Samme her ;D ;DJanR skrev:javascript:void(0);eddie1 skrev:hmmm litt rart at de råeste fra heritage serien brått ikke er tilstede!!! ;D
Har de 2 råeste parene hjemme
/jan
Samme her ;D ;DJanR skrev:javascript:void(0);eddie1 skrev:hmmm litt rart at de råeste fra heritage serien brått ikke er tilstede!!! ;D
/jan
jokris skrev:Samme her ;D ;DJanR skrev:javascript:void(0);eddie1 skrev:hmmm litt rart at de råeste fra heritage serien brått ikke er tilstede!!! ;D
/jan
*Bare plystrer en munter meisemelodi*jokris skrev:må ha bass vet du vel ;D ;D ;D alt annet er for klarinettmusikk, nuff said 8)
seff, hvordan går det med skøytebane bygging der nede i sør ?JanR skrev:Og det som det bunner i er -------> at vi er nøyde med de klipsch'ene vi har
Rusle ned å sette på litt prog tror jeg ;D
/jan
Iflg informerte kilder er vm i skøyter utsatt på ubestemt tid "der - du - vet"jokris skrev:seff, hvordan går det med skøytebane bygging der nede i sør ?JanR skrev:Og det som det bunner i er -------> at vi er nøyde med de klipsch'ene vi har
/jan
ja, ja lov å være optimist ;DJanR skrev:Iflg informerte kilder er vm i skøyter utsatt på ubestemt tid "der - du - vet"jokris skrev:seff, hvordan går det med skøytebane bygging der nede i sør ?JanR skrev:Og det som det bunner i er -------> at vi er nøyde med de klipsch'ene vi har
/jan
;D
/jan
Det er det absoluttjokris skrev:ja, ja lov å være optimist ;DJanR skrev:Iflg informerte kilder er vm i skøyter utsatt på ubestemt tid "der - du - vet"jokris skrev:seff, hvordan går det med skøytebane bygging der nede i sør ?JanR skrev:Og det som det bunner i er -------> at vi er nøyde med de klipsch'ene vi har
/jan
;D
/jan
Sitat:jan#jan skrev:Khorn er oppskrytt - kjøp deg heller La Scala og sett igang med et par DIY av et par helt rå subber. ;D
Så kan Hjallis holde på med sitt ;D ;D
Hold Norge hedenskJanR skrev:Sitat:jan#jan skrev:Khorn er oppskrytt - kjøp deg heller La Scala og sett igang med et par DIY av et par helt rå subber. ;D
"Far, forlat dem, for de vet ikke hva de gjør"
;D
/jan
Du har dine lyse øyblikkjan#jan skrev:Hold Norge hedenskJanR skrev:Sitat:jan#jan skrev:Khorn er oppskrytt - kjøp deg heller La Scala og sett igang med et par DIY av et par helt rå subber. ;D
;D
/jan
Klart vi vet hva vi gjør - ellers så hadde vi hatt apekister enda ;D
Men sant skal sies ............. det er sjeldent ;DJanR skrev:Du har dine lyse øyblikkjan#jan skrev:Hold Norge hedenskJanR skrev:Sitat:jan#jan skrev:Khorn er oppskrytt - kjøp deg heller La Scala og sett igang med et par DIY av et par helt rå subber. ;D
;D
/jan
/jan
Det får så være hehe.jan#jan skrev:Men sant skal sies ............. det er sjeldent ;DJanR skrev:Du har dine lyse øyblikkjan#jan skrev:Hold Norge hedenskJanR skrev:Sitat:jan#jan skrev:Khorn er oppskrytt - kjøp deg heller La Scala og sett igang med et par DIY av et par helt rå subber. ;D
;D
/jan
/jan
JanR skrev:Og det som det bunner i er -------> at vi er nøyde med de klipsch'ene vi har
/jan
CW er en artig høytaler helt klart men har ingen planer om å bytte meg nedoverstiv skrev:JanR skrev:Og det som det bunner i er -------> at vi er nøyde med de klipsch'ene vi har
/jan
JanR du snakker, og hvad med dem som ikke har : jeg har en stor stue og bor i gavlen, kan spille hammer højt uden klager 8) har mange amp-watt, men mangler et sæt af dem her og 50.000 dkr.
