pyse ;D ;Deddie1 skrev:Her er det 4 par igjen etter at Fortene forsvant
63, la scala og ?eddie1 skrev:Her er det 4 par igjen etter at Fortene forsvant
RF35 og RF52II.Dukker muligens opp et par RF7II om et par ukerJanR skrev:63, la scala og ?eddie1 skrev:Her er det 4 par igjen etter at Fortene forsvant
/jan
Spennendeeddie1 skrev:RF35 og RF52II. Dukker muligens opp et par RF7II om et par ukerJanR skrev:63, la scala og ?eddie1 skrev:Her er det 4 par igjen etter at Fortene forsvant
/jan
Nå spiller det i alle fall på Klipsch her! Wohoo!Dazed skrev:Så blir det spilling på én V4 frem til Solberg får inn en til jeg har bestilt, så skal begge til Per Abrahamsen der den eldste skal kureres for brumming, begge skal sjekkes over, og så skal de matches for å være sikker på å få 100% samme nivå på kanalene. Når de kommer hjem fra besøk hos han, skal det pokker meg bli sirkus! ;D
Dazed skrev:Nå spiller det i alle fall på Klipsch her! Wohoo!Dazed skrev:Så blir det spilling på én V4 frem til Solberg får inn en til jeg har bestilt, så skal begge til Per Abrahamsen der den eldste skal kureres for brumming, begge skal sjekkes over, og så skal de matches for å være sikker på å få 100% samme nivå på kanalene. Når de kommer hjem fra besøk hos han, skal det pokker meg bli sirkus! ;D
anbefaler soundcareDazed skrev:Jeg vil ikke bruke spikes-ene som fulgte med RF-63, men kan noen anbefale noen brukbare, ikke for dyre og ikke for høye, men høydejusterbare føtter (gjerne med litt vibrasjonsdemping) som passer i gjengehullene under høyttalerne?
Skal sjekkes. Syntes bare det så ut som gjengene i disse som fulgte med var så små. takk.jokris skrev:anbefaler soundcareDazed skrev:Jeg vil ikke bruke spikes-ene som fulgte med RF-63, men kan noen anbefale noen brukbare, ikke for dyre og ikke for høye, men høydejusterbare føtter (gjerne med litt vibrasjonsdemping) som passer i gjengehullene under høyttalerne?
Sjekk om det er millimeter eller tomme gjenger ?Dazed skrev:Skal sjekkes. Syntes bare det så ut som gjengene i disse som fulgte med var så små. takk.jokris skrev:anbefaler soundcareDazed skrev:Jeg vil ikke bruke spikes-ene som fulgte med RF-63, men kan noen anbefale noen brukbare, ikke for dyre og ikke for høye, men høydejusterbare føtter (gjerne med litt vibrasjonsdemping) som passer i gjengehullene under høyttalerne?
jeg brukte soundcare på mine, funka braDazed skrev:Skal sjekkes. Syntes bare det så ut som gjengene i disse som fulgte med var så små. takk.jokris skrev:anbefaler soundcareDazed skrev:Jeg vil ikke bruke spikes-ene som fulgte med RF-63, men kan noen anbefale noen brukbare, ikke for dyre og ikke for høye, men høydejusterbare føtter (gjerne med litt vibrasjonsdemping) som passer i gjengehullene under høyttalerne?
Ah, flott! Takk igjen!jokris skrev:jeg brukte soundcare på mine, funka braDazed skrev:Skal sjekkes. Syntes bare det så ut som gjengene i disse som fulgte med var så små. takk.jokris skrev:anbefaler soundcareDazed skrev:Jeg vil ikke bruke spikes-ene som fulgte med RF-63, men kan noen anbefale noen brukbare, ikke for dyre og ikke for høye, men høydejusterbare føtter (gjerne med litt vibrasjonsdemping) som passer i gjengehullene under høyttalerne?
np jfs pleier å ha de på lager, der jeg fikk mine ihvertfallDazed skrev:Ah, flott! Takk igjen!jokris skrev:jeg brukte soundcare på mine, funka braDazed skrev:Skal sjekkes. Syntes bare det så ut som gjengene i disse som fulgte med var så små. takk.jokris skrev:anbefaler soundcareDazed skrev:Jeg vil ikke bruke spikes-ene som fulgte med RF-63, men kan noen anbefale noen brukbare, ikke for dyre og ikke for høye, men høydejusterbare føtter (gjerne med litt vibrasjonsdemping) som passer i gjengehullene under høyttalerne?
Ingen ekspert men formtre burde vel fungere.paisley skrev:Morn...Driver å skal fikse en skade på den ene høyttaleren.Da må vel formtre være tingen?? Eller hva dere eksperter?
Kontakta en kompis som er møbelsnekker og han sa formtre var tingen for å fikse den skaden.Kan vel få det i omtrent samme farge som høyttaleren er å.JanR skrev:Ingen ekspert men formtre burde vel fungere.paisley skrev:Morn...Driver å skal fikse en skade på den ene høyttaleren.Da må vel formtre være tingen?? Eller hva dere eksperter?
/jan
Da er det bare å kjøre påpaisley skrev:Kontakta en kompis som er møbelsnekker og han sa formtre var tingen for å fikse den skaden.Kan vel få det i omtrent samme farge som høyttaleren er å.JanR skrev:Ingen ekspert men formtre burde vel fungere.paisley skrev:Morn...Driver å skal fikse en skade på den ene høyttaleren.Da må vel formtre være tingen?? Eller hva dere eksperter?
