lakki_luke
Overivrig entusiast
Grattis Assi!
Dette ser flott ut,håper å få hørt de en dag?
Tusen hjertelig!lakki_luke skrev:Grattis Assi!
Hjertelig takk for det!ØivindJ skrev:Grattis med Forte`ne Assi!
http://reviews.cnet.com/surround-speaker-systems/klipsch-quintet-ii/1707-7868_7-20708700.htmlpahf skrev:Noen som har hørt de små quintet II micro høytalerne fra klipsch? Driver og venter på en auksjon på ebay som bør bli ferdig snart her.
Å, ja - det er sant. Grensa gjelder vel for varens pris, ikke frakt. Da er det jo løp-å-kjøppahf skrev:Nja, tviler på at jeg får toll pga høy frakt ikke gjort det tidligere, blir vel en knappe 400,- tenker jeg. Såpass skal jeg alltids klare og unne meg.
Mulig jeg tar feil men det er vel totalsummen som gjelder ? Porto inkl altså.Supertramp skrev:Å, ja - det er sant. Grensa gjelder vel for varens pris, ikke frakt. Da er det jo løp-å-kjøppahf skrev:Nja, tviler på at jeg får toll pga høy frakt ikke gjort det tidligere, blir vel en knappe 400,- tenker jeg. Såpass skal jeg alltids klare og unne meg.
ps! jeg skal ikke by over deg ...
Høres riktig utpahf skrev:Så lenge ikke hovedsummen overløper 200,- så får du ikke toll, er den over 200,- så får du toll på den og på frakt mener jeg og huske fra tidligere impulskjøp. Det samme sa kalkulatoren på importalen.
Vanligvis noe mer presisjon i RF-serien enn i Synergy. Når det gjelder RF 35 er vel det den av RF'ne som minner mest om Synergy-serien, men også denne har jo lettere og stivere elementer, samt bedre oppløsning i toppen. Den er tunet noe mer i retning "hjemmekino" enn de fleste andre RF'er, noe som betyr at den låter litt feitere og tyngre enn sine søsken.lasse5214 skrev:Hallo
Jeg har kjøpt meg Klipsch for første gang RF35
Dette var faktisk veldig gøy.
Hva er forskjellen mellom RF serien og Synergy serien?
Bortsett fra utseende da.
Lasse
Takk for det ssm!ssm skrev:Grattis med nye ht Assi , de spillerkanonbra det paret der , jeg erjo nær bekjent av selger , og har hørt litt på de der ,kanskje det beste paret heritage jeg har hørt , hvis man utelukker K-horn , som også er i en helt annen prisklasse.
Mvh Espen
Er fersk på Klipsch så jeg tenkte sånn generelt.Roberth skrev:Tenker du på Reference- eller Herritage-serien?
Tilbake etter noen dager i skara og borås! Håper ikke jeg bommet for mye da jeg prøvde og beskrive lyden for deg?Assi skrev:Takk for det ssm!ssm skrev:Grattis med nye ht Assi , de spillerkanonbra det paret der , jeg erjo nær bekjent av selger , og har hørt litt på de der ,kanskje det beste paret heritage jeg har hørt , hvis man utelukker K-horn , som også er i en helt annen prisklasse.
Mvh Espen
Spiller veldig flott, ingen tvil på det. Trenger litt pleie bare, så blir de så god som ny! ;D
Har ikke hørt K-horn men satser på at jeg får anledning til det engang.
Kult og se innmaten men ikke noe jeg ville hatt akkuratmteinum skrev:Tøffe bilder som dukket opp på facebook siden til Klipsch:
Noe imot klipschorn ? 8)eddie1 skrev:Kult og se innmaten men ikke noe jeg ville hatt akkurat
hehe nei det er drømmen men må klare meg med det nest beste 8)JanR skrev:Noe imot klipschorn ? 8)eddie1 skrev:Kult og se innmaten men ikke noe jeg ville hatt akkurat
/jan
Det meste går men 9kvm er vel ikke akkurat optimalt, for å si det pent.hel skrev:Jeg lurte litt på hvor bassen kom ut? Fant denne tegningen. Fikk lyst på sånne hjørnehorn. Går det på 9 kvadrat tro?
Så lenge du slipper å se innmaten jaeddie1 skrev:hehe nei det er drømmen men må klare meg med det nest beste 8)JanR skrev:Noe imot klipschorn ? 8)eddie1 skrev:Kult og se innmaten men ikke noe jeg ville hatt akkurat
/jan
Spiller du stort sett tung rock, drum'n'bass etc, er muligens synergy "best", men med et noe mer variert menykart vil RF være å foretrekke. Til 35 m2 (evt 27) vil nok RF 82 være en god idé, litt avhengig av forsterker og såent, selvsagt. Nå er jo RF 35 forgjengeren til 82, så man kan vel si at du har truffet rett bra der.lasse5214 skrev:Takk for raskt og hyggelig svar.
Kan jeg da spørre hvilken av de gulv stående som er best på musikk?
Min stue er ca 27 (35) kvm (åpen løsning)
Lasse
Plæstik er uteddie1 skrev:Det var noe annet enn plæstik det jan
hel skrev:Jeg lurte litt på hvor bassen kom ut? Fant denne tegningen. Fikk lyst på sånne hjørnehorn. Går det på 9 kvadrat tro?