Følger med i tråden dagligt, god weekend til jer alle
En av gutta du dapaisley skrev:Hei Klipsch apekatter.. Her det foregår har jeg skjønt. Eier ikke de største hønna,men håper Forte II holder til å bli medlem
Jo takk ...Trudde kanskje det kun var de som har de største hønna som fikk innpass her .Siden jeg har dårlig plass har jeg ikke fått testa de skikkelig.Veit da pokker hvor jeg skal gjøre av de to andre Klipsch parene jeg har.JanR skrev:En av gutta du dapaisley skrev:Hei Klipsch apekatter.. Her det foregår har jeg skjønt. Eier ikke de største hønna,men håper Forte II holder til å bli medlem
Og velkommen skal du være.
/jan
Jeg er klar ;D fur den schutz - der arbeiter und Bauern : Rammstein har jeg ikke på LP :'( er den for fed ;DDazed skrev:Høres ut som en klar kandidat for bygging av Cornscala, der.
Fan nei, har du klipsch er du selvsagt en av "gutta"paisley skrev:Jo takk ...Trudde kanskje det kun var de som har de største hønna som fikk innpass her .Siden jeg har dårlig plass har jeg ikke fått testa de skikkelig.Veit da pokker hvor jeg skal gjøre av de to andre Klipsch parene jeg har.JanR skrev:En av gutta du dapaisley skrev:Hei Klipsch apekatter.. Her det foregår har jeg skjønt. Eier ikke de største hønna,men håper Forte II holder til å bli medlem
/jan
Ei kjerring med Forte...Rått ;DHar også Rf-35 og KLF-10...Neste på lista er Chorus II..JanR skrev:Fan nei, har du klipsch er du selvsagt en av "gutta"paisley skrev:Jo takk ...Trudde kanskje det kun var de som har de største hønna som fikk innpass her .Siden jeg har dårlig plass har jeg ikke fått testa de skikkelig.Veit da pokker hvor jeg skal gjøre av de to andre Klipsch parene jeg har.JanR skrev:En av gutta du dapaisley skrev:Hei Klipsch apekatter.. Her det foregår har jeg skjønt. Eier ikke de største hønna,men håper Forte II holder til å bli medlem
/jan
Kjerringa har ett par Forte II, hu er ikke mye misfornøyd med de skal du vite.
Kan man spørre hva du har av andre klipsch ?
/jan
Mine gamle, hu bare...tok depaisley skrev:Ei kjerring med Forte...Rått ;D Har også Rf-35 og KLF-10...Neste på lista er Chorus II..JanR skrev:Fan nei, har du klipsch er du selvsagt en av "gutta"paisley skrev:Jo takk ...Trudde kanskje det kun var de som har de største hønna som fikk innpass her .Siden jeg har dårlig plass har jeg ikke fått testa de skikkelig.Veit da pokker hvor jeg skal gjøre av de to andre Klipsch parene jeg har.JanR skrev:En av gutta du dapaisley skrev:Hei Klipsch apekatter.. Her det foregår har jeg skjønt. Eier ikke de største hønna,men håper Forte II holder til å bli medlem
/jan
/jan
Nei er skikkelig trøkk i KLF serien..Ikke fått testa maks nivået til KLF-10 da ;DUegnet rom til å spella grisehøyt.Må si RF-35 også er en knakende bra høyttaler.JanR skrev:Mine gamle, hu bare...tok depaisley skrev:Ei kjerring med Forte...Rått ;D Har også Rf-35 og KLF-10...Neste på lista er Chorus II..JanR skrev:Fan nei, har du klipsch er du selvsagt en av "gutta"paisley skrev:Jo takk ...Trudde kanskje det kun var de som har de største hønna som fikk innpass her .Siden jeg har dårlig plass har jeg ikke fått testa de skikkelig.Veit da pokker hvor jeg skal gjøre av de to andre Klipsch parene jeg har.JanR skrev:En av gutta du dapaisley skrev:Hei Klipsch apekatter.. Her det foregår har jeg skjønt. Eier ikke de største hønna,men håper Forte II holder til å bli medlem
/jan
/jan
Chorus II ja, det er vel nesten de eneste jeg kunne tenkt meg sjøl i tillegg til de som står her. Fantastisk ht, imho.