/jan
Musikk fremført på klarinett inneholder ofte instrumenter som går dypere enn rock, som jo stort sett har løs E-streng på elbass som dypeste tone.jokris skrev:må ha bass vet du vel ;D ;D ;D alt annet er for klarinettmusikk, nuff said 8)
busted :baluba skrev:Musikk fremført på klarinett inneholder ofte instrumenter som går dypere enn rock, som jo stort sett har løs E-streng på elbass som dypeste tone.jokris skrev:må ha bass vet du vel ;D ;D ;D alt annet er for klarinettmusikk, nuff said 8)
Hvor mye musikk som ikke er elektrisk spiller dere Klipsch-huer? Kan det måles i prosent?
Mvh
Potensiell Klipsch-venn som til tider har hovedvekt på musikk uten elektriske instrumenter av noen som helst art
Oj, det er ikke rart kan jeg melde.baluba skrev:Hvor mye musikk som ikke er elektrisk spiller dere Klipsch-huer? Kan det måles i prosent?
Den kan variere den prosenten. Jeg spiller nok mer ikke elektrisk enn Jan.JanR skrev:Oj, det er ikke rart kan jeg melde.baluba skrev:Hvor mye musikk som ikke er elektrisk spiller dere Klipsch-huer? Kan det måles i prosent?
2-3% kanskje.
/jan
hvis det er snakk om helt uten strøm så er vel jeg nede i under 1 % dessverre, hvis det teller med såkallte unplugged albumer jeg nok oppe i 1-2 % kanskjerolfozzy skrev:Den kan variere den prosenten. Jeg spiller nok mer ikke elektrisk enn Jan.JanR skrev:Oj, det er ikke rart kan jeg melde.baluba skrev:Hvor mye musikk som ikke er elektrisk spiller dere Klipsch-huer? Kan det måles i prosent?
2-3% kanskje.
/jan
SteinLarsen skrev:Hei
Hvordan rangerer dere de forskjellige årganger Khorn?
Jeg var nær ved å kjøpe et par fra -74 nylig, men nå har et par fra -86 meldt seg på.
Eller er dette smak og behag og matching som alt annet?
De eneste khorn jeg har hørt er for øvrig Jan Olav sine.
Tips tas i mot med takk.
mvh
Stein "jan" Larsen
du kikka på det paret på ebay du også ja kansje vi skal prøve å unngå å eventuellt by på samme par i fremtiden
jokris skrev:SteinLarsen skrev:Hei
Jeg var nær ved å kjøpe et par fra -74 nylig, men nå har et par fra -86 meldt seg på.
Tips tas i mot med takk.
mvh
Stein "jan" Larsen
du kikka på det paret på ebay du også ja kansje vi skal prøve å unngå å eventuellt by på samme par i fremtiden
neida , jeg vant de ikke skal holde meg unna 86 mod ;DSteinLarsen skrev:Havnet de her i landet?
La inn bud og gikk og la meg.
"Ulempen" med ebay er at budgivere er anonyme nå så vanskelig å vite hvem som byr.
Men hvis jeg handler -86 modell er jeg ute av konkurransen
Stein
jokris skrev:SteinLarsen skrev:Hei
Tips tas i mot med takk.
mvh
Stein "jan" Larsen
Aner ikkeSteinLarsen skrev:Hei
Tips tas i mot med takk.
mvh
Stein "jan" Larsen
Regnet med at du bad på de, så jeg fulgte med litt utover kvelden.SteinLarsen skrev:Hei
Tips tas i mot med takk.
mvh
Stein "jan" Larsen
Nei, du er ikke så dum Øivind. Har ikke dine samme finish som mine Khorn? Lacewood?ØivindJ skrev:Ligger H3 på brukten. Ikke mine
Jo, Lacewood. Både pene og velspillende.JanOlav skrev:Nei, du er ikke så dum Øivind. Har ikke dine samme finish som mine Khorn? Lacewood?ØivindJ skrev:Ligger H3 på brukten. Ikke mine
Ta deg en tur rundt til folk og hør på anleggene til de.ØivindJ skrev:Jo, Lacewood. Både pene og velspillende.JanOlav skrev:Nei, du er ikke så dum Øivind. Har ikke dine samme finish som mine Khorn? Lacewood?ØivindJ skrev:Ligger H3 på brukten. Ikke mine
Men savner litt sjokkopplevelsene fra førsteinntrykkene, hjemme. Det var flåsete flir etter flåsete flir..
Hør på noen standard apekisterJanOlav skrev:Ta deg en tur rundt til folk og hør på anleggene til de.ØivindJ skrev:Jo, Lacewood. Både pene og velspillende.JanOlav skrev:Nei, du er ikke så dum Øivind. Har ikke dine samme finish som mine Khorn? Lacewood?ØivindJ skrev:Ligger H3 på brukten. Ikke mine
Men savner litt sjokkopplevelsene fra førsteinntrykkene, hjemme. Det var flåsete flir etter flåsete flir..
Når du så er vel hjemme igjen, og musikken strømmer fritt ut av H3, ja, da kommer fliret frem igjen. 8)
Er ikke sikker på at vuvuzelagutta som oppfant "apekiste"-begrepet ikke inkluderer finérplate-Klipsch i den båsen.jan#jan skrev:Hør på noen standard apekister
Dazed skrev:Er ikke sikker på at vuvuzelagutta som oppfant "apekiste"-begrepet ikke inkluderer finérplate-Klipsch i den båsen.jan#jan skrev:Hør på noen standard apekister