommer bare på spesielle punkter i musikken... Kan spille høyt både på film og musikk uten å høre noe. Men som sagt på enkelte musikk-scener (??), gjerne gitarbass, hører jeg da altså denne lyden og det irriterer. Tror den kommer fra mellomtone området, men greier ikke å lokalisere 100%. Kan det vere noe annet enn horna som har gått åt skogen? Kan det vere rør/kondensatorer på effektforsterkeren (Vincent sp-331)?
Glad for alle svar!
Takk Andreas! Vi er glad i dere også! Alltid hyggelig å ha deg på HiFi-besøk! Klem tilbake!cardas skrev:Jeg er også enig med alle dere som har hørt dette systemet Det er uten sammenligning det beste systemet jeg noen sinne har hørt! Og det på alle parameter!Ludo skrev:Helt ærlig: dette er det mest vellydene anlegget jeg har hørt hos noen HFS'ere ever! Realisme er nøkkelordet her... Olof har virkelig fått synergiene til å spille på lag i dette oppsettet og er noe som flere burde låne et øre til...FallenA skrev:Synes dette bildet fortjener en plass i denne tråden
Har selv sittet noen hundre timer i dette rommet i en fire/fem års periode og det slutter tydeligvis aldri å oversaske. Har vel selv sakt en gang at nå er det vel ikke nødvendig at det blir bedre. Da smilte Olof lurt og svarte bare vent du ;D Man kan slenge på alt fra det snileste til det slemeste av musikk og dette systemet leverer!
Det er bare ikke mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det er mange som sier RF-5 det er bare noe billig, skrikete, uoppløst dritt! Da svarer jeg DUST ??? ta deg en tur til Olof og da blir det veldig stille etterpå! ;D
Jeg vet det ligger syyyyykt mye tid, testing og kunnskap bak dette så det er bare til å ta av seg hatten!
Ser frem til mange hundre timer flere tusen øl og masse flott musikk på dette systemet i tiden fremmover!
Mvh
Andreas
PS
Cathrine, Felix og jeg er veldig glad i dere! Hils Pye! Natta klem fra oss
Du får 3 ukers ferie til å høres litt "trist" ut.eddie1 skrev:Ja nå blir det tre uker ferie på meg,tiden tilbringes på seilø(hvaler) så det blir tre Klipsch frie uker :-\ heller ikke internett så skulle hatt boken til Paul men får finne noe annet lesestoff.Det blir nok mye lesing her inne når jeg kommer hjem så god ferie til alle her inne.
Ekte selvsagt.hel skrev:Er det photoshop eller ekte?
.Marcus skrev:Det ironiske er vel at i det rommet kunne de vel glidd bedre inn som ubehandlede fargemessig ;D
Takk for detSannaX skrev:JanR, det treverket ditt er for eksklusivt!! Hadde du enda skulle hatt de i en helt hvit stue og kona var vanskelig...
Mitt første forslag hadde vært "bytt kjærring!" ;DJanR skrev:Takk for detSannaX skrev:JanR, det treverket ditt er for eksklusivt!! Hadde du enda skulle hatt de i en helt hvit stue og kona var vanskelig...
De er greie som de er. Til og med kjerringa liker de. Tatt godt vare på at tidligere eiere også.
Hvit brystning derimot er ok, da kommer de mere til sin rett.
Når det gjelder de andre hønna lengre opp her. Første eieren hadde vistnok ei kjerring som forlangte at de skulle "males" hvite hvis de skulle stå i stua. Så han hadde vel ikke så mye valg. Nåværende eier syns hvit er helt ok "skal spilles på, ikke ses på" sier'n
/jan
Lurt forslag det, det hjelper! 8)Pye skrev:Mitt første forslag hadde vært "bytt kjærring!" ;D
Du har en godt oppdratt gutt forstår jeg! ;DHaavard skrev:Da skal vel guttungen inn i Klipsch allliansen, har vært i Trondheim og kjøpt Klipsch KG 5.5 i lys eik.
Håvard
Måtte få han unna Cerwin Vega fella.JanOlav skrev:Du har en godt oppdratt gutt forstår jeg! ;DHaavard skrev:Da skal vel guttungen inn i Klipsch allliansen, har vært i Trondheim og kjøpt Klipsch KG 5.5 i lys eik.
Håvard
Mange gode minner med KG 5.5Haavard skrev:Da skal vel guttungen inn i Klipsch allliansen, har vært i Trondheim og kjøpt Klipsch KG 5.5 i lys eik.
Håvard
Er vel ikke galskap det? Bare en fin liten tur for å hente et par Klipsch. 8) Grattis til guttungen!Haavard skrev:Måtte få han unna Cerwin Vega fella.JanOlav skrev:Du har en godt oppdratt gutt forstår jeg! ;DHaavard skrev:Da skal vel guttungen inn i Klipsch allliansen, har vært i Trondheim og kjøpt Klipsch KG 5.5 i lys eik.
Håvard
Han gliste bredt da vi prøvelyttet.
I dag skal de kobles opp. Litt galsap å kjøre tur retur Årdal - Trondheim på en dag for et par, men dette er jo en gammel klassiker.
Håvard
Joda, det gikk unna på 11,5 timer. Pizza på Oppdal på hjemveien. Startet 05.50. Lite trafikk oppover.JanOlav skrev:Er vel ikke galskap det? Bare en fin liten tur for å hente et par Klipsch. 8) Grattis til guttungen!Haavard skrev:Måtte få han unna Cerwin Vega fella.JanOlav skrev:Du har en godt oppdratt gutt forstår jeg! ;DHaavard skrev:Da skal vel guttungen inn i Klipsch allliansen, har vært i Trondheim og kjøpt Klipsch KG 5.5 i lys eik.
Håvard
Han gliste bredt da vi prøvelyttet.
I dag skal de kobles opp. Litt galsap å kjøre tur retur Årdal - Trondheim på en dag for et par, men dette er jo en gammel klassiker.
Håvard
Passe godt på guttungen, smilet kan gå rundt hele veien vettuHaavard skrev:Nå skal de prøves i kveld, så blir det vel å søke om "hangaround" eller "prospect" status i horalliansen etterhvert. ;D
Håvard
pahf skrev:Pokker, drømte at jeg hadde et par Heresey for et par kvelder siden og etter det har jeg ikke fått de ut av huet. Må ta en tur til Tonart etter ferien så jeg får hørt de.....
JanOlav skrev:Det tør jeg ikke Ser jo hvordan det endte sist jeg gjorde det, da ble jeg sittende med et par RF-82 1.5 årpahf skrev:Pokker, drømte at jeg hadde et par Heresey for et par kvelder siden og etter det har jeg ikke fått de ut av huet. Må ta en tur til Tonart etter ferien så jeg får hørt de.....
Husk å ta med deg penger da.................................
Blir nok aldri Klipsch på meg, der får avkommet regjere. ;Dhel skrev:Velkommen Håvard. Klipsch er saker det (akkurat som H6 klon)