En kompis (trådstarter) sitter på ett par klf-20, ikke helt borti de gett )
/jan
De få gangene jeg har hørt rf-25/35 ble jeg ikke så veldig imponert. Ikke sikkert det er høytaleren sin feil.paisley skrev:Nei er skikkelig trøkk i KLF serien..Ikke fått testa maks nivået til KLF-10 da ;DUegnet rom til å spella grisehøyt.Må si RF-35 også er en knakende bra høyttaler.
Forte II er kul høyttaler, en av de bedre spør du meg.paisley skrev:Jo takk ...Trudde kanskje det kun var de som har de største hønna som fikk innpass her .Siden jeg har dårlig plass har jeg ikke fått testa de skikkelig.Veit da pokker hvor jeg skal gjøre av de to andre Klipsch parene jeg har.JanR skrev:En av gutta du dapaisley skrev:Hei Klipsch apekatter.. Her det foregår har jeg skjønt. Eier ikke de største hønna,men håper Forte II holder til å bli medlem
/jan
Helt enig - og jeg har bare to par ;DJanOlav skrev:Tre par Klipsch er noe ALLE bør ha! 8)
Jobber med sakenJanOlav skrev:Forte II er kul høyttaler, en av de bedre spør du meg.paisley skrev:Jo takk ...Trudde kanskje det kun var de som har de største hønna som fikk innpass her .Siden jeg har dårlig plass har jeg ikke fått testa de skikkelig.Veit da pokker hvor jeg skal gjøre av de to andre Klipsch parene jeg har.JanR skrev:En av gutta du dapaisley skrev:Hei Klipsch apekatter.. Her det foregår har jeg skjønt. Eier ikke de største hønna,men håper Forte II holder til å bli medlem
/jan
Tre par Klipsch er noe ALLE bør ha! 8)
Han sa ALLE - ikke pr husstand ;DJanR skrev:Jobber med sakenJanOlav skrev:Forte II er kul høyttaler, en av de bedre spør du meg.paisley skrev:Jo takk ...Trudde kanskje det kun var de som har de største hønna som fikk innpass her .Siden jeg har dårlig plass har jeg ikke fått testa de skikkelig.Veit da pokker hvor jeg skal gjøre av de to andre Klipsch parene jeg har.JanR skrev:En av gutta du dapaisley skrev:Hei Klipsch apekatter.. Her det foregår har jeg skjønt. Eier ikke de største hønna,men håper Forte II holder til å bli medlem
/jan
Må jo få ordnet ett par til arvingen også.
/jan
jan#jan skrev:Han sa ALLE - ikke pr husstand ;DJanR skrev:Jobber med sakenJanOlav skrev:Forte II er kul høyttaler, en av de bedre spør du meg.paisley skrev:Jo takk ...Trudde kanskje det kun var de som har de største hønna som fikk innpass her .Siden jeg har dårlig plass har jeg ikke fått testa de skikkelig.Veit da pokker hvor jeg skal gjøre av de to andre Klipsch parene jeg har.JanR skrev:En av gutta du dapaisley skrev:Hei Klipsch apekatter.. Her det foregår har jeg skjønt. Eier ikke de største hønna,men håper Forte II holder til å bli medlem
/jan
Må jo få ordnet ett par til arvingen også.
