eddie1 skrev:
hehe grei den men titter litt rundt på andre tråder og klipsch tråden skiller seg en del ut når det gjelder å bygge om originale høytalere til en høytaler satt sammen av div produsenter.Hva er så spesielt med klipsch eiere som gjør at de ikke er "bra nok" originale.
Er det ikke bedre og lage en egen tråd for diy "klipsch" og ikke originale klipsch.Sjefen skjøl hadde vel snudd seg i grava hvis han hadde sett hva som skjer med "barna" hans hehe
Hvis jeg velger å modifisere - oppgradere (eller hva vi skal kalle det) mine khorn må det da være opp til meg ? Ingen andre bør hverken like det eller godkjenne det.
Har skjønt for lenge siden at du er ille opptatt av at det skal være originalt, hvilket er helt greit.
Liker ikke å kødde til ting for mye jeg heller. Men legger meg sjelden-aldri borti hva andre velger å gjøre.
Når det gjelder vår venn Greg, bildet jeg la ut står det "kul sub"
Syns den var kul jeg da og kanskje ett alternativ til la scala eiere, ikke vet jeg. Liker man ikke å se på bildene så la vær
Kan ikke opprette en tråd hver gang det er noe som ikke er 100% renblodet.
Som sagt pusser mannen opp Klipsch, hvilket igjen kan være litt artig for andre å se og få noen ideer kanskje. Lager også alternative horn til de største Klipschene. Hvilket det er andre som gjør også. Klappenberger bla. (mellomtonehorn primært)
Mest for at jeg er nysgjerrig, har du aldri moddet noe ?
Owe,- de er vel mere lik La Scala enn noe annet syns jeg.
Og hurra for 600 sider
/jan