/jan
Jeg synes de spelte hard rock/black metal bra..Er det jeg hører på.Kan ikke vannsire høyttalera mine med Kari Bremnes og dens slags. ;DJanR skrev:De få gangene jeg har hørt rf-25/35 ble jeg ikke så veldig imponert. Ikke sikkert det er høytaleren sin feil.paisley skrev:Nei er skikkelig trøkk i KLF serien..Ikke fått testa maks nivået til KLF-10 da ;DUegnet rom til å spella grisehøyt.Må si RF-35 også er en knakende bra høyttaler.
Sist er noen år siden på en mini hifi messe på et hotell her i byen, ble da brukt som bakhøytalere i ett 5-1 system med EC elektronikk. Var ikke helt feil det må jeg innrømme
/jan
BRA !!!!!!!paisley skrev:Jeg synes de spelte hard rock/black metal bra..Er det jeg hører på.Kan ikke vannsire høyttalera mine med Kari Bremnes og dens slags. ;DJanR skrev:De få gangene jeg har hørt rf-25/35 ble jeg ikke så veldig imponert. Ikke sikkert det er høytaleren sin feil.paisley skrev:Nei er skikkelig trøkk i KLF serien..Ikke fått testa maks nivået til KLF-10 da ;DUegnet rom til å spella grisehøyt.Må si RF-35 også er en knakende bra høyttaler.
Sist er noen år siden på en mini hifi messe på et hotell her i byen, ble da brukt som bakhøytalere i ett 5-1 system med EC elektronikk. Var ikke helt feil det må jeg innrømme
/jan
I svarte..heter alle Jan her inne eller...Liker best old school black metal..Gammel Darkthrone,Immortal++det eldste til Satyricon er å bra..Hard rock funker forsåvidt det å ;Djan#jan skrev:BRA !!!!!!!paisley skrev:Jeg synes de spelte hard rock/black metal bra..Er det jeg hører på.Kan ikke vannsire høyttalera mine med Kari Bremnes og dens slags. ;DJanR skrev:De få gangene jeg har hørt rf-25/35 ble jeg ikke så veldig imponert. Ikke sikkert det er høytaleren sin feil.paisley skrev:Nei er skikkelig trøkk i KLF serien..Ikke fått testa maks nivået til KLF-10 da ;DUegnet rom til å spella grisehøyt.Må si RF-35 også er en knakende bra høyttaler.
/jan
Hva Black Metal ? - 3-4 favoritter ............ ;D
Jeg skal før eller siden ha meg et par Heresy igjen, helt klart den beste Klipsch Heritage i forhold til pris.jokris skrev:får bestille meg heresy jeg da hvis minstekravet er oppe i 3 par klipsch ;D ;D
Om du har horn og ikke heter Jan .... så blir du uglesett her inne ... ;Dpaisley skrev:I svarte..heter alle Jan her inne eller...Liker best old school black metal..Gammel Darkthrone,Immortal++det eldste til Satyricon er å bra..Hard rock funker forsåvidt det å ;Djan#jan skrev:BRA !!!!!!!paisley skrev:Jeg synes de spelte hard rock/black metal bra..Er det jeg hører på.Kan ikke vannsire høyttalera mine med Kari Bremnes og dens slags. ;DJanR skrev:De få gangene jeg har hørt rf-25/35 ble jeg ikke så veldig imponert. Ikke sikkert det er høytaleren sin feil.paisley skrev:Nei er skikkelig trøkk i KLF serien..Ikke fått testa maks nivået til KLF-10 da ;DUegnet rom til å spella grisehøyt.Må si RF-35 også er en knakende bra høyttaler.
/jan
Hva Black Metal ? - 3-4 favoritter ............ ;D
Mm ja. Kunne tenkt meg ett par sjøl, etterhvert.JanOlav skrev:Jeg skal før eller siden ha meg et par Heresy igjen, helt klart den beste Klipsch i forhold til pris.jokris skrev:får bestille meg heresy jeg da hvis minstekravet er oppe i 3 par klipsch ;D